Natúr kozmetikumok, natúr szappanok
Elmentve itt :
Szerző: | Krehlik Adrienn |
---|---|
További közreműködők: | Gulyásné Dr. Csekő Katalin |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Szappan Kozmetikum Szépségápolás Szappanmanufaktúrák Magyarország Kozmetikai piac |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/16422 |
Hasonló tételek
Undiscovered India, power of nature-Ayurveda
: Csenkey Lilla
: Csenkey Lilla
Georgian natural and cultural heritages influence of interpretation over the perception of tourists
: Arsenashvili Gurami
: Arsenashvili Gurami
Egy natúr kozmetikai márka újjáélesztése Magyarországon
: Kővári Dalma
: Kővári Dalma
The relaunch of Natur Aqua and its impact on the consumers
: Beke Benjamin
: Beke Benjamin
Analysis of consumer behavior in the natural cosmetics market in Hungary
: Csecsődi Vanessza Petra
: Csecsődi Vanessza Petra
Sustainable use and management of natural resources = A szavahihetőség-hasadás
: Dézsiné Bán Helga
: Dézsiné Bán Helga
The Impact of Natural Gas Exports on the Economy and Strategic Decisions of Russia
: El-Assaf Basem Munir
: El-Assaf Basem Munir
Az ostorcsapás-effektus hatása a NaturAqua ellátási láncára
: Németh Virág
: Németh Virág
A Lush, a brit natúr kozmetikai márka magyarországi márkaismeretsége
: Szőke Gergő
: Szőke Gergő
Reducing Disaster Risk and Increasing Resilience to Natural hazards and Climate Changes
: Holovko Kristina
: Holovko Kristina
Challenges of International Organizations - Inherent issues, armed conflict and natural sustainability
: Imre Márton Balázs
: Imre Márton Balázs
Nature Force Kft. webáruházának működése, marketing eszközeinek értékelése 2015-ben
: Papp Bertalan
: Papp Bertalan
A Manna Natúr Kozmetikum Kft. készletgazdálkodásának értékelése és továbbfejlesztési lehetőségei
: Bernát Zsanett
: Bernát Zsanett
Hungary's Energy Import Exposure, Natural Gas Supply Security, and Possible Solutions for It
: Jánó Tamás
: Jánó Tamás
L'Occitane en Provence, an international natural cosmetics brand's position on the Hungarian market
: Korcsik Anna
: Korcsik Anna
Eye tracking vs Survey in Measuring Attention Towards Nature-Based Contents Instagram Marketing of Rural Destinations
: Bal Damla
: Bal Damla
Biogold Natúr Növényolaj Feldolgozó Kft. költség - és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése
: Mekler Dóra
: Mekler Dóra
Protected Areas as Tourist Product in the Southern Caucasus Region - Eco Regional Nature Protection in Georgian PAs
: Kardava Gvantsa
: Kardava Gvantsa
Investigation of Vietnamese Gen Z's Attitude and Behavior toward Natural Environment Protection when Traveling in the Country
: Nguyen Thi My Hanh
: Nguyen Thi My Hanh
Fenntartható kozmetikumok
: Szabó Ágnes
: Szabó Ágnes
A szállodai revenue menedzsment szerepének összehasonlító elemzése a NaturMed Hotel Carbona példáján keresztül
: Szántó-Cseh Krisztina
: Szántó-Cseh Krisztina
A szezonalitás, szállodai élőmunka gazdálkodás és élőmunka költséggazdálkodás bemutatása a Hotel Albaida Nature*** példáján keresztül
: Horváth Laura
: Horváth Laura
A Manna Natúr Kozmetikum Európa Zrt. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének elemzése korábbi beszámolók alapján
: Demeter Fanni
: Demeter Fanni
A Hotel Albaida Nature*** szálloda üzemeltetésének bemutatása, a front office és a housekeeping részleg tevékenységének elemzése
: Stass Orsolya
: Stass Orsolya
Fogyasztói magatartás vizsgálata a vegán kozmetikumok piacán
: Fótos Adrienn
: Fótos Adrienn
Fogyasztói magatartás vizsgálata a vegán kozmetikumok piacán
: Fótos Adrienn
: Fótos Adrienn
Piaci versenyelőny elérése a CSR segítségével a kozmetikai iparban különböző piacokon a Manna Natúr Kozmetikum Kft. példáján bemutatva
: Varga Evelyn
: Varga Evelyn
Pink Panda - állatkísérletmentes kozmetikumok forgalmazója
: Pocsai Beáta
: Pocsai Beáta
Dél-Koreai kozmetikumok magyarországi piaca
: Birkás Beatrix
: Birkás Beatrix
A Manna Natúr Kozmetikum Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmi helyzetének értékelése, az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolói alapján
: Tatai Dániel
: Tatai Dániel
Reklámüzenetek hatékonyságának elemzése a kozmetikumok piacán BTL kommunikáció vizsgálata az Avon márkán keresztül
: Csorba Annabella
Megjelent: (2013)
: Csorba Annabella
Megjelent: (2013)
Etikus kozmetikumok és a "tudatos" magyar fogyasztó magatartásának vizsgálata
: Pólya Brigitta
: Pólya Brigitta
A dél-koreai kozmetikumok kereskedelme és hazai fogyasztói szokásai
: Hegedűs Rebeka
: Hegedűs Rebeka
Fogyasztói döntések vizsgálata a bio- és a hagyományos kozmetikumok tekintetében
: Székely Anna Emőke
: Székely Anna Emőke
Vegán kozmetikumok értékesítése influencereken keresztül,avagy hogyan tudnak befolyásolni a véleményvezérek
: Antal Bianka
: Antal Bianka
A természetes kozmetikumok helyzete Magyarországon, és az ezzel kapcsolatos preferenciák vizsgálata
: Jenei Éva
: Jenei Éva
A környezettudatosság jelentőségének vizsgálata a vállalati CSR-ban és vásárlói döntéshozatalban kozmetikumok esetén
: Bagi Beáta
: Bagi Beáta
Influenszerek hatása a 20 és 25 év közötti nők fogyasztói magatartására és márkahűségére a kozmetikumok világában
: Papa Ines
: Papa Ines
Wellness Tourism Determining Motivation Factors and Attractiveness in Nature-Based Destinations
: Nguyen Phuong Thao
: Nguyen Phuong Thao
Hungarian-Russian economic relations after the Ukrainian crisis sanctions, natural gas and PAKS 2
: Brenzovics László
: Brenzovics László
Hasonló tételek
-
Undiscovered India, power of nature-Ayurveda
: Csenkey Lilla -
Georgian natural and cultural heritages influence of interpretation over the perception of tourists
: Arsenashvili Gurami -
Egy natúr kozmetikai márka újjáélesztése Magyarországon
: Kővári Dalma -
The relaunch of Natur Aqua and its impact on the consumers
: Beke Benjamin -
Analysis of consumer behavior in the natural cosmetics market in Hungary
: Csecsődi Vanessza Petra