Eladásösztönző technológia és promóciók szerepe a termékek értékesítésében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Döme Andrea
További közreműködők: Schultz Éva
Kulcsszavak:Promóciók
Reklám
Magyar fogyasztók
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/16556

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg16556
005 20180925151833.0
008 180514suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Döme Andrea 
245 1 0 |a Eladásösztönző technológia és promóciók szerepe a termékek értékesítésében  |c Döme Andrea  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Eladásösztönző technológia és promóciók szerepe a termékek értékesítésében 
695 |a Promóciók 
695 |a Reklám 
695 |a Magyar fogyasztók 
700 1 |a Schultz Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/16556/1/D%C3%B6me%20Andrea%20szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés