A CEO hírneve és a Personal Branding
Elmentve itt :
| Szerző: | Für-Ugrin Fanni Barbara |
|---|---|
| További közreműködők: | Szeles Dr. Péter |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Brand CEO Hírnév menedzsment Személyes márka |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/16255 |
Hasonló tételek
A CEO Hírneve és a vezetői felelősség
: Herczeg Balázs
: Herczeg Balázs
Defining personal brand, personal branding and personal brand equity
: Szántó Péter, et al.
Megjelent: (2023)
: Szántó Péter, et al.
Megjelent: (2023)
Personal Branding; The implementation of neuroeconomics to create personalized brands and brand personalities
: Kancsus Hanna
: Kancsus Hanna
The personality of brands and the significance of brand image on consumers’ own behaviour and personality.
: Sarkadi Márk László
: Sarkadi Márk László
The personality of brands and the significance of brand image on consumers’ own behaviour and personality.
: Sarkadi Márk László
: Sarkadi Márk László
A cég munkaadói hírneve és az employer branding
: Garamvölgyi Eszter
: Garamvölgyi Eszter
Personal Branding in the Professional Business Life
: Körmendi János Ádám
: Körmendi János Ádám
A CEO személyes és a dolgozói elkötelezettség
: Jakab Sándor
: Jakab Sándor
Key Constructs of Personal Branding Proposal for a broad definition
: Szántó Péter
Megjelent: (2023)
: Szántó Péter
Megjelent: (2023)
Personal branding és online marketing eszközei
: Fábi Krisztina
: Fábi Krisztina
Kölcsönhatás vizsgálata a városi hírnév és a vállalati hírnév között
: Jakab Petra, et al.
Megjelent: (2017)
: Jakab Petra, et al.
Megjelent: (2017)
How self-employed and micro enterprises build their personal brand
: Sczigel Dóra Cintia
: Sczigel Dóra Cintia
Termékmenedzser, mint a termékek CEO-ja a LED világítástechnika területén
: Véghelyi Jenő
: Véghelyi Jenő
Hírnév kockázatkezelés a bankszektorban
: Belucz Ákos
: Belucz Ákos
Kölcsönhatás vizsgálata a városi hírnév és a vállalati hírnév között turisztikai aspektusban
: Jakab Petra, et al.
Megjelent: (2016)
: Jakab Petra, et al.
Megjelent: (2016)
The role of media strategies in building and sustaining personal brands in the digital age
: Sadovska Aryna
: Sadovska Aryna
Personal branding a sportban - Hosszú Katinka és az Iron Lady
: Mayer András
: Mayer András
Az Erste Bank Hungary Zrt. munkaadói hírneve és az employer branding munkavállalói szemszögből
: Dubabér István Marcell
: Dubabér István Marcell
The secret of building a successful personal brand in the social media without advertisement
: Soós Evelin
: Soós Evelin
Personal Branding – Személyes márkaépítés és lehetőségei a fiatal diplomások munkaerőpiaci pozícionálásában
: Tóth Márk Bence
: Tóth Márk Bence
Hírnév-menedzsment a gyakorlatban. A hírnév-menedzsment értelmezésének problémája a haza PR gyakorlat oldaláról
: Bárány Gabriella
: Bárány Gabriella
A hírnév fontossága a vállalatok számára
: Németh Ákos
Megjelent: (2013)
: Németh Ákos
Megjelent: (2013)
Hírnév menedzsment a gyakorlatban Budapest metropolisz hírnévfejlesztési lehetőségei a gyakorlatban
: Katona Erzsébet
: Katona Erzsébet
A temetkezési vállalatok kommunikációja és hírnév menedzsmentje
: Stefanovszki Lili Piroska
: Stefanovszki Lili Piroska
Márkanév és hírnév összefüggései a gazdasági szférában
: Sarkadi Hajnalka
: Sarkadi Hajnalka
A hírnév, mint a legsérülékenyebb immateriális vagyon
: Simon Illés
: Simon Illés
Hírnév menedzsment vizsgálata a Danubius Hotels Groupnál
: Juhász Bence
: Juhász Bence
Arculattervezés, online marketing, és hírnév management a gyakorlatban
: Imre Bálint
: Imre Bálint
Az influencer kampányok és a márka hírnév kapcsolata
: Dura Eliza
: Dura Eliza
Entrepreneurial personality and motive A study of Hungarian
: Chandler Nick
Megjelent: (2022)
: Chandler Nick
Megjelent: (2022)
The Evolution of Mass Personalization in Marketing
: Tóth Anna Fruzsina
: Tóth Anna Fruzsina
A Tesla, Inc. marketingstratégiájának vizsgálata és a CEO Elon Musk befolyása a cégre és az ügyfelekre vonatkozóan
: Rajos Rubina
: Rajos Rubina
A hírnév és ami mögötte van A CSR, mint a pozitív hírnévépítés egyik lehetséges eszköze
: Pataky Ágnes
: Pataky Ágnes
Divat- és luxusmárkák, mint personal branding eszközei, a márkázás és a stratégiai tervezés meghatározó tényezőire fókuszálva
: Jánó Beáta Eliz
: Jánó Beáta Eliz
Impact of COVID-19 on personal financing of international students in Hungary - solutions towards personal well-being
: Tong Gia Hien
: Tong Gia Hien
Impact of personalized service on guest experience
: Ismayilova Nigar
: Ismayilova Nigar
The Effectiveness Of Personalization On E-commerce Platforms
: Filho Kelson Otaniel Glória
: Filho Kelson Otaniel Glória
Az egészségtudatosság fejlesztése a Personal Best Kft. példáján keresztül
: Szekrényes Fanni
: Szekrényes Fanni
Personal Computer Demand During the Pandemic in Hungary
: Jin Xin Ru
: Jin Xin Ru
Analysing marketing activity of PersonalPrint Ltd.
: Kassai Noémi
: Kassai Noémi
Hasonló tételek
-
A CEO Hírneve és a vezetői felelősség
: Herczeg Balázs -
Defining personal brand, personal branding and personal brand equity
: Szántó Péter, et al.
Megjelent: (2023) -
Personal Branding; The implementation of neuroeconomics to create personalized brands and brand personalities
: Kancsus Hanna -
The personality of brands and the significance of brand image on consumers’ own behaviour and personality.
: Sarkadi Márk László -
The personality of brands and the significance of brand image on consumers’ own behaviour and personality.
: Sarkadi Márk László