A berendezési tárgyak cseréjének hatása az Erzsébet Hotel City Center üzemeltetésére
Elmentve itt :
Szerző: | Muszti Anett |
---|---|
További közreműködők: | Oláh Péter Károly |
Dokumentumtípus: | Projektmunka |
Kulcsszavak: | Danubius Hotels Group Hotel Erzsébet Berendezési tárgyak Hotel üzemeltetés Vendégszoba |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/16953 |
Hasonló tételek
Panaszszituáció kezelése az Erzsébet Hotel City Centerben
: Tóth Fanni
: Tóth Fanni
A Mercure City Center Hotel Housekeeping tevékenységének elemzése
: Ványi Zsuzsanna
: Ványi Zsuzsanna
Vállalatirányítási rendszer cseréjének hatása a beérkező számlák feldolgozási folyamatára
: Romek Virág
: Romek Virág
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág
: Major Virág
Innovatív módszerek és online eszközök alkalmazása a turisztikai tárgyak oktatásában
: Dancsó Beáta
: Dancsó Beáta
Az IKT módszerek hatékonyságának vizsgálata a kereskedelmi szakmai tárgyak oktatása során
: Gondán Anita
: Gondán Anita
A Mercure Budapest City Center open recepciója
: Poszlóczki Flóra
: Poszlóczki Flóra
A WestEnd City Center Bevásárlóközpont marketingstratégiájának elemzése
: Novák Nikolett
: Novák Nikolett
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest City Center Hotelben.
: Rákó Dávid Gábor
: Rákó Dávid Gábor
A Mercure Budapest City Center Housekeeping szervezetének bemutatása
: Zélity Katalin
: Zélity Katalin
Az Erzsébet Királyné Szálloda "Zöld Szállodává" alakítása
: Bánszki Bettina Lilla
: Bánszki Bettina Lilla
MOL NYRT. humán-erőforrás pályáztatási rendszere töltőállomások üzemeltetésére. Partnerek toborzása, kiválasztása, oktatása.
: Adonyi Péter
: Adonyi Péter
Mobil eszközök cseréjének lebonyolítása nagyvállalati környezetben Microsoft SharePoint alapokon
: Hardi Dániel
: Hardi Dániel
Vendégkezelés az Nh Budapest City Hotel Frontvonalán
: Stelkovics Anett
: Stelkovics Anett
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin
: Anga Evelin
A Hotel Mercure Budapest City Center szálloda rendezvénytevékenységének bemutatása, kitelepüléssel járó partnerparti példáján keresztül bemutatva
: Kelemen Kinga
: Kelemen Kinga
A KONFERENCIASZÁLLODÁK, MINT TURISZTIKAI ATTRAKCIÓK MAGYARORSZÁGON A HOTEL HUNGÁRIA CITY CENTER ÉS A DANUBIUS HOTEL ARENA PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Juhász Rebeka
: Juhász Rebeka
Emeleti munkaszervezés bemutatása a Courtyard Budapest City Center példája alapján
: Bekő Renáta
: Bekő Renáta
Corporate identity és a Westend City Center egyedi vállalati arculata
: Harmati Beáta
: Harmati Beáta
Innovatív technológiai megoldások a Mercure City Center szálloda housekeeping területén
: Papp Anikó
: Papp Anikó
KPI rendszer felállítása az INTEGMA projekt bevezetésére és üzemeltetésére a Robert Bosch Elektronika KFt-nél
: El-Nagar Modi
: El-Nagar Modi
A kommunikáció szerepe a Mercure Budapest City Center Front Office részlegén
: Ilyés Fanni
: Ilyés Fanni
A Mercure Budapest City Center F&B részlegének elemzése, szervezeti felépítése
: Boros Dóra
: Boros Dóra
Vendéglátás-etika az elméletben és a gyakorlatban (a Mercure City Center példáján keresztül)
: Izing Orsolya
: Izing Orsolya
A recepció technológiai fejlődése, középpontban a Mercure Budapest City Center open reception
: Hoffmann Laura Gabriella
: Hoffmann Laura Gabriella
A Housekeeping szerepe a Courtyard by Marriott Budapest City Center 4 csillagos szállodájában
: Száraz Fanni
: Száraz Fanni
A Mercure Budapest City Center által működtetett F&B részleg feladatainak elemzése
: Forgács Réka
: Forgács Réka
A Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány tevékenységnek bemutatása az Erzsébet-program tükrében
: Barta Angéla
: Barta Angéla
A Roombach Hotel Budapest Center SWOT-elemzése
: Szabados Evelin
: Szabados Evelin
A szállodák üzemelés alatti felújításának hatásvizsgálata a Mercure Budapest City Center példáján keresztül
: Urbanek Enikő
: Urbanek Enikő
A budapesti Westend City Center és az Allee bevásárlóközpontok érdekgazdákkal folytatott kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Garamvölgyi Dóra
: Garamvölgyi Dóra
A Hotel City Inn**** versenyképességi tényezői
: Kahancz Erika
: Kahancz Erika
Az NH Budapest City hotel SWOT-analízise
: Kovács Alexandra
: Kovács Alexandra
Egy balatoni táboroztatási szolgáltatás elemzése, a zánkai Erzsébet Táborok Kft. alapján
: Oláh Ádám
: Oláh Ádám
Vevői és szállítói kapcsolatok stratégiai kezelése az Erzsébet Utalványforgalmazó Zrt. példáján keresztül
: Tóth Zsófia
: Tóth Zsófia
A 4* Superior minősítés eléréséhez szükséges fejlesztések bemutatása a Mercure Budapest City Center szállodában
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
A Front Office tevékenységének és sajátosságainak bemutatása a Courtyard by Marriott Budapest City Center-ben
: Varga Kristóf
: Varga Kristóf
Front Office tevékenység működése, szerepe, bemutatása a Hilton Garden Inn Budapest City Center szállodában
: Lakatos Petra
: Lakatos Petra
A Szent Erzsébet Római Katolikus Általános Iskola költséggazdálkodási rendszerének kialakítása és elemzése
: Sommer Gabriella
: Sommer Gabriella
A fogyasztói magatartás vizsgálata a bevásárlóközpontok piacán, a Westend City Center előtt végzett kutatás tükrében
: Tatár Krisztina
: Tatár Krisztina
Hasonló tételek
-
Panaszszituáció kezelése az Erzsébet Hotel City Centerben
: Tóth Fanni -
A Mercure City Center Hotel Housekeeping tevékenységének elemzése
: Ványi Zsuzsanna -
Vállalatirányítási rendszer cseréjének hatása a beérkező számlák feldolgozási folyamatára
: Romek Virág -
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág -
Innovatív módszerek és online eszközök alkalmazása a turisztikai tárgyak oktatásában
: Dancsó Beáta