Ügyfél-elégedettség szerepe a Budapest Bank fiókhálózatában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Jakab Zsolt
További közreműködők: Brávácz Dr. Ibolya
Kulcsszavak:Ügyfél-elégedettség
Panaszkezelés
Személyes panaszok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/17168

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg17168
005 20180516135433.0
008 180516suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Jakab Zsolt 
245 1 0 |a Ügyfél-elégedettség szerepe a Budapest Bank fiókhálózatában  |c Jakab Zsolt  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Ügyfél-elégedettségszerepe a Budapest Bank fiókhálózatában 
695 |a Ügyfél-elégedettség 
695 |a Panaszkezelés 
695 |a Személyes panaszok 
700 1 |a Brávácz Dr. Ibolya  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/17168/1/%C3%9Cgyf%C3%A9l-el%C3%A9gedetts%C3%A9g%20a%20Budapest%20Bank%20fi%C3%B3kh%C3%A1l%C3%B3zat%C3%A1ban%20%282%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/17168/6/Jakab%20Zsolt%20titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem.pdf  |z Dokumentum-elérés