Ügyfél-elégedettség szerepe a Budapest Bank fiókhálózatában
Saved in:
Main Author: | Jakab Zsolt |
---|---|
Other Authors: | Brávácz Dr. Ibolya |
Kulcsszavak: | Ügyfél-elégedettség Panaszkezelés Személyes panaszok |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/17168 |
Similar Items
Folyadékhűtő berendezések beszerzési folyamata a CIB Bank fiókhálózatában
: Somogyi Izabella
: Somogyi Izabella
Ügyfél elégedettség a banki szektorban
: Halász Máté
: Halász Máté
A vállalati társadalmi felelősségvállalás és az ügyfél elégedettség kiemelkedő szerepe az OTP Bank életében
: Horváth Péter
: Horváth Péter
A Legrand Zrt. marketingstratégiája ügyfél elégedettség szempontjából
: Briski Brigitta
: Briski Brigitta
A Carant Antenna Kft. ügyfél-elégedettség vizsgálata
: Kovács Angéla
: Kovács Angéla
Az ügyfél elégedettség szerepe a Groupama Biztosító Zrt. stratégiájában - fókuszban a dolgozói elégedettség 2016
: Németh Martina
: Németh Martina
Ügyfél-elégedettség vizsgálat a Kleffmann & Partner Kft.-nél
: Kocsány Dóra
: Kocsány Dóra
Az ügyfél elégedettség mérésének jelentősége az Invia.hu utazásközvetítőnél
: Csipán Vivien
: Csipán Vivien
A Green Pass Utalványkibocsátó Kft. szolgáltatásával kapcsolatos ügyfél elégedettség vizsgálata
: Hegedűs Kinga
: Hegedűs Kinga
A belső ügyfél-elégedettség vizsgálata az Actor Hotel példáján keresztül
: Ludányi Dóra Szilvia
: Ludányi Dóra Szilvia
Ügyfél elégedettség növelése IT alkalmazásokkal logisztikai vállalatnál online ügyfélkapcsolati rendszereken keresztül
: Raszler Mária Magdolna
: Raszler Mária Magdolna
Ügyfél elégedettség a banki szektorban, és a FinTech szolgáltatások elterjedése
: Kormos Kitti
: Kormos Kitti
A marketing és logisztika összekapcsolt ereje - fókuszban egy ügyfél elégedettség mérés eredménye
: Kardos Balázs
: Kardos Balázs
Ügyfél-elégedettség mérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. esetében
: Resze-Horváth Orsolya Anna
: Resze-Horváth Orsolya Anna
Az ügyfél helye a rendezvényszervezésben, avagy az ügyfél-rendezvényügynökség kapcsolat
: Végh Tamás
: Végh Tamás
Telefonos ügyfél megkeresések helye és szerepe a marketingkommunikációban
: Janicsek Dóra
: Janicsek Dóra
A K&H Bank Zrt. marketingkommunikációja az ügyfél szemszögéből – stratégiai elemzés
: Farnadi Dzsenifer
: Farnadi Dzsenifer
A BO-TI Zrt. szolgáltatásaival kapcsolatos ügyfél-elégedettség mérés és az eredményekre alapozott szolgálgatásminőség javító javaslatok kidolgozása
: Hajdu Timea
: Hajdu Timea
Nagyvállalatok banki minősítése és ügyfél jövedelmezőség-számítás a K&H Bank gyakorlatán keresztül
: Balázs Eszter
: Balázs Eszter
Az ügyfél számára optimális portfólió kiválasztása
: Rudolf Tamás
: Rudolf Tamás
Dolgozói elégedettség kutatás a Hilton Budapest Szállodában
: Fazekas Fazekas
: Fazekas Fazekas
Belső ügyfél koncepció megvalósulásának vizsgálata és ennek értékelése egy hazai KKV esetében
: Orbánhegyi Béla Zsolt
: Orbánhegyi Béla Zsolt
Az ügyfélélmény a Telekom és az ügyfél oldaláról
: Andrejszki Alex Levente
: Andrejszki Alex Levente
Fiatalok megcélzása a reklámokban ügynökségi és ügyfél oldalról
: Bakonyi Máté
: Bakonyi Máté
Ügyfél elégedettséget növelő lehetőségek FCL szállítmányok kezelése során
: Bánhalmi Csaba
: Bánhalmi Csaba
Az ING Bank N.V Magyarországi Fióktelepének dolgozóinak elégedettsége
: Nagy Henrietta
: Nagy Henrietta
Ügyfélelégedettség vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. lakossági ügyfél üzletágában
: Lukács Martina
: Lukács Martina
Az ügyfél lojalitásmenedzsment trendjei és kihívásai – a telekommunikációs szektorban
: Bege Levente
: Bege Levente
A pénzmosás elleni küzdelem egy német hitelintézet ügyfél-átvilágítása során
: Ujfalusi Szabolcs
: Ujfalusi Szabolcs
A felszolgálási díj- és az ügyfél-, kérelmező-kutatás legújabb eredményei
: Hámori Antal
Published: (2023)
: Hámori Antal
Published: (2023)
Ügyfélkapcsolatok kezelése és belső ügyfél menedzsment egy lakásfejlesztő cég szemszögéből
: Kokány Vivien Gréta
: Kokány Vivien Gréta
A Windling Consulting saját és ügyfél kommunikációja a digitális marketing korában
: Temesvári Anna
: Temesvári Anna
Product Support Without Incidents, Az ügyfél kiszolgálás egy újabb szintre lépése
: Fodor János Márk
: Fodor János Márk
A Budapest Bank és a hitelkártyák szerepe a lakossági hitelezésben
: Csutak Álmos
: Csutak Álmos
A vevői elégedettség
: Tóth Franciska
: Tóth Franciska
Fogyasztói elégedettség és lojalitás T-Mobile mobilszolgáltató esetében
: Móricz Ádám Zsolt
: Móricz Ádám Zsolt
A dolgozói elégedettség és a szervezettel való elkötelezettség összefüggései egy bank példáján keresztül
: Németh Bettina
: Németh Bettina
Ösztönzés, elégedettség, Cafeteria
: Szentgyörgyi Blanka
: Szentgyörgyi Blanka
Budapest Bank IT folyamatmodellezése és értékelése
: Márkus Bence
: Márkus Bence
A vásárlói elégedettség jelentősége a Vodafone Magyarország Zrt. marketingstratégiájában
: Halmai Zsolt
: Halmai Zsolt
Similar Items
-
Folyadékhűtő berendezések beszerzési folyamata a CIB Bank fiókhálózatában
: Somogyi Izabella -
Ügyfél elégedettség a banki szektorban
: Halász Máté -
A vállalati társadalmi felelősségvállalás és az ügyfél elégedettség kiemelkedő szerepe az OTP Bank életében
: Horváth Péter -
A Legrand Zrt. marketingstratégiája ügyfél elégedettség szempontjából
: Briski Brigitta -
A Carant Antenna Kft. ügyfél-elégedettség vizsgálata
: Kovács Angéla