Az Erasmus+ program hatása a Z generáció elhelyezkedésére
Saved in:
Main Author: | Berki Bianka Ramóna |
---|---|
Other Authors: | Heitlerné Lehoczky Mária |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Erasmus + Z generáció Oktatáspolitika Munkaerőpiac Mobilitás Interjú Kérdőives felmérés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/16181 |
Similar Items
Az Erasmus program, avagy az álarcos valóság és lélektani hatása
: Hajdu Vanessza
: Hajdu Vanessza
Erasmus Bubble az Erasmus közösségek jellemzői és tünetei Spanyolországban
: Bandula Gréta
: Bandula Gréta
Erasmus program, a hallgatói mobilitásban rejlő előnyök a diákok foglalkoztatottsága szempontjából
: Kaszab Dóra Erika
: Kaszab Dóra Erika
Az EU oktatáspolitikájának dilemmái és az Erasmus-program kérdőjelei a turizmus-vendéglátás szakon
: Tóth Fruzsina
: Tóth Fruzsina
NYelvtanulás, mint turisztikai motiváció az EU-ban az Erasmus+ mobilitási program példáján keresztül
: Kiss Evelin
: Kiss Evelin
Erasmus+ hallgatói mobilitás
: Besenyei Dóra
: Besenyei Dóra
Az Erasmus kulturális hatásai
: Pálfalvi Nikolett
: Pálfalvi Nikolett
A közösségek személyiségfejlesztő hatása az Erasmus+ keretében
: Nagy Bernadett
: Nagy Bernadett
A nők helyzete a munkaerő-piacon, különös tekintettel a gyermekes nők elhelyezkedésére
: Wieland Eszter
: Wieland Eszter
Erasmus+ turizmus? A tanulási és utazási formák metszéspontjai Az Erasmus-program és a turizmus kapcsolata
: Répászky Márk Tamás
Published: (2018)
: Répászky Márk Tamás
Published: (2018)
Erasmus diákok mint turisták
: Hegedűs Réka
: Hegedűs Réka
A Z generáció munkaerőpiacon való jelenléte
: Gáncs Tamara Ramóna
: Gáncs Tamara Ramóna
Az önkéntesség gazdasági vetülete az Erasmus+ pályázatok tükrében
: Marton Zsófia
: Marton Zsófia
Influenszerek hatása a Z generáció mobilhasználatára
: Jónap Borbála
: Jónap Borbála
Megállítható-e a drasztikusan csökkenő részvételi arány az Erasmus-programban?
: Tóth Fruzsina, et al.
Published: (2019)
: Tóth Fruzsina, et al.
Published: (2019)
Erasmus+ a felsőoktatásban, mint elsőbbségi beszállókártya a munkaerő-piacra
: Bereczki Renáta
: Bereczki Renáta
Mire kattan a Z generáció? A Z generáció hatékony elérése marketingkommunikációs eszközökkel a L'Oréal Magyarország példáján keresztül
: Perge Bianka
: Perge Bianka
Az influencerek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Kiss Erika
: Kiss Erika
A Z-Generáció hatása az e-kereskedelem jövőjére
: Takács Máté
: Takács Máté
Z generációs marketing
: Sárközi Bettina
: Sárközi Bettina
Z generáció kutatás
: Ragány Renáta Pálma
: Ragány Renáta Pálma
Z generáció kutatás
: Ragány Renáta Pálma
: Ragány Renáta Pálma
Vállalati továbbképzések hatása a Z generáció munkamotivációjára
: Jakity Anna
: Jakity Anna
A sokszínű Z generáció - Generációs különbségek vizsgálata a munkaerőpiacon, fókuszban a Z generáció
: Yousef Kucai
: Yousef Kucai
A reklámok hatása a Z generációra - A Z generáció, mint reklámcélcsoport
: Garamvölgyi Dániel
: Garamvölgyi Dániel
Erasmus plusz turizmus? (A hallgatói mobilitások és a turizmus kapcsolata)
: Répászky Márk Tamás
: Répászky Márk Tamás
A fesztiválok közösségépítő hatása a Z generáció körében
: Forbauer Bendegúz
: Forbauer Bendegúz
A Covid-19 hatása a Z generációs közösségekre
: Szohr Virág
: Szohr Virág
A közösségi média hatása a Z generáció tükrében
: Szolomájer-Jakó Alexa
: Szolomájer-Jakó Alexa
A Z generációs fogyasztó
: Benli Bettina
: Benli Bettina
Z generáció a munkaerőpiacon
: Kasza Dorottya
: Kasza Dorottya
A Z generáció médiafogyasztása
: Erényi Vanessza
: Erényi Vanessza
Z generáció csokoládéfogyasztási szokásai
: Filyó Zsanett
: Filyó Zsanett
Az Erasmus és a magyar hallgatók utazási szokásainak összehasonlítása a BGE-n
: Dávid Anna Tekla
: Dávid Anna Tekla
A zene, mint közösségfejlesztési eszköz-Fókuszban a Z generáció
: Pénzes Bianka Mária
: Pénzes Bianka Mária
Generációs különbségek-Az X, Y, Z generáció vizsgálatának tükrében
: Kovács Elina
: Kovács Elina
A digitalizáció hatása a Z generáció elektronikai eszközvásárlási szokásaira
: Qu Éva
: Qu Éva
Közösségi média hatása a Z generáció toborzására a bankszektorban
: Takács Nóra
: Takács Nóra
A TikTok hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Magyari Krisztina
: Magyari Krisztina
A TikTok hatása a Z generáció fogyasztói döntéshozatalára
: Tóth Laura
: Tóth Laura
Similar Items
-
Az Erasmus program, avagy az álarcos valóság és lélektani hatása
: Hajdu Vanessza -
Erasmus Bubble az Erasmus közösségek jellemzői és tünetei Spanyolországban
: Bandula Gréta -
Erasmus program, a hallgatói mobilitásban rejlő előnyök a diákok foglalkoztatottsága szempontjából
: Kaszab Dóra Erika -
Az EU oktatáspolitikájának dilemmái és az Erasmus-program kérdőjelei a turizmus-vendéglátás szakon
: Tóth Fruzsina -
NYelvtanulás, mint turisztikai motiváció az EU-ban az Erasmus+ mobilitási program példáján keresztül
: Kiss Evelin