A housekeeping szerepe a vendégélmény növelésében a Mercure Budapest Korona Hotelben
Saved in:
Main Author: | Polyák Adrienn |
---|---|
Other Authors: | Schablik Vilmos |
Format: | Project work |
Published: |
2018-03-18
|
Kulcsszavak: | szálloda ACCOR Housekeeping |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/16913 |
Similar Items
Értékesítési csatornák a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Borka Zsófia Zsuzsanna
: Borka Zsófia Zsuzsanna
Leisure és MICE szegmensek összehasonlítása a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Bödör Vivien
: Bödör Vivien
Munkaszervezés a vendéglátásban a Mercure Budapest Korona Hotelben és Winestone Éttermében
: Szabó Laura
: Szabó Laura
A nemzetközi és magyar konyha ételeinek aránya, elemzése a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Hikisch Réka
: Hikisch Réka
Vendégtípusok összehasonlítása és a szálloda által nyújtott szolgáltatások a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Pozsik Dorottya
: Pozsik Dorottya
A housekeeping területének és szervezetének bemutatása a Mercure Budapest Korona Hotel példáján keresztül
: Csősz Renáta
: Csősz Renáta
Értékesítői tevékenységek a Mercure Budapest Korona Hotelen belül
: Kovács Adrienn
: Kovács Adrienn
A Mercure Korona Hotel Housekeeping részlegének bemutatása és munkaerő-piacának vizsgálata
: Balás Kitti
: Balás Kitti
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest Korona szállodában
: Láng Daniella
: Láng Daniella
Az egészségturizmus fejlesztése a Mercure Budapest Korona szállodában
: Pintér Dorottya Barbara
: Pintér Dorottya Barbara
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest City Center Hotelben.
: Rákó Dávid Gábor
: Rákó Dávid Gábor
A housekeeping tevékenysége a Mercure Budapest City Centerben
: Petró Nikolett
: Petró Nikolett
A Mercure Budapest City Center Housekeeping szervezetének bemutatása
: Zélity Katalin
: Zélity Katalin
Mercure Budapest Korona szálloda bemutatása, és annak Front Office tevékenysége
: Czirókai Zsombor
: Czirókai Zsombor
A környezettudatos gazdálkodás bemutatása a Mercure Budapest Korona szálloda példáján keresztül
: Kalmár Kincső
: Kalmár Kincső
A Mercure Budapest Korona által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Slam Patrik
: Slam Patrik
A Mercure Budapest Korona Hotel bemutatása és Front Office tevékenységeinek elemzése
: Kertész Dzsenifer Natália
: Kertész Dzsenifer Natália
A Mercure Budapest Korona által ellátott food and beverage tevékenység bemutatása, elemzése
: Kéri Helga
: Kéri Helga
Housekeeping részleg bemutatása az Ibis/Mercure Budapest Castle Hillben
: Pál Szilvia
: Pál Szilvia
A 4*-os Mercure Korona szálloda humánerőforrás gazdálkodása
: Nagy Vivien
: Nagy Vivien
A Mercure Budapest Korona hotel minősítése a meglévő osztályba sorolási követelmények alapján
: Gendur Nikolett
: Gendur Nikolett
Housekeeping munkám a Central 21 hotelben
: Csorba Norina Zsófia
: Csorba Norina Zsófia
A Mercure és Ibis Budapest Castle Hill Szálloda Housekeeping tevékenysége
: Zátrok Renáta Mónika
: Zátrok Renáta Mónika
F&B ÉRTÉKESÍTÉS A MERCURE BUDA HOTELBEN
: Tihanyi Norbert
: Tihanyi Norbert
Vendégélmény a vendéglátásban
: Kertész Henriett
: Kertész Henriett
Mercure Hotel Korona kínálatának, WineStone étterem étlapjának elemzése
: Kertész Nikolett
: Kertész Nikolett
Az Accor szállodacsoporthoz tartozó Mercure Budapest Castle Hill és Mercure Budapest Korona szállodák összehasonlító elemzése általános adottságaik és gazdasági mutatóik alapján.
: Megyeri Csanád Gábor
: Megyeri Csanád Gábor
A szervezeti felépítés hatása a rendezvényszervezésre a Sofitel Budapest és a Mercure Korona szállodákban
: Szilágyi Kitti Tünde
: Szilágyi Kitti Tünde
AZ ACCOR SZÁLLODALÁNC TÖRZSVENDÉG PROGRAMJÁNAK BEMUTATÁSA ÉS VIZSGÁLATA A MERCURE BUDAPEST KORONA PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Molnár Vivien Lilla
: Molnár Vivien Lilla
Az értékesítésben dolgozók szervezetének felépítése, munkakörök, alkalmazott felszolgálási módok a Mercure Budapest Korona Szállodában
: Karászi Emese
: Karászi Emese
Front Office terület működése, felépítése és szerepe a Mercure Korona Hotel példáján keresztül
: Kardos Krisztián
: Kardos Krisztián
A Mercure City Center Hotel Housekeeping tevékenységének elemzése
: Ványi Zsuzsanna
: Ványi Zsuzsanna
Protokoll és kommunikációs helyzetek bemutatása a budapesti Mercure Hotel Korona életében
: Ujszászi Petra
: Ujszászi Petra
Szállodai illatterek vendégélmény dimenziója
: Fauszt Márk Ede
: Fauszt Márk Ede
A Housekeeping részleg működése a Radisson Blu Béke Hotelben
: Gáspár Krisztina
: Gáspár Krisztina
A vendégélmény szerepe a guest relation részleg alapján a Novotel Budapest Centrum szállodában
: Csécs Szonja Ildikó
: Csécs Szonja Ildikó
A PROTOKOLL ÉS A KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK MEGJELENÉSE A BUDAPESTI MERCURE HOTEL KORONA ÉLETÉBEN
: Leitner Nóra
: Leitner Nóra
HR folyamatok szerepe az ellátási lánc hatékonyságának növelésében
: Csesznák Ádám
: Csesznák Ádám
Innovatív technológiai megoldások a Mercure City Center szálloda housekeeping területén
: Papp Anikó
: Papp Anikó
A munkavállalói képzés szerepe luxusszállodákban a vendégélmény szempontjából-Esettanulmány a The Ritz-Carlton, Budapest szállodában
: Balázs Hanna Dóra
: Balázs Hanna Dóra
Similar Items
-
Értékesítési csatornák a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Borka Zsófia Zsuzsanna -
Leisure és MICE szegmensek összehasonlítása a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Bödör Vivien -
Munkaszervezés a vendéglátásban a Mercure Budapest Korona Hotelben és Winestone Éttermében
: Szabó Laura -
A nemzetközi és magyar konyha ételeinek aránya, elemzése a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Hikisch Réka -
Vendégtípusok összehasonlítása és a szálloda által nyújtott szolgáltatások a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Pozsik Dorottya