Eladásösztönző technológia és promóciók szerepe a termékek értékesítésében
Saved in:
| Main Author: | Döme Andrea |
|---|---|
| Other Authors: | Schultz Éva |
| Kulcsszavak: | Promóciók Reklám Magyar fogyasztók |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/16556 |
Similar Items
Az ÖKO-barát termékek szerepe a magyar kereskedelemben, választékuk bemutatása és megjelenése egy kereskedelmi egység értékesítésében
: Schäffer Roberta
: Schäffer Roberta
Promóteri munka jelentősége a műszaki cikkek értékesítésében
: Koródi Ádám
: Koródi Ádám
Digitális ügyfélélmény trendek és azok elemzése a jakuzzi termékek értékesítésében, a SpaTrend Kft. példáján keresztül
: Hanzel Petra
: Hanzel Petra
Promóciók hatása a fogyasztói magatartásra
: Hantos Vivien Ivett
: Hantos Vivien Ivett
A közösségi média szerepe és hatékonyságának vizsgálata a NYX Professional Makeup Hungary értékesítésében
: Krajcz Klaudia
: Krajcz Klaudia
A Starbucks Happy Hour promóció eladásösztönző hatásának és kommunikációs támogatásának elemzése
: Skoda Anita
: Skoda Anita
A promóciók gyöngyszemei avagy Hostessaktivitás a vásárlásösztönzésben
: Réthly Viktória
: Réthly Viktória
A promóciók és promóterek jelenléte a Media Marktban
: Mrlák Nikolett Mária
: Mrlák Nikolett Mária
A Gyermelyi tészta fogyasztói megítélése, és az eladásösztönző módszerek hatása a vásárlásokra.
: Vida Róbert
: Vida Róbert
Az eladásösztönző eszközök és a személyes értékesítés hatásai a magyarországi Tchibo üzletekben
: Pallagi Ivett
: Pallagi Ivett
Hosztesz-promóciók és rendezvények helye a BTL kommunikációban, térhódítása napjainkban
: Pápai Eszter
: Pápai Eszter
A Media Markt marketing tevékenységének elemzése a jubileumi promóciók tükrében
: Kerekes Viktor
: Kerekes Viktor
Modern, technológia alapú termékek és szolgáltatások megjelenése az egyéni turizmus piacán
: Erdélyi Barbara
: Erdélyi Barbara
A marketingpolitika komponensei, eszközei és rendeltetése a HR szolgáltatások értékesítésében a Viapan Klaszter működésének tükrében
: Nyirádi Marcell
: Nyirádi Marcell
Online eladásösztönző eszközök használatának megtérülése és a bennük rejlő vállalatfejlesztési lehetőségek a Danubius Hotels Group-nál
: Ékes Barbara
: Ékes Barbara
Promóciók hatalma - A Nestlé Gabonapelyhek marketing stratégiájának hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Molnár Gréta
: Molnár Gréta
Repülőtéri retail marketingben használt digitális promóciók, megjelenések és azok hatásai az utasokra
: Ádám Dóra
: Ádám Dóra
Bormarketing a repülőtéri promóciók tükrében – A magyar borászatok lehetőségei a travel retail szektorban
: Deák Dr. Liliána
: Deák Dr. Liliána
Helyi termékek, termelői piacok szerepe napjainkban
: Salamonné Máté Andrea
: Salamonné Máté Andrea
Megható érzelmek vagy követőnövelő promóciók, avagy hogyan alakult át napjainkra az emocionális reklámok piaca?
: Takács Kitti Klaudia
: Takács Kitti Klaudia
Magyarország szerepe és lehetőségei az autóipari technológia váltásban
: Hoffmann Noémi Anna
: Hoffmann Noémi Anna
Technológia - és Innovációmenedzsment Kapcsolata Fenntartható Csomagolásfejlesztés
: Fábián Péter
: Fábián Péter
E-volution, az az a technológia szerepe a gazdasági életben.
: Tisza Szabolcs
: Tisza Szabolcs
Technológia váltás a vércukorszintmérő piacon
: Hörcsik Ádám
: Hörcsik Ádám
A 3G technológia elhagyása
: Németh Richárd
: Németh Richárd
Az IT Fest marketingstratégiája, az élménymarketing és a technológia szerepe a rendezvényszervezésben
: Orosz Fanni
: Orosz Fanni
A 3D nyomtató technológia gazdaságban betöltött szerepe és lehetséges jövőképe
: Kovács Adél
: Kovács Adél
A blokklánc technológia szerepe az ellátási láncban és az e-kereskedelemben
: Vajai Máté Bence
: Vajai Máté Bence
A helyi termékek szerepe a gazdaságban
: Szakál Szabina
: Szakál Szabina
A kézműves termékek szerepe a vendéglátásban
: Fekszi Emese
: Fekszi Emese
A kézműves termékek szerepe a szakképzésben
: Fekszi Emese
: Fekszi Emese
Az SDTE technológia üzleti potenciálja
: Tóthné Pölös Zsuzsanna
: Tóthné Pölös Zsuzsanna
Similar Items
-
Az ÖKO-barát termékek szerepe a magyar kereskedelemben, választékuk bemutatása és megjelenése egy kereskedelmi egység értékesítésében
: Schäffer Roberta -
Promóteri munka jelentősége a műszaki cikkek értékesítésében
: Koródi Ádám -
Digitális ügyfélélmény trendek és azok elemzése a jakuzzi termékek értékesítésében, a SpaTrend Kft. példáján keresztül
: Hanzel Petra -
Promóciók hatása a fogyasztói magatartásra
: Hantos Vivien Ivett -
A közösségi média szerepe és hatékonyságának vizsgálata a NYX Professional Makeup Hungary értékesítésében
: Krajcz Klaudia