A Müller Drogéria marketing stratégiájának értékelő elemzése
Saved in:
Main Author: | Fónyad Zsuzsanna |
---|---|
Other Authors: | Brávácz Ibolya |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Müller drogéria piac stratégia FMCG |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/1719 |
Similar Items
A Müller Drogéria social media marketing tevékenységének átfogó elemzése
: Oláh Dorina Rita
: Oláh Dorina Rita
Az Ofotért kereskedelmi hálózat marketing mixének értékelő elemzése
: Hegedűs Márta
: Hegedűs Márta
OTA és WEB honlapos foglalások értékelő elemzése
: Harsányi Fanni
: Harsányi Fanni
Hotel Historia Malomkert marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Szőke Rebeka
: Szőke Rebeka
A Global Leading Conferences Kft. marketing tevékenysége, konferenciaszervező tevékenységének értékelő elemzése
: Lanczkor Nikolett
: Lanczkor Nikolett
Értékesítés disztribúció útján Müller Drogéria Magyarország Bt. példája
: Ladocsi Dóra
: Ladocsi Dóra
Élelmiszer és drogéria ipari, kereskedelmi vállalkozások gazdálkodási tevékenysége a gyakorlatban
: Babinka János
: Babinka János
Instant ramen értékelő webalkalmazás fejlesztése
: Bódi Bence Zoltán
: Bódi Bence Zoltán
A Delta – Truck Kft direktmarketing – tevékenységének értékelő elemzése
: Zsarnóczai Zsanett
: Zsarnóczai Zsanett
A Delta-Truck Kft marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Boruzs Adrienn
: Boruzs Adrienn
A Lightning Shoes Kft. marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Nyári Kornél László
: Nyári Kornél László
A Cordia marketing stratégiájának elemzése
: Bóna Dávid
Published: (2019)
: Bóna Dávid
Published: (2019)
A beolvadásnak, mint átalakulási formának a vizsgálata Illatszer Drogéria Kft. és Illatár Kft. példáján keresztül
: Kötél Zsuzsanna Gertrúd
: Kötél Zsuzsanna Gertrúd
Marketingkommunikációs eszközök értékelő elemzése az SSP Hungary Kft. esetében
: Lázár Tibor Árpád
: Lázár Tibor Árpád
Nestlé Hungaria Kft. gabonapehely üzletágának marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Osváth-Szakszon Dorina
: Osváth-Szakszon Dorina
A TEVA Gyógyszergyár Zrt. marketing mix tevékenységének értékelő elemzése a Vibovit gumivitamin példáján keresztül
: László Dóra
: László Dóra
A NORDIKAL Kft. marketing stratégiájának elemzése
: Erős András
: Erős András
Egy működő vállalkozás üzleti tervének értékelő bemutatása
: Sárkány Anna
: Sárkány Anna
Bogács és Cserépfalu falusi turizmusának értékelő elemzése a hagyományok tükrében
: Bollók Éva
: Bollók Éva
A Globe Trans Cargo Kft. marketingkommunikációjának értékelő elemzése és fejlesztése
: Kristóf Zoltán
: Kristóf Zoltán
Az adott cég (Delta-Truck Kft) marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Boruzs Adrienn
: Boruzs Adrienn
Dübörgés hazánkban a drogéria szektor élén. – Hogyan, miért és kinek? A Rossmann Magyarország dinamikus marketingstratégiájának elemzése
: Onhausz Nikolett
: Onhausz Nikolett
A Biovanne szépségvitamin által használt online-megoldások értékelő elemzése és továbbfejlesztése
: Hevesi-Tóth Kata Eszter
: Hevesi-Tóth Kata Eszter
Egy multinacionális termelő vállalat beszállító értékelő rendszerének fejlesztése
: Szabó Emese
Published: (2014)
: Szabó Emese
Published: (2014)
Kultúraközvetítő intézmények marketing stratégiájának elemzése és összehasonlítása
: Alapy Réka
: Alapy Réka
Az IBUSZ Utazási iroda Marketing Stratégiájának Elemzése
: Varga Lilla
: Varga Lilla
Pagát Gold Zrt. marketing tevékenysége és marketing stratégiájának elemzése
: Bácsi Bence
: Bácsi Bence
Vásárlói szokások alakulása és alakítása a Magyarországon működő drogéria láncokon keresztül bemutatva - A drogériák vásárlóinak bemutatása és elemzése
: Böröcz Annamária
: Böröcz Annamária
Szállítói értékelő rendszer elemzése és fejlesztési lehetőségei az AQ Anton Kft.-nél
: Jakab Dóra
: Jakab Dóra
Happypi tanya marketing stratégiájának bemutatása
: Gregori Fanni
: Gregori Fanni
Az ügyfélmegtartás és a törzsvásárlói rendszerek kapcsolata a drogerie markt és a Rossmann Drogéria példáján keresztül
: Szilágyi Zsófia
: Szilágyi Zsófia
A Bosch kommunikációs és promóciós kampánystratégiájának értékelő elemzése a Bosch Football kampányon keresztül
: Pintér Adrienn
: Pintér Adrienn
Belső pr-tevékenység értékelő elemzése a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. példáján keresztül
: Nagy Balázs Arnold
: Nagy Balázs Arnold
A HVG Karrier Plusz bemutatása és marketing stratégiájának elemzése
: Molnár Attila Péter
: Molnár Attila Péter
A S(l)im-X Stúdió Balatonfüred marketing stratégiájának elemzése
: Diószegi Petra
: Diószegi Petra
Diszkont légitársaságok marketing stratégiájának elemzése a fogyasztói magatartás szempontjából
: Skalidis Vasiliki
: Skalidis Vasiliki
Cordia Management Kft. vezető ingatlanfejlesztő cég marketing stratégiájának elemzése
: Szabó Ágota
: Szabó Ágota
Egy túlkínálati piacon működő kereskedelmi vállalkozás marketing stratégiájának elemzése
: Erdélyi Petra
: Erdélyi Petra
Online szállodai értékesítés értékelő elemzése 2012-2017 között a ceglédi Hotel Aquarell**** szálloda bemutatásával
: Halász Réka
: Halász Réka
A Flex-fitnesz stratégiájának kialakítása
: Lakatos Zsuzsanna
: Lakatos Zsuzsanna
Similar Items
-
A Müller Drogéria social media marketing tevékenységének átfogó elemzése
: Oláh Dorina Rita -
Az Ofotért kereskedelmi hálózat marketing mixének értékelő elemzése
: Hegedűs Márta -
OTA és WEB honlapos foglalások értékelő elemzése
: Harsányi Fanni -
Hotel Historia Malomkert marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Szőke Rebeka -
A Global Leading Conferences Kft. marketing tevékenysége, konferenciaszervező tevékenységének értékelő elemzése
: Lanczkor Nikolett