AZ ONLINE REPÜLŐJEGY - ÉRTÉKESÍTÉS HATÁSA AZ UTAZÁSI IRODÁK REPÜLŐJEGY FORGALMÁRA
Elmentve itt :
Szerző: | Bokros Marcell |
---|---|
További közreműködők: | Talabos István |
Kulcsszavak: | Utazási iroda repülőjegy Online értékesítés Diszkont légitársaság Hagyományos légitársaság |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/16633 |
Hasonló tételek
Az utazási irodák repülőjegy értékesítési üzletágának jövője
: Metzker Dóra
: Metzker Dóra
Az OTP Travel, mint a repülőjegy értékesítés és a hivatásturizmus egyik legnagyobb képviselője Magyarországon
: Babos Réka
: Babos Réka
A repülőjegy-értékesítés kihívásai, teendői egy üzleti-online utaztató irodánál. Gyakorlati szakmai tapasztalataim a Weco-Travel Kft.-nél.
: Varga Balázs
: Varga Balázs
Online értékesítés szerepe a magyar utazási irodák piacán
: Lukács Dóra
: Lukács Dóra
Az IBUSZ Utazási Irodák Kft. működése az online értékesítés növekedésének tükrében
: Herbert Martin
: Herbert Martin
Online kiutaztató utazási irodák idegenforgalomra gyakorolt hatása Magyarországon
: Stignani Gréta
: Stignani Gréta
Az utazási irodák marketingkommunikációja
: Miskolczi Martina
: Miskolczi Martina
Az utazási irodák működése
: Jánosi Laura
: Jánosi Laura
Egy barkácsáruház forgalmára gyakorolt külső tényezők hatása
: Plósz Nóra
: Plósz Nóra
Utazási irodák, és online platformok A turisztikai szektor átalakulása, és az utazási döntések háttértényezői
: Balogh Adrienn
: Balogh Adrienn
Különböző generációk utazási döntéseinek hatása az utazási irodák jövőjére
: Futó Nikolett
: Futó Nikolett
Az utazási irodák helyzete az online turizmus fejlődésének tükrében
: Hegedűs Kitti Vivien
: Hegedűs Kitti Vivien
Ayurvéda az utazási irodák kínálatában
: Goschler Bianka Éva
: Goschler Bianka Éva
Az utazási irodák speciális adózása
: Szandai Gréta Felícia
: Szandai Gréta Felícia
Az utazási irodák marketingkommunikációs tevékenysége
: Parragh Fruzsina Mariann
Megjelent: (2007)
: Parragh Fruzsina Mariann
Megjelent: (2007)
Az utazási irodák jövőjének vizsgálata az online vásárlások növekedésének tükrében
: Földi Dorottya
: Földi Dorottya
A közösségi média hatása az utazási irodák tevékenységére
: Neumark Eszter Júlia
: Neumark Eszter Júlia
A Covid-19 járvány hatása a Nutricia vállalat forgalmára
: Antal Imola Bettina
: Antal Imola Bettina
Az internet turizmusra gyakorolt hatása az utazási irodák szemszögéből
: Kollár Flóra
: Kollár Flóra
Az utazó bloggerek hatása a budapesti utazási irodák tevékenységére
: Bangócs Veronika
: Bangócs Veronika
Utazási irodák üzletágai, tevékenység elemzés
: Kovács Eszter
: Kovács Eszter
Utazási irodák üzletágai, tevékenység elemzés
: Katona Laura Anita
: Katona Laura Anita
A Covid-19 vírus hatása az F2 Komplex Kft. hőcserélő forgalmára
: Földes Réka
: Földes Réka
Az utazási irodák online marketingtevékenységének összehasonlító elemzése a fogyasztó szokások változásának tükrében
: Arató Zsuzsa
: Arató Zsuzsa
Hagyományos utazási irodák jelene és jövője
: Sipos Levente
: Sipos Levente
IBUSZ Utazási Irodák Belföldi Osztályának működése
: Muka Lívia
: Muka Lívia
A COVID-19 hatása a magyarországi utazási irodák piacára
: Kovács Kiara
: Kovács Kiara
AZ ONLINE UTAZÁSI IRODÁK ELTERJEDÉSE ÉS SZEREPE EGY BUDAPESTI 3 CSILLAGOS SZÁLLODA MŰKÖDÉSÉBEN
: Verebélyi Vivien
: Verebélyi Vivien
Az utazási irodák online marketing tevékenységének vizsgálata, nyitási lehetőségek a Z generáció felé
: Riba Zsuzsanna
: Riba Zsuzsanna
Az utazási irodák tevékenységének bemutatása a V.Ber Travel Utazási Irodán keresztül.
: Mátéfi Zsófia
: Mátéfi Zsófia
A hazai utazási irodák kiutaztató kínálatának áttekintése
: Gerencsér Nóra
: Gerencsér Nóra
Utazásközvetítő irodák változó szerepe a turisztikai piacon, az on -line értékesítés tükrében
: Mogyorósi Edina
: Mogyorósi Edina
A United 4 Bonafini Bindair utazási iroda életútja és az utazási irodák jövőjének vizsgálata a megnövekedett online vásárlások következtében
: Nemetz Brigitta Bernadett
: Nemetz Brigitta Bernadett
Székelyudvarhelyen működő utazási irodák bemutatása és tevékenységük elemzése
: HAJDO SZIDONIA
: HAJDO SZIDONIA
Utazási irodák válsághelyzetben való alkalmazkodása a piaci helyzethez
: László Dóra
: László Dóra
Az Y és a Z generáció utazási szokásai és igényei az utazási irodák kínálatában, egy hagyományos és egy online magyar utazási iroda példáján keresztül
: Bachmann Alexandra
: Bachmann Alexandra
Az IBUSZ Utazási Irodák Kft. közösségi média marketingje és hatása a fogyasztói magatartásra
: Baji Regina
: Baji Regina
Az utazásközvetítő irodák sikeressége a Passport Club utazási iroda példáján
: Kenéz Petra
: Kenéz Petra
Az utazási irodák érzékenysége a terrorizmus és a menekülthelyzet tükrében
: Fodor Kinga
: Fodor Kinga
Az utazási irodák helyzete a mai, változékony piaci körülmények között
: Szabó Kinga
: Szabó Kinga
Hasonló tételek
-
Az utazási irodák repülőjegy értékesítési üzletágának jövője
: Metzker Dóra -
Az OTP Travel, mint a repülőjegy értékesítés és a hivatásturizmus egyik legnagyobb képviselője Magyarországon
: Babos Réka -
A repülőjegy-értékesítés kihívásai, teendői egy üzleti-online utaztató irodánál. Gyakorlati szakmai tapasztalataim a Weco-Travel Kft.-nél.
: Varga Balázs -
Online értékesítés szerepe a magyar utazási irodák piacán
: Lukács Dóra -
Az IBUSZ Utazási Irodák Kft. működése az online értékesítés növekedésének tükrében
: Herbert Martin