A Front Office sikerének titka- az információszolgáltatás fontossága- a Mercure Budapest Buda Szállodában
Saved in:
Main Author: | Boros Gabriella |
---|---|
Other Authors: | Oláh Péter Károly |
Format: | Project work |
Kulcsszavak: | Projektmunka Front Office Információ Informatikai rendszer OPERA |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/16358 |
Similar Items
A startup vállalkozások sikerének titka, az NNG Kft. sikerének tükrében - Budapest, mint startup főváros
: Bera Eszter
: Bera Eszter
A Mercure Budapest Buda kombószállodává alakításának több szempontú elemzése
: Gartai Norbert
: Gartai Norbert
Kombinált szállodává válás bemutatása a Mercure Budapest Buda példáján
: Somogyi Mercédesz
: Somogyi Mercédesz
Hotel Mercure Buda éttermi értékesítési folyamatai
: Tihanyi Norbert
: Tihanyi Norbert
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin
: Anga Evelin
F&B ÉRTÉKESÍTÉS A MERCURE BUDA HOTELBEN
: Tihanyi Norbert
: Tihanyi Norbert
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág
: Major Virág
Spanyolország, mint textilipari nagyhatalom, avagy a Mango sikerének titka
: Juhász Dóra
: Juhász Dóra
Mercure Budapest Korona szálloda bemutatása, és annak Front Office tevékenysége
: Czirókai Zsombor
: Czirókai Zsombor
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest Korona szállodában
: Láng Daniella
: Láng Daniella
A kommunikáció szerepe a Mercure Budapest City Center Front Office részlegén
: Ilyés Fanni
: Ilyés Fanni
A Mercure Budapest Korona Hotel bemutatása és Front Office tevékenységeinek elemzése
: Kertész Dzsenifer Natália
: Kertész Dzsenifer Natália
Egy válságálló cégcsoport sikerének titka, avagy Az Inditex Group üzletpolitikája
: Czine Viktória
Published: (2014)
: Czine Viktória
Published: (2014)
Vásárlás reklám nélkül, avagy mi a ZARA üzleti sikerének titka?
: Berta Sára Boglárka
: Berta Sára Boglárka
Az egészségturizmus fejlesztése a Mercure Budapest Korona szállodában
: Pintér Dorottya Barbara
: Pintér Dorottya Barbara
Fókuszban a finn felnőttoktatás Mi a finn felnőttoktatás sikerének a titka?
: Krizsán Dóra
: Krizsán Dóra
Front Office tevékenységek elemzése az Emerald Hotel & Suites szállodában
: Somogyi Lilla
: Somogyi Lilla
A startupok sikerének titka a digitális marketing és a brand building nézőpontjából
: Borbély Tamás Attila
: Borbély Tamás Attila
Covid-19 járvány hatásai az Aquaworld Resort Budapest szállodában, illetve Front Office területen
: Zahorecz Boldizsár
: Zahorecz Boldizsár
Front Office tevékenység működése, szerepe, bemutatása a Hilton Garden Inn Budapest City Center szállodában
: Lakatos Petra
: Lakatos Petra
Front Office tevékenységének vizsgálata a Gotthard Therme Hotel& Conference 4* szállodában
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
A Sofitel Budapest Chain Bridge és a Hotel Mercure Budapest Buda összehasonlító elemzése az emberi erőforrás helyzetének szempontjai alapján
: Simon Regina
: Simon Regina
A Front Office tevékenysége és a hűségprogram vizsgálata a Novotel Szeged szállodában
: Petrán Klaudia
: Petrán Klaudia
Információszolgáltatás a bank külső és belső szereplői számára
: Festő-Hegedűs Boldizsár
: Festő-Hegedűs Boldizsár
A "dual branding" szálloda fejlesztési koncepció bemutatása a Hotel Mercure Buda és a Corvin Hotel Budapest példája alapján
: Lantos Péter
: Lantos Péter
Front Office terület működése, felépítése és szerepe a Mercure Korona Hotel példáján keresztül
: Kardos Krisztián
: Kardos Krisztián
Libra és Navision programok összehasonlító elemzése az információszolgáltatás tükrében
: Bernáth Zsófia
: Bernáth Zsófia
Az értékesítésben dolgozók szervezetének felépítése, munkakörök, alkalmazott felszolgálási módok a Mercure Budapest Korona Szállodában
: Karászi Emese
: Karászi Emese
A 4* Superior minősítés eléréséhez szükséges fejlesztések bemutatása a Mercure Budapest City Center szállodában
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
Front Office elemzés
: Jónás Eszter
: Jónás Eszter
A Front Office működése a Boscolo Budapest Hotelben
: Bódizs Ágnes
: Bódizs Ágnes
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta
: Baranyi Szimonetta
Kisvállalkozások túlélésének titka
: Vargha Péter
: Vargha Péter
Teleki Mihály titka
: Hegedüs Gyula
Published: (2020)
: Hegedüs Gyula
Published: (2020)
A Front Office tevékenységei
: Tóth Réka
: Tóth Réka
A front office tevékenységei
: Kecskés Regina
: Kecskés Regina
A Hilton Budapest City Front Office üzemeltetésének átfogó bemutatása
: Kiss-Simon Klaudia
: Kiss-Simon Klaudia
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
A Novotel Budapest Danube Front Office működése, általános elemzése
: Szeremi Alexandra
: Szeremi Alexandra
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória
: Hozák Réka Viktória
Similar Items
-
A startup vállalkozások sikerének titka, az NNG Kft. sikerének tükrében - Budapest, mint startup főváros
: Bera Eszter -
A Mercure Budapest Buda kombószállodává alakításának több szempontú elemzése
: Gartai Norbert -
Kombinált szállodává válás bemutatása a Mercure Budapest Buda példáján
: Somogyi Mercédesz -
Hotel Mercure Buda éttermi értékesítési folyamatai
: Tihanyi Norbert -
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin