Az ügyfélélmény és ügyfélkapcsolat szerepe és bemutatása az OTP Bankon keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Molnár Henriett |
---|---|
További közreműködők: | Balázsné Lendvai Dr. Marietta |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | CRM - Customer Relationship Management ügyfélkapcsolat - ügyfélszolgálat - vevőszolgálat ügyfélélmény Vevői elégedettség Perszonalizáció OTP Bank banki ügyfélkapcsolat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/17118 |
Hasonló tételek
Az online marketingkommunikáció bemutatása az OTP Bankon keresztül
: Kiss Bálint
: Kiss Bálint
Ügyfélélmény és Ügyfélkapcsolatok az OTP-nél
: szalai bence
: szalai bence
Az ügyfélkapcsolat szerepe az OTP Bank életében
: Kövesdi Krisztián
: Kövesdi Krisztián
Az ügyfélélmény és az ügyfélkapcsolat szerepe a banki gyakorlatban - előtérben a Budapest Bank
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
Teljesítményértékelés bemutatása a Budapest Bankon keresztül
: Pető Dániel
: Pető Dániel
Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül
: Méth Flóra
: Méth Flóra
A kedvező kamatkörnyezet és lakáscélú állami támogatások hatása a lakáshitelezésre az OTP Bankon keresztül
: Balázs-Kovács Márk
: Balázs-Kovács Márk
A Z generáció szervezeti kommunikációra gyakorolt hatása az OTP Bankon belül
: Lukács Fruzsina
: Lukács Fruzsina
Az ügyfélélmény szerepe a hazai vásárlásokban
: Török Gergely
: Török Gergely
Készpénzlogisztikai folyamatok egy bankon belül
: Asztalos-Hudák Anikó
: Asztalos-Hudák Anikó
A KIS-ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁSOK FINANSZÍROZÁSA RAIFFEISEN BANKON KERESZTÜL SZEMLÉLTETVE
: Luzsicza Lilla
: Luzsicza Lilla
Az ügyfélélmény szerepe a banki vállalati ügyfélkiszolgálásban
: Májer Bence
: Májer Bence
A szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlata, ügyfélkapcsolat menedzsment az OTP Bank gyakorlatában
: Horgász Balázs
: Horgász Balázs
Telefonos Hátralékkezelési Osztály bankon belüli tevékenysége
: Kósa-Kiss Enikő
: Kósa-Kiss Enikő
Dolgozói elégedettség jelentőségének vizsgálata egy budapesti kereskedelmi bankon keresztül
: Cselovszki Zsófia
: Cselovszki Zsófia
A lízing eladásmenedzsmentje és értékesítési stratégiája a Merkantil Bankon keresztül
: Gálos Fruzsina Alexandra
: Gálos Fruzsina Alexandra
Az ügyfélkapcsolat sikerességének kulcsa
: Papp Júlia
: Papp Júlia
Fapados Légitársaságok Ügyfélélmény menedzsmentje
: Kovács Márk
: Kovács Márk
Az ügyfélélmény a Telekom és az ügyfél oldaláról
: Andrejszki Alex Levente
: Andrejszki Alex Levente
A telefonos ügyfélkapcsolat helye, szerepe az értékesítés előkészítésében
: Morner Fanni
: Morner Fanni
Az ügyfélkapcsolat szerepe a szolgáltatásmenedzsment területén a gépjárműiparban
: Kövesdán Balázs
: Kövesdán Balázs
A coachingnak, mint a vezetőfejlesztés eszközének szerepe a K&H Bankon belül
: Pribéli Dorina
: Pribéli Dorina
Lízing, mint finanszírozási forma egy társas vállalkozás szemszögéből, a Merkantil Bankon keresztül
: Rabi Barbara
: Rabi Barbara
Ügyfélélmény a streaming szolgáltatók piacán
: Tóth Ákos
: Tóth Ákos
Ügyfélélmény jelentősége a vállalatok életében
: Nagy Martin
: Nagy Martin
Ügyfélélmény az autóvásárláskor és az azt megelőző döntési folyamat
: Wáhr Bence Zoltán
: Wáhr Bence Zoltán
Az ügyfélkapcsolat menedzsment szerepe a banki szektorban, kapcsolata az értékesítéssel
: Tischner Zsófia
: Tischner Zsófia
Az ügyfélélmény-menedzsment kihívásai egy nemzetközi telekommunikációs vállalatnál
: Demeter Dávid
: Demeter Dávid
A chatbot és a virtuális asszisztens szerepe az ügyfélélmény növelésében THE ROLE OF CHATBOTS AND VIRTUAL ASSISTANTS IN THE INCREASE OF CUSTOMER EXPERINCE –THE EXAMPLE OF VANDA
: Veres István, et al.
Megjelent: (2023)
: Veres István, et al.
Megjelent: (2023)
A digitalizáció hatása a bankszektorban és az ügyfélélmény felértékelődése Magyarországon
: Lévai Dániel
: Lévai Dániel
Ügyfélkapcsolat menedzsment gyakorlata és szerepe nagyvállalati ügyfélkörben az MKB Bank Nyrt.-nél
: Rézsó Petra
: Rézsó Petra
CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban
: Erdélyi Viktória Anna
: Erdélyi Viktória Anna
KKV szegmens ügyfélélmény elvárásai a Raiffeisen Bank Zrt. ügyfelein keresztül vizsgálva
: Gitei Barbara
: Gitei Barbara
Ügyfélkapcsolat-menedzsment a gazdálkodó szervezetben
: Czibilka Ivett
: Czibilka Ivett
Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán
: Severa Vivien
: Severa Vivien
Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában
: Sárkány Dóra
: Sárkány Dóra
Lehet másképp is! Ügyfélélmény a Telekom világában Ügyfélelégedettség mérése és azok következményei
: Kovács Petra
: Kovács Petra
Pénzforgalmi bankszámla, illetve lakossági folyószámla nyitása, emellett a VideóBankon történő számlanyitás és a Szelfis számlanyitás bemutatása
: Trefán Regina
: Trefán Regina
Az ügyfélélmény növelése a luxuskiszolgálás területén, különös tekintettel a luxusvendéglátásra
: Ládi Eszter Kata
: Ládi Eszter Kata
A Vertis Környezetvédelmi Pénzügyi Zrt. ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszerének bemutatása
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
Hasonló tételek
-
Az online marketingkommunikáció bemutatása az OTP Bankon keresztül
: Kiss Bálint -
Ügyfélélmény és Ügyfélkapcsolatok az OTP-nél
: szalai bence -
Az ügyfélkapcsolat szerepe az OTP Bank életében
: Kövesdi Krisztián -
Az ügyfélélmény és az ügyfélkapcsolat szerepe a banki gyakorlatban - előtérben a Budapest Bank
: Szabó Cintia -
Teljesítményértékelés bemutatása a Budapest Bankon keresztül
: Pető Dániel