Vendégkommunikáció jelentősége a Front Office-ban, a Hotel Három Gúnár példáján

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Jámbor Tamás
További közreműködők: Sipos Erika
Kulcsszavak:vendégkommunikáció
Front Office
panaszkezelés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/16213

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg16213
005 20190122122610.0
008 180518suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Jámbor Tamás 
245 1 0 |a Vendégkommunikáció jelentősége a Front Office-ban, a Hotel Három Gúnár példáján  |c Jámbor Tamás  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Vendégkommunikáció jelentősége a Front Office-ban, a Hotel Három Gúnár példáján 
695 |a vendégkommunikáció 
695 |a Front Office 
695 |a panaszkezelés 
700 1 |a Sipos Erika  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/16213/1/projektmunka_jambortamas.pdf  |z Dokumentum-elérés