Médiaszemélyiségek és előadók megjelenése a rendezvényszervezésben
Elmentve itt :
| Szerző: | Muhari Tamara |
|---|---|
| További közreműködők: | Hegedűs Péter |
| Kulcsszavak: | Rendezvényszervezés fesztiválok médiaszemélyiségek |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/17135 |
Hasonló tételek
Feltörekvő zenekarok és előadók marketingkommunikációja
: Szele Domonkos Tibor
: Szele Domonkos Tibor
Benchmarking a rendezvényszervezésben
: Kiss Boglárka
: Kiss Boglárka
Környezetvédelem és fenntarthatóság a rendezvényszervezésben
: Beliczki Réka
: Beliczki Réka
Innovatív trendek megjelenése a hazai rendezvényszervezésben – hatáselemzés a budapesti Starwood-Marriott szállodákban
: Farkas Anita Zita
: Farkas Anita Zita
A márka szerepe a zenei előadók sikerességében
: Balla Viktória
: Balla Viktória
A zenei marketing fontossága egy kezdő előadóként
: Palatinus Bettina
: Palatinus Bettina
Projektmenedzsment jelentősége a vállalati rendezvényszervezésben
: Bucsi Balázs
: Bucsi Balázs
Az Instagram lehetőségei a rendezvényszervezésben
: Mühl Klaudia
: Mühl Klaudia
A marketing szerepe a kulturális rendezvényszervezésben
: Kurucz Linda Márta
: Kurucz Linda Márta
Fenntarthatóság és okos megoldások a szállodai rendezvényszervezésben
: Sánta Krisztina
: Sánta Krisztina
Zenei előadók közösségi média jelenlétének hatásai a fogyasztói magatartásra
: Molnár Virág
: Molnár Virág
A látványtervező programok új távlatai a rendezvényszervezésben
: Móra Róbert
: Móra Róbert
Marketingkommunikációs eszközök alkalmazása a hazai zenei előadók népszerűségének fenntartása érdekében
: Szabó Panna Zita
: Szabó Panna Zita
A sportrendezvények hatása a rendezvényszervezésben A sportrendezvények népszerűségének kulcsa
: Koós Sándor Levente
: Koós Sándor Levente
A fenntartható megoldások iránti kereslet és kínálat változása a rendezvényszervezésben
: Kemény Kitti
: Kemény Kitti
Direct-to-fan marketing stratégia és a pandémia hatása az előadók és rajongóik kapcsolatára
: Boda Renáta
: Boda Renáta
Az ügyfél helye a rendezvényszervezésben, avagy az ügyfél-rendezvényügynökség kapcsolat
: Végh Tamás
: Végh Tamás
Az IT Fest marketingstratégiája, az élménymarketing és a technológia szerepe a rendezvényszervezésben
: Orosz Fanni
: Orosz Fanni
Project management a rendezvényszervezésben az A-Z PRodukció Kft. rendezvényei alapján
: Rákóczy Dorina
: Rákóczy Dorina
A kommunikáció szerepe a rendezvényszervezésben – Az XTRM Group Kft. rendezvényügynökség és a HRCP Group Kft. hosztesz ügynökség esettanulmányában
: Nemes Jázmin Rebeka
: Nemes Jázmin Rebeka
A gazdasági válság és következményei a spanyol kkv szektorban
: Muhari Zsuzsanna
: Muhari Zsuzsanna
Intermodális árutovábbítás megvalósításának jelentősége a kecskeméti Mercedes-Benz gyárnál
: Muhari Patrícia
: Muhari Patrícia
Az Országos Kéktúra mátrai szakaszának jelentősége a hazai aktív turizmusban
: Muhari Laura
: Muhari Laura
Virtuális tanulási, művelődési környezet
: Muhari Milán
: Muhari Milán
A marketingkommunikációs eszközök megjelenése
: Kátai Kinga
: Kátai Kinga
Digitalizáció megjelenése a könyvelésben
: Róka Edina
: Róka Edina
Okoshotelek megjelenése és jelentősége a szállodaiparban
: Gombai Tibor
: Gombai Tibor
A clickbait megjelenése a hírekben
: Pálinkás Blanka
: Pálinkás Blanka
A marketingkommunikáció megjelenése a fuvarszervezésben
: Varga Nikolett Veronika
: Varga Nikolett Veronika
A fenntarthatóság megjelenése a gasztronómiában
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
A digitalizáció megjelenése a könyvelésben
: Rizsák Fanni
: Rizsák Fanni
A futballhuliganizmus megjelenése a médiában
: Balogh Dávid
: Balogh Dávid
Hasonló tételek
-
Feltörekvő zenekarok és előadók marketingkommunikációja
: Szele Domonkos Tibor -
Benchmarking a rendezvényszervezésben
: Kiss Boglárka -
Környezetvédelem és fenntarthatóság a rendezvényszervezésben
: Beliczki Réka -
Innovatív trendek megjelenése a hazai rendezvényszervezésben – hatáselemzés a budapesti Starwood-Marriott szállodákban
: Farkas Anita Zita -
A márka szerepe a zenei előadók sikerességében
: Balla Viktória