A ROSSMANN MAGYARORSZÁG KFT. MARKETINGSTRATÉGIÁJA KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A LOJALITÁS PROGRAMOKRA
Elmentve itt :
Szerző: | Legény Evelin |
---|---|
További közreműködők: | Kovács András |
Dokumentumtípus: | Projektmunka |
Kulcsszavak: | lojalitásprogram Marketingstratégia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/16366 |
Hasonló tételek
Magyarország külgazdasági kapcsolatai Afrika országaival, különös tekintettel a kötött segélyhitel-programokra
: Eisam-Eldeen Semira
: Eisam-Eldeen Semira
A tehetségmenedzsment rendszer elméleti és gyakorlati vonatkozásai, különös tekintettel a tehetségfejlesztési programokra
: Audrlická Brigitta
: Audrlická Brigitta
Digitalizáció a rendelésfeldolgozásban a Rossmann Magyarország Kft-nél
: Szebeni Brigitta
: Szebeni Brigitta
Rossmann Magyarország marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése
: Osváth Eszter
: Osváth Eszter
A költség-haszon elemzés alkalmazása önkéntes programokra
: Solt Katalin, et al.
Megjelent: (2015)
: Solt Katalin, et al.
Megjelent: (2015)
A Rossmann Magyarország ügyfélkapcsolati menedzsmentje az online értékesítés terén
: Tancsik Dóra
: Tancsik Dóra
Rossmann Magyarország online marketing tevékenysége és a Rossmanó babaprogram bemutatása
: Bálint Enikő Anna
: Bálint Enikő Anna
ROSSMANN MAGYARORSZÁG KERESKEDELMI KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓS TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA - ONLINE MARKETING
: Kottner Károly
: Kottner Károly
A dm és Rossmann kereskedelmi tevékenységének összehasonlítása
: Palásthy Réka
: Palásthy Réka
A Rossmann Fresh & Crazy kampány hatékonyságának elemzése
: Tomor Dániel
: Tomor Dániel
Pappas Auto Magyarország Kft. Marketingstratégiája
: Vass Gergő Dániel
: Vass Gergő Dániel
Az Auchan Magyarország Kft. marketingstratégiája
: Baracskai Bettina
: Baracskai Bettina
Dübörgés hazánkban a drogéria szektor élén. – Hogyan, miért és kinek? A Rossmann Magyarország dinamikus marketingstratégiájának elemzése
: Onhausz Nikolett
: Onhausz Nikolett
Lustaság, lojalitás, hűség? - Vevőmegtartás a telekommunikációs szektorban
: Mécs-Berta Nóra
: Mécs-Berta Nóra
A vevői lojalitás megteremtése az e-kereskedelemben
: Beniczki Virág Anna
: Beniczki Virág Anna
Fogyasztói elégedettség és lojalitás T-Mobile mobilszolgáltató esetében
: Móricz Ádám Zsolt
: Móricz Ádám Zsolt
A lojalitás vizsgálata a szállodaiparban a pandémia alatt
: Rabi Enikő
: Rabi Enikő
A Vodafone Magyarország Zrt. marketingstratégiája
: Vass Dóra Kata
: Vass Dóra Kata
Lojalitás kialakulása a fogyasztókban hazai zenei fesztiválok esetében
: Pathó Barnabás
: Pathó Barnabás
A vásárlói lojalitás erősítése egy kereskedelmi vállalkozás gyakorlatában
: Bauernfeind Beáta
: Bauernfeind Beáta
Fogyasztói elégedettség és lojalitás a Nike márka vonatkoztatásában
: Németh Andrea
: Németh Andrea
A Hell Energy Magyarország Kft. kommunikációja és marketingstratégiája
: Kincses Krisztián György
: Kincses Krisztián György
A Szimpla Háztáji marketingstratégiájának elemzése a fogyasztói lojalitás tükrében
: Kármán Zsófia
: Kármán Zsófia
A fogyasztói elégedettség és a lojalitás vizsgálata (elégedettség definiálása, lojalitás modellezése, mérése, empirikus vizsgálat egy adott cég vagy termék/szolgáltatás kapcsán)
: Klekner Mercédesz Lilla
: Klekner Mercédesz Lilla
A vevői lojalitás kialakítása és fenntartása két összekapcsolódó mikrovállalkozásban.
: Fekete-Vadász Réka
: Fekete-Vadász Réka
L'Oréal Paris termékekkel kapcsolatos elégedettség és lojalitás vizgsálata
: Kálló Enikő
: Kálló Enikő
A vevőelégedettség és a lojalitás kapcsolata a nonprofit szervezetek szférájában
: Molnár Nanetta
: Molnár Nanetta
A dolgozói elégedettség és lojalitás aspektusainak elemzése a Broadmoor Hotelben
: Lakatos Nóra
: Lakatos Nóra
A dolgozói elégedettség és lojalitás növelésének lehetséges módszerei a szállodaiparban
: Béleczky Rita
: Béleczky Rita
Fogyasztói elégedettség és lojalitás vizsgálata a kereskedelmi bankok lakossági szektorában
: Lukács Adrienn
: Lukács Adrienn
Y generáció - A vevői és munkavállalói lojalitás kialakítása és erősítése
: Kertész Fruzsina Petra
: Kertész Fruzsina Petra
Technokov Kft. Marketingstratégiája
: Ruzinkovics László
: Ruzinkovics László
A Regnum márka marketingstratégiája a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Lévai Dorina
: Lévai Dorina
A Walmark Kft. marketingstratégiája
: Bánhegyi Réka
: Bánhegyi Réka
A Volvex Kft. marketingstratégiája
: Hajdú Gabriella
: Hajdú Gabriella
Magyarország az Energiaunió tükrében, különös tekintettel az energiabiztonságra
: Szücs Rebeka
: Szücs Rebeka
Magyarország keleti nyitás stratégiájának bemutatása, különös tekintettel Kínára
: Bodó Emese
: Bodó Emese
Fogyasztói magatartás és lojalitás vizsgálata a Norbi Update Lowcarb termékeken keresztül
: Bessenyei Daniella Alexandra
: Bessenyei Daniella Alexandra
"Nyeregbe vidék, nyeregbe Magyarország!" A Nemzeti Vágta marketingstratégiája
: Pásztor Judit
: Pásztor Judit
Az ügyfélmegtartás és a törzsvásárlói rendszerek kapcsolata a drogerie markt és a Rossmann Drogéria példáján keresztül
: Szilágyi Zsófia
: Szilágyi Zsófia
Hasonló tételek
-
Magyarország külgazdasági kapcsolatai Afrika országaival, különös tekintettel a kötött segélyhitel-programokra
: Eisam-Eldeen Semira -
A tehetségmenedzsment rendszer elméleti és gyakorlati vonatkozásai, különös tekintettel a tehetségfejlesztési programokra
: Audrlická Brigitta -
Digitalizáció a rendelésfeldolgozásban a Rossmann Magyarország Kft-nél
: Szebeni Brigitta -
Rossmann Magyarország marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése
: Osváth Eszter -
A költség-haszon elemzés alkalmazása önkéntes programokra
: Solt Katalin, et al.
Megjelent: (2015)