Az Invián, mint online utazásközvetítő irodán belüli marketingkommunikáció, panaszkezelés, ügyfélkapcsolat
Saved in:
Main Author: | Sándor Nikolett |
---|---|
Other Authors: | Schablik Vilmos |
Format: | Project work |
Kulcsszavak: | belső ügyfél-elégedettség Invia.hu |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/16338 |
Similar Items
Az online utazási ügyintézés bemutatása az Invia.hu utazásközvetítő irodán keresztül
: Nagy Gréta Alexa
: Nagy Gréta Alexa
Turisztikai vállalkozás tevékenységének elemzése az Invia Utazásközvetítő Irodán keresztül
: Fehérvári Enikő
: Fehérvári Enikő
Az Invia.hu mint online utazásközvetítő iroda működése
: Ujvári Vivien
: Ujvári Vivien
Kommunikáció, arculat, etikett és protokoll, valamint a panaszkezelés komplex vizsgálata a Ruefa Reisen utazási irodánál
: Kiss Vivien
: Kiss Vivien
Integrált marketingkommunikáció a Kiskőrösi Tourinform irodán keresztül
: Szemán Aletta Berill
: Szemán Aletta Berill
Magyarország online utazásközvetítő irodák siker tényezői
: Bugyinszki Orsolya
: Bugyinszki Orsolya
Panaszkezelés az Abacus Hotelban
: Pálházi Ádám
: Pálházi Ádám
Panaszkezelés a Hotel Silvanusban
: Vörös Boglárka
: Vörös Boglárka
Panaszkezelés az InterContinental szállodában
: Horváth Hajnal
: Horváth Hajnal
A panaszkezelés világa informatikai szemmel
: Juhos Lilla
: Juhos Lilla
Panaszkezelés az Abacus Business & Wellness Hotelben
: Verő Erika
: Verő Erika
Az INVIA.HU utazásközvetítő cég marketingkommunikációja
: Benedek Dr. Fanni
: Benedek Dr. Fanni
Hibás teljesítés és panaszkezelés a turizmusban
: Limberger Evelyn
: Limberger Evelyn
Panaszkezelés és fogyasztói jogérvényesítés a turizmusban
: Légrádi Lili
: Légrádi Lili
Egyéni utazásszervezés az 1000 út utazási irodánál
: Nagy Boglárka
: Nagy Boglárka
Panaszkezelés a Housekeepingen a Danubius Hotel Arénában
: Szücs Henrietta
: Szücs Henrietta
Haszon a hibából? – Paradoxon a panaszkezelés területén
: Lóránt Eszter
: Lóránt Eszter
Panaszszituáció és panaszkezelés a budavári Hilton szállodában
: Madarász Gergő
: Madarász Gergő
Utazásszervezés és értékesítés az Ibusz Utazási Irodán keresztül
: Németh Nóra
: Németh Nóra
Az Invia utazásközvetítő iroda működése, marketingtevékenysége, fejlődési tendenciái.
: Papp Tamara
: Papp Tamara
Az ügyfélkapcsolat sikerességének kulcsa
: Papp Júlia
: Papp Júlia
Az utazásközvetítő irodák sikertényezői az Amazon Travel példáján keresztül
: Vasas Noémi
: Vasas Noémi
Panaszkezelés és elégedettségmérés bemutatása a Hotel Silvanuson keresztül
: Molnár Fanni
: Molnár Fanni
Az Invia utazásközvetítő irodában történő foglalások feldolgozása és háttérfolyamatai
: Németh Brigitta
: Németh Brigitta
Az utazásközvetítés az Express Partner Utazási Irodánál és piackutatás elemzése
: Bán Kíra Zsuzsanna
: Bán Kíra Zsuzsanna
Vállalaton belüli kommunikációt elősegítő megoldások az online térben
: Kovács Gergely
: Kovács Gergely
A panaszkezelés aspektusai és bemutatása a Hotel Silvanuson keresztül
: Molnár Fanni
: Molnár Fanni
Panaszkezelés bemutatása a Four Seasons Front Desk példáján keresztül
: Juhász Mirella Vanda
: Juhász Mirella Vanda
A panaszkezelés szerepe a vevői elégedettségben a telekommunikációs szektorban
: Nagy Petra
: Nagy Petra
Az utazásközvetítő irodák sikeressége a Passport Club utazási iroda példáján
: Kenéz Petra
: Kenéz Petra
Hajós turizmus a MAHART Tours irodánál általánosan és vírushelyzetben
: Zsilka Zsanett
: Zsilka Zsanett
A kiválás bemutatása a Megvéd-Elek Ügyvédi Irodán keresztül
: Garics Kata
: Garics Kata
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment elmélete és gyakorlata a Vodafone-nál
: Tóth Nikolett
: Tóth Nikolett
Fogyasztóvédelem a légiközlekedésben (a panaszkezelés szerepe konkrét eseten keresztül bemutatva)
: Tóth Eszter
: Tóth Eszter
Utazásközvetítő irodák változó szerepe a turisztikai piacon, az on -line értékesítés tükrében
: Mogyorósi Edina
: Mogyorósi Edina
MICE termékcsoport eredményessége egy utazási irodán belül - Carlson Wagonlit Travel
: Kuklis Benjamin
: Kuklis Benjamin
Similar Items
-
Az online utazási ügyintézés bemutatása az Invia.hu utazásközvetítő irodán keresztül
: Nagy Gréta Alexa -
Turisztikai vállalkozás tevékenységének elemzése az Invia Utazásközvetítő Irodán keresztül
: Fehérvári Enikő -
Az Invia.hu mint online utazásközvetítő iroda működése
: Ujvári Vivien -
Kommunikáció, arculat, etikett és protokoll, valamint a panaszkezelés komplex vizsgálata a Ruefa Reisen utazási irodánál
: Kiss Vivien -
Integrált marketingkommunikáció a Kiskőrösi Tourinform irodán keresztül
: Szemán Aletta Berill