Globális és lokális márkák vizsgálata a Balanced Scorecard által a Nestlé Hungária Kft.-nél

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Végh Kitti
Other Authors: Korom Dr. Erik
Format: Thesis
Kulcsszavak:Balanced scorecard (= kiegyensúlyozott mutatószámrendszer)
Márka
Stratégia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/17112

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg17112
005 20180517083303.0
008 180517suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Végh Kitti 
245 1 0 |a Globális és lokális márkák vizsgálata a Balanced Scorecard által a Nestlé Hungária Kft.-nél  |c Végh Kitti  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Balanced scorecard (= kiegyensúlyozott mutatószámrendszer) 
695 |a Márka 
695 |a Stratégia 
700 1 |a Korom Dr. Erik  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/17112/1/Szakdolgozat_MSC%20-%20V%C3%A9gh%20Kitti.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/17112/7/V%C3%A9gh%20Kitti_titkos%C3%ADt%C3%A1s.pdf  |z Dokumentum-elérés