In-store marketing a bejárattól a kasszáig minden, ami marketing eszköz a dm Kft. üzleteiben
Saved in:
Main Author: | Mali Adrienn |
---|---|
Other Authors: | Totth Dr. Gedeon |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Eladáshelyi marketing dm Kft. POS Drogéria Marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/16254 |
Similar Items
In-store marketing
: Csontos Boglárka Zsófia
: Csontos Boglárka Zsófia
EFFICIENCY OF ONLINE AND IN-STORE MARKETING TOOLS - An Analysis of a Marketing Strategy That Has Made the Biggest Toy Store Chain in Hungary Successful
: Balog Melani
: Balog Melani
Az iTrend Store érzelmi marketing stratégiája
: Kádár Márton
: Kádár Márton
A H&M merchandising és in store marketing tevékenysége
: Ébert Szilvia
: Ébert Szilvia
In-store eszközök hatékonysága
: File Flóra
: File Flóra
Az in-store marketing bemutatása egy fast fashion vállalaton keresztül
: Hodován Kíra
: Hodován Kíra
Az in-store marketing megvalósulása a P.O.P. Hungary Zrt. gyakorlatában
: Szlicki Anna
: Szlicki Anna
A vásárlói magatartás befolyásolása in-store marketing eszközökkel az FMCG termékek piacán
: Szántó Franciska
: Szántó Franciska
A WS Store Logistic Kft. pénzügyi tervezése
: Kijátz Evelin Zseni
: Kijátz Evelin Zseni
RFID technológia a Nike Factory Store-nál
: Török Szilvia
: Török Szilvia
Az öt érzék szerepe az in-store kommunikációban
: Koczka Zsófia
: Koczka Zsófia
Consumer behaviour of the Hungarian young adults in retail stores
: Gréczi Dániel
: Gréczi Dániel
Consumer Behaviour In Fast Fashion At Brick-And-Mortar Store
: Dang Mai Nguyen
: Dang Mai Nguyen
COVID-19 impact on the business plan of Taobao online store
: Liang Tao
: Liang Tao
Investigating the importance of coffee in contemporary specialty food stores in Budapest
: Kendik Lili Petra
: Kendik Lili Petra
In depth analysis on the relationship between customer satisfaction and mobile application UX design for market-leading grocery stores in Hungary
: Koók Merve Ayse
: Koók Merve Ayse
A dark store-ok hatékony működése az elektronikus kereskedelemben
: Boros Ádám
: Boros Ádám
The overlap between the customers' opinion on the in-store background music and the audio branding of the companies
: Fekete-Szűcs Dániel
: Fekete-Szűcs Dániel
How did inventory management and supply chain change in Hungarian Nike stores in recent years?
: Béres Benedek
: Béres Benedek
A Prysmian Group SAP-ra épülő, készletgazdálkodást segítő online Store3G rendszere
: Suth Nóra
: Suth Nóra
Célzott marketing A DM-KER Nyrt. tőzsdei átalakulását segítő stratégiák
: Wohl Tamás
: Wohl Tamás
Review of Aroma Marketing in Selected Areas Case of Fashion Stores
: Sugrová Michaela, et al.
Published: (2018)
: Sugrová Michaela, et al.
Published: (2018)
Minden, ami a márka körül forog. Brand aktiváció a magyar csapágypiacon
: Szabados Anna
: Szabados Anna
A „Minden, ami NŐ” szépségipari cég piaci versenyhelyzetének bemutatása és elemzése
: Dudás Kata
: Dudás Kata
Minden ami workflow, az eXtension tool bevezetése a DT ICSS-nél
: Tóth Sándor
: Tóth Sándor
Sikeres énmárka létrehozása és fenntartása a Youtube-on - Minden, ami a youtuberkedés mögött van
: Csecse Attila
: Csecse Attila
Videójátékok mint marketing eszköz
: Zombori Antal Martin
: Zombori Antal Martin
Dm Kft. Vegyszerektől a fenntarthatóságig
: Takács Blanka Zsuzsanna
: Takács Blanka Zsuzsanna
Smart packaging, mint marketing eszköz
: Bedő Evelin
: Bedő Evelin
A STIEBER BT vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése beszámolók alapján
: Váradiné Mali Krisztina
: Váradiné Mali Krisztina
A dm Kft. raktározási feladatainak megszervezése
: Bohn Ildikó
: Bohn Ildikó
A TikTok, mint marketing eszköz
: Farkas Anna
: Farkas Anna
Online marketing, mint a vevőszerzés eszköze
: Takács Noémi
: Takács Noémi
Kapcsolati marketing Hatékony eszköz a vállalatok versenyképességének növelésére?
: Kovács Lili
: Kovács Lili
Az e-mail marketing, mint a direkt marketing egyik legfontosabb eszköze
: Szlifka János
: Szlifka János
A kerékpár, mint marketing eszköz a turizmusban
: Karl Ádám Kristóf
: Karl Ádám Kristóf
A vásárlói élmény hatása az impulzusvásárlásra a Zara üzleteiben
: Stohl Anna Gréta
: Stohl Anna Gréta
A DM Connection Kft. tevékenységének átfogó elemzése
: Holló Nikoletta
: Holló Nikoletta
Fiatalok kávéfogyasztási szokásai és tapasztalatai a Starbucks hálózat üzleteiben
: Vidor Zsófia
: Vidor Zsófia
Kereskedelmi márkázás a dm üzletekben
: Szabó Rita
: Szabó Rita
Similar Items
-
In-store marketing
: Csontos Boglárka Zsófia -
EFFICIENCY OF ONLINE AND IN-STORE MARKETING TOOLS - An Analysis of a Marketing Strategy That Has Made the Biggest Toy Store Chain in Hungary Successful
: Balog Melani -
Az iTrend Store érzelmi marketing stratégiája
: Kádár Márton -
A H&M merchandising és in store marketing tevékenysége
: Ébert Szilvia -
In-store eszközök hatékonysága
: File Flóra