Eladásösztönző technológia és promóciók szerepe a termékek értékesítésében
Elmentve itt :
Szerző: | Döme Andrea |
---|---|
További közreműködők: | Schultz Éva |
Kulcsszavak: | Promóciók Reklám Magyar fogyasztók |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/16556 |
Hasonló tételek
Az ÖKO-barát termékek szerepe a magyar kereskedelemben, választékuk bemutatása és megjelenése egy kereskedelmi egység értékesítésében
: Schäffer Roberta
: Schäffer Roberta
Promóteri munka jelentősége a műszaki cikkek értékesítésében
: Koródi Ádám
: Koródi Ádám
Promóciók hatása a fogyasztói magatartásra
: Hantos Vivien Ivett
: Hantos Vivien Ivett
A közösségi média szerepe és hatékonyságának vizsgálata a NYX Professional Makeup Hungary értékesítésében
: Krajcz Klaudia
: Krajcz Klaudia
A Gyermelyi tészta fogyasztói megítélése, és az eladásösztönző módszerek hatása a vásárlásokra.
: Vida Róbert
: Vida Róbert
A promóciók gyöngyszemei avagy Hostessaktivitás a vásárlásösztönzésben
: Réthly Viktória
: Réthly Viktória
A promóciók és promóterek jelenléte a Media Marktban
: Mrlák Nikolett Mária
: Mrlák Nikolett Mária
Online eladásösztönző eszközök használatának megtérülése és a bennük rejlő vállalatfejlesztési lehetőségek a Danubius Hotels Group-nál
: Ékes Barbara
: Ékes Barbara
Hosztesz-promóciók és rendezvények helye a BTL kommunikációban, térhódítása napjainkban
: Pápai Eszter
: Pápai Eszter
Modern, technológia alapú termékek és szolgáltatások megjelenése az egyéni turizmus piacán
: Erdélyi Barbara
: Erdélyi Barbara
A marketingpolitika komponensei, eszközei és rendeltetése a HR szolgáltatások értékesítésében a Viapan Klaszter működésének tükrében
: Nyirádi Marcell
: Nyirádi Marcell
Promóciók hatalma - A Nestlé Gabonapelyhek marketing stratégiájának hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Molnár Gréta
: Molnár Gréta
Repülőtéri retail marketingben használt digitális promóciók, megjelenések és azok hatásai az utasokra
: Ádám Dóra
: Ádám Dóra
Megható érzelmek vagy követőnövelő promóciók, avagy hogyan alakult át napjainkra az emocionális reklámok piaca?
: Takács Kitti Klaudia
: Takács Kitti Klaudia
Helyi termékek, termelői piacok szerepe napjainkban
: Salamonné Máté Andrea
: Salamonné Máté Andrea
Magyarország szerepe és lehetőségei az autóipari technológia váltásban
: Hoffmann Noémi Anna
: Hoffmann Noémi Anna
Technológia - és Innovációmenedzsment Kapcsolata Fenntartható Csomagolásfejlesztés
: Fábián Péter
: Fábián Péter
E-volution, az az a technológia szerepe a gazdasági életben.
: Tisza Szabolcs
: Tisza Szabolcs
Technológia váltás a vércukorszintmérő piacon
: Hörcsik Ádám
: Hörcsik Ádám
A 3G technológia elhagyása
: Németh Richárd
: Németh Richárd
A 3D nyomtató technológia gazdaságban betöltött szerepe és lehetséges jövőképe
: Kovács Adél
: Kovács Adél
A blokklánc technológia szerepe az ellátási láncban és az e-kereskedelemben
: Vajai Máté Bence
: Vajai Máté Bence
Az SDTE technológia üzleti potenciálja
: Tóthné Pölös Zsuzsanna
: Tóthné Pölös Zsuzsanna
Blokklánc technológia integrálása ellátási láncba
: Nagy Dávid Krisztián
: Nagy Dávid Krisztián
Az oktatási technológia elfogadása Indiában
: Preeti, Goel, et al.
Megjelent: (2024)
: Preeti, Goel, et al.
Megjelent: (2024)
Internetes hálózatok és a kvantum technológia
: Dobrosi Máté Dénes
: Dobrosi Máté Dénes
Kriptovaluták és a mögötte álló technológia
: Herczku Éva Melinda
: Herczku Éva Melinda
A helyi termékek szerepe a gazdaságban
: Szakál Szabina
: Szakál Szabina
A kézműves termékek szerepe a vendéglátásban
: Fekszi Emese
: Fekszi Emese
A kézműves termékek szerepe a szakképzésben
: Fekszi Emese
: Fekszi Emese
Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben
: Udvardi Zsófia
: Udvardi Zsófia
Termék és technológia fejlesztési tevékenységek elemzése
: Kerék László
: Kerék László
A digitális technológia megjelenése a nyomdaiparban
: Kaldenecker Enikő
: Kaldenecker Enikő
A modern technológia a mentalhigiénés folyamatokban
: Karakasné Csizmadia Krisztina
: Karakasné Csizmadia Krisztina
A Blokklánc technológia alkalmazása a szállodaiparban
: Szabó Gergő
: Szabó Gergő
Jó-e a technológia az oktatásnak?
: Kétyi András
Megjelent: (2021)
: Kétyi András
Megjelent: (2021)
Blockchain technológia és alkalmazása a kereskedelmi logisztikában
: Grépály Botond Dániel
: Grépály Botond Dániel
AI, mint Ipar 4.0 technológia
: Szűcs Bence
: Szűcs Bence
Az aktív turisztikai termékek szerepe Magyarországon és Ausztriában
: Novák Zsófia
: Novák Zsófia
A blokklánc technológia megjelenése a marketing területén
: Szabó Dária Zsófia
: Szabó Dária Zsófia
Hasonló tételek
-
Az ÖKO-barát termékek szerepe a magyar kereskedelemben, választékuk bemutatása és megjelenése egy kereskedelmi egység értékesítésében
: Schäffer Roberta -
Promóteri munka jelentősége a műszaki cikkek értékesítésében
: Koródi Ádám -
Promóciók hatása a fogyasztói magatartásra
: Hantos Vivien Ivett -
A közösségi média szerepe és hatékonyságának vizsgálata a NYX Professional Makeup Hungary értékesítésében
: Krajcz Klaudia -
A Gyermelyi tészta fogyasztói megítélése, és az eladásösztönző módszerek hatása a vásárlásokra.
: Vida Róbert