A franchise rendszer szemléltetése a BioHair vállalaton keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Burai Noémi Melinda |
---|---|
További közreműködők: | Brávácz Dr. Ibolya |
Kulcsszavak: | Franchise BioHair Hálózat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/17181 |
Hasonló tételek
Innovatív online marketing eszközök szerepe a BioHair Franchise Hálózat esetében
: Burai Noémi Melinda
: Burai Noémi Melinda
BioHair franchise vállalat elemzése a magyar piacon
: Mayer Eszter
: Mayer Eszter
A franchise rendszer bemutatása a BioTech USA Kft. franchise hálózatának működésén keresztül
: Pintér Attila
: Pintér Attila
Termelési logisztikai és raktározási rendszerek szemléltetése Schneider vállalaton belül
: Horváth Péter
: Horváth Péter
A feltételes optimalizálás geometriai szemléltetése
: Tóth Attila, et al.
Megjelent: (2023)
: Tóth Attila, et al.
Megjelent: (2023)
BB Hair fodrászszalon online marketingkommunikációs stratégiája
: Rokosz Éva Zsófia
: Rokosz Éva Zsófia
Folyamatmodellezés elmélete és szemléltetése egy élelmiszer nagykereskedelmi vállalkozáson keresztül
: Szauder Balázs
: Szauder Balázs
Franchise in franchise
: Tóth Réka
: Tóth Réka
A HairCare Professionals Kft.hajhosszal vezető marketingtevékenysége
: Sárosi Liliane
: Sárosi Liliane
Az agilis szoftverfejlesztés szemléltetése elméletben, és a Logmein gyakorlati példáin keresztül
: Czerovszki Adrián
: Czerovszki Adrián
Az Oxygeni Hair & Skin B2B marketingkommunikációja
: Halász Dóra Alexandra
: Halász Dóra Alexandra
Starbucks, mint franchise
: Hamar Noémi
: Hamar Noémi
A White Hair Szalon produktivitása, tanulmányozása és tevékenységének bemutatása
: Ódor Orsolya
: Ódor Orsolya
Márkaépítés és márkastratégia a Magic Hair Classic kapszula esetében
: Fogarassy Fruzsina Kitti
: Fogarassy Fruzsina Kitti
A franchise rendszer - A balatonfenyvesi szupermarket szezonális, Spar franchise üzletté alakítása
: Hodován Judit Viktória
: Hodován Judit Viktória
A Bio Egészség Kft. vállalatértékelése
: Váradi Szilárd
: Váradi Szilárd
SAP RENDSZER IMPLEMENTÁLÁS BEMUTATÁSA EGY FUVAROZÁSI TEVÉKENYSÉGET VÉGZŐ VÁLLALATON KERESZTÜL
: Dévényi Péter
: Dévényi Péter
Úticél Magyarország, a bio termékek ismertsége és a bio tofu bevezetése a magyarországi piacra
: Hrisztov Stefan
: Hrisztov Stefan
A stratégiai és operatív tervezés folyamatainak szemléltetése a Tízpróba Magyarország Kft. működésén keresztül
: Vörös Virág Tímea
: Vörös Virág Tímea
A magyar mikro- és kisvállalkozások marketingtevékenységének bemutatása a BioCoop Egészségház Kft. példáján keresztül
: Benedek Melinda Beáta
: Benedek Melinda Beáta
Eco-conscious/ green consumption of fmcg hair care products in Pest County
: Breczku Anna Mária
: Breczku Anna Mária
Kiemelt ügyfélkezelés egy multinacionális vállalaton keresztül
: Petrovic István
: Petrovic István
Készletgazdálkodás bemutatása egy kereskedelmi vállalaton keresztül
: Gólya Fanni
: Gólya Fanni
Egy franchise-hálózat bővítése a PalletBiz Franchising Zrt.-én keresztül
: Egri Anna
: Egri Anna
A BioTechUSA marketingkommunikációja a közösségi média felületeken keresztül
: Bak Imola Eszter
: Bak Imola Eszter
A minőségkontrolling rendszer kiépítése, a minőségköltségek optimalizálásának bemutatása egy konkrét vállalaton keresztül
: Lengyel Krisztina Ágnes
: Lengyel Krisztina Ágnes
Ökológiai lábnyom és gazdasági teljesítmény kapcsolatának szemléltetése az Ecocafe organic specialty kávézó példáján keresztül
: Káli Zoltán
: Káli Zoltán
A fogyasztóvédelem bemutatása egy kereskedelmi vállalaton keresztül.
: Kovács Petra
: Kovács Petra
Biogazdálkodás, bio alapanyagok felhasználásának összehasonlítása, Budapest vezető éttermeinek példáján keresztül
: Kovács Richárd
: Kovács Richárd
A franchise rendszer gyakorlati működésének bemutatása a Fornetti Kft.-n keresztül
: Csatos János László
: Csatos János László
A gerillareklámok befolyásoló hatásainak és kommunikációjának szemléltetése nemzetközi sorozatok példái által
: Rokolya Csilla
Megjelent: (2014)
: Rokolya Csilla
Megjelent: (2014)
A franchise tevékenység bemutatása az OBI Hungary Franchise Center Kft.-én keresztül
: Bognár Erika
Megjelent: (2007)
: Bognár Erika
Megjelent: (2007)
Eco-conscious and green consumption of FMCG hair care products in Pest County, Hungary
: Breczku Anna Mária
Megjelent: (2022)
: Breczku Anna Mária
Megjelent: (2022)
E-kereskedelmi stratégia a BioBubi számára
: Bozsák Patrik
: Bozsák Patrik
Gyógyszeripari együttműködések - a Pfizer-BioNTech kollaboráció
: Dukai Rebeka
: Dukai Rebeka
Elektronikus kereskedelem bemutatása az Alibaba vállalaton keresztül
: Li Lu Anikó
: Li Lu Anikó
Projektmenedzsment lehetőségeinek bemutatása egy választott vállalaton keresztül
: Szabados-Mikli Dorina
: Szabados-Mikli Dorina
Franchise vizsgálata A Calzedonia példáján keresztül
: Nagy Bíborka
: Nagy Bíborka
Franchise rendszerek vizsgálata Stilianos babauszoda franchise hálózata
: Drexler-Szigethy Barbara
: Drexler-Szigethy Barbara
Bérgazdálkodás, béren kívüli juttatások és a cafeteria rendszer bemutatása egy választott vállalaton keresztül
: Vigh Emese
: Vigh Emese
Hasonló tételek
-
Innovatív online marketing eszközök szerepe a BioHair Franchise Hálózat esetében
: Burai Noémi Melinda -
BioHair franchise vállalat elemzése a magyar piacon
: Mayer Eszter -
A franchise rendszer bemutatása a BioTech USA Kft. franchise hálózatának működésén keresztül
: Pintér Attila -
Termelési logisztikai és raktározási rendszerek szemléltetése Schneider vállalaton belül
: Horváth Péter -
A feltételes optimalizálás geometriai szemléltetése
: Tóth Attila, et al.
Megjelent: (2023)