A marketingkommunikációs eszközök szerepe a startup vállalkozások piaci bevezetésekor
Saved in:
Main Author: | Alexhauser Liza |
---|---|
Other Authors: | Brávácz Dr. Ibolya |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | maketing startup marketingkommunikáció public relations |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/16656 |
Similar Items
Manuális migrációs lehetőségek automatizálása integrált ERP rendszer bevezetésekor
: Szekera Ottó Kornél
: Szekera Ottó Kornél
Startup vállalkozások marketingje Magyarországon
: Hegyi Nikolett
: Hegyi Nikolett
Startup vállalkozások pénzügyeinek vizsgálata
: Svraka Péter
: Svraka Péter
A magyar startup vállalkozások nyomában
: Csákné Filep Judit, et al.
Published: (2019)
: Csákné Filep Judit, et al.
Published: (2019)
Az inkubátorprogramok szerepe a startup vállalkozások sikeres piacra lépésében
: Csécsi Dominika
: Csécsi Dominika
Marketingkommunikációs eszközök használatának vizsgálata a hazai faipari vállalkozások körében
: Hajdók Erika
: Hajdók Erika
Magyar-szlovák együttműködés a startup vállalkozások fejlesztésére
: Illés Erika
: Illés Erika
Startup vállalkozások hazai és külföldi finanszírozási lehetőségei
: Trapacs Szabolcs
: Trapacs Szabolcs
Magyarországi startup vállalkozások és az ökoszisztéma működése
: Halmos Mátyás
: Halmos Mátyás
Induló vállalatok finanszírozásának problémái, startup vállalkozások indulása
: Gál Antónia Bernadett
: Gál Antónia Bernadett
A startup vállalkozások jellemzőinek vizsgálata konkrét példákon keresztül
: Pollák Dávid
: Pollák Dávid
Employer branding alkalmazása a startup vállalkozások különböző fázisaiban
: Erdődi Anett
: Erdődi Anett
A startup vállalkozások sikerének titka, az NNG Kft. sikerének tükrében - Budapest, mint startup főváros
: Bera Eszter
: Bera Eszter
A marketingkommunikációs eszközök megjelenése
: Kátai Kinga
: Kátai Kinga
A Magyarországról induló startup vállalkozások tőkeszerzési és finanszírozási lehetőségei
: Meiczinger Ádám
: Meiczinger Ádám
A hazai startup-vállalkozások túlélését és növekedését befolyásoló tényezők
: Szeleczky Tamás
: Szeleczky Tamás
Marketingkommunikációs eszközök a középiskolai beiskolázásban
: Böhm Dániel
: Böhm Dániel
Marketingkommunikációs eszközök a memetika világában
: Karancsi Viktória
: Karancsi Viktória
Az üzleti tervezés jelentősége a technológia intenzív (startup) vállalkozások szemszögéből
: Schuck Csaba
: Schuck Csaba
Az influencerek, mint marketingkommunikációs eszközök
: Virág Dóra
: Virág Dóra
A marketingkommunikációs eszközök szerepe és jelenléte a televíziós zenei tehetségkutatókban
: Lapis Botond László
: Lapis Botond László
A marketing szerepének megítélése a startup vállalkozások kezdeti és érett szakaszában
: Sabján Gréta
: Sabján Gréta
Marketingkommunikációs eszközök alkalmazásának lehetőségei a fegyverkereskedelemben
: Szücs Emese Barbara
: Szücs Emese Barbara
Modern marketingkommunikációs eszközök a közösségi médiában
: Szvorény Réka
: Szvorény Réka
Az állam szerepe a hazai startup ökoszisztémában
: Lados Ábel
: Lados Ábel
A Kaméleon Reklám marketingkommunikációs tevékenységének szerepe a piaci pozíció megerősítésében
: Tupi Bernadett
: Tupi Bernadett
Startup vállalkozások bemutatása és az innováció mögött rejlő üzleti modell fontossága
: Békési Dániel
: Békési Dániel
PAULUS borászatnál alkalmazott marketingkommunikációs eszközök elemzése
: Tarnai Melian
: Tarnai Melian
Startup vállalkozások indításához szükséges kompetenciák és készségek oktatása az egyetemi képzésben LAUNCHING A UNIVERSITY COURSE ON DEVELOPING ENTREPRENEURIAL COMPETENCES AND SKILLS FOR STARTUP VENTURES
: Hárskuti János
: Hárskuti János
Marketingkommunikációs eszközök a T-Systems Magyarország Zrt.-nél
: Inges Blanka
: Inges Blanka
Sportmarketing, marketingkommunikációs eszközök a magyar, női kosárlabdasportban
: Kovács Dávid
: Kovács Dávid
Marketingkommunikációs eszközök a Robert Bosch Kft.-nél
: Pákozdi Kinga
: Pákozdi Kinga
A kockázati tőkebefektetők szerepe a hazai startup ökoszisztémában
: Dobos Fruzsina
: Dobos Fruzsina
Budapesti Startup Ökoszisztéma
: Gábor Kristóf
: Gábor Kristóf
Francia startup ökoszisztéma
: Léber Erika Mária
: Léber Erika Mária
Startup ökoszisztéma Magyarországon
: Bencsik Gábor
: Bencsik Gábor
Online marketingkommunikációs eszközök alkalmazása egy vállalat működésében
: Fazekas Fruzsina
: Fazekas Fruzsina
A marketingkommunikációs eszközök fejlődése a szállodaiparban - Boscolo Hotel
: Szűcs Alexandra Bella
: Szűcs Alexandra Bella
Marketingkommunikációs eszközök a Johnson&Johnson Kft. egészségügyi vállalatnál
: Lévai Alexandra
: Lévai Alexandra
Marketingkommunikációs eszközök hatékonysága a B2B szektorban
: Fejér Csilla
: Fejér Csilla
Similar Items
-
Manuális migrációs lehetőségek automatizálása integrált ERP rendszer bevezetésekor
: Szekera Ottó Kornél -
Startup vállalkozások marketingje Magyarországon
: Hegyi Nikolett -
Startup vállalkozások pénzügyeinek vizsgálata
: Svraka Péter -
A magyar startup vállalkozások nyomában
: Csákné Filep Judit, et al.
Published: (2019) -
Az inkubátorprogramok szerepe a startup vállalkozások sikeres piacra lépésében
: Csécsi Dominika