A magyar kosárlabda játékosok menedzsmentjének speciális piaca és a játékosügynöki munka szerepe egy primer kutatás alapján
Elmentve itt :
Szerző: | Lakosa Ákos |
---|---|
További közreműködők: | Brávácz Dr. Ibolya |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | kosárlabda sportmarketing játékosmenedzsment játékosügynökség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/17197 |
Hasonló tételek
Lisztérzékenyek vásárlási szokásainak bemutatása egy primer kutatás alapján
: Mecsei Priszcilla
: Mecsei Priszcilla
Egészségtudatosság az élelmiszerfogyasztásban egy primer kutatás eredményei alapján
: Siklódy Zsófia
: Siklódy Zsófia
Primer kutatás alapján a Porsche, Audi, Skoda márka megszemélyesítése
: Németh Bernadett
: Németh Bernadett
A lakosság jelzálog hitelfelvételi kedvének feltérképezése egy primer kutatás alapján
: Váraljai György Tamás
: Váraljai György Tamás
A digitális üzleti modellek szerepe, trendjei, lehetőségei és a fogyasztók elvárásai egy primer kutatás alapján
: Deák Norbert
: Deák Norbert
Új vállalkozás indításának vizsgálata Porter öt versenyerő modelljének és primer kutatás eredményeinek elemzésével
: Gellért Brigitta Kinga
: Gellért Brigitta Kinga
Speciális igényű táplálkozásra építő vállalkozások piaca és marketing stratégiája Budapesten
: Rátz Dorottya
: Rátz Dorottya
Kézilabda játékosok személyes márkaépítése, marketingkommunikációs eszköztára, szponzorációja
: Sziráki Boglárka Tünde
: Sziráki Boglárka Tünde
Az edzői kommunikáció szerepe a játékosok megfelelő felkészítésében a labdarúgásban
: Váli Balázs
: Váli Balázs
A kosárlabda csapat, mint közösség működése
: Madár Kata
: Madár Kata
Sport marketing szerepe az amerikai NBA és a magyar kosárlabda példájával
: Bencze Louis
: Bencze Louis
Az online marketing hatása a játékosok fogyasztói magatartására
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
Az esport piaci helyzetének fejlődése és a játékosok motivációja
: Illés Ádám Árpád
: Illés Ádám Árpád
A kosárlabda cipők piacának fellendülése a 21. században
: Veres Viktor Benedek
: Veres Viktor Benedek
A Kultúrsokk, mint jelenség a Magyarországon kosárlabdázó külföldi játékosok körében
: Lipóczki Balázs
: Lipóczki Balázs
Az ALD Automotive vevőkapcsolati menedzsmentjének rendszere
: Mathes Krisztián
: Mathes Krisztián
Mit tanulhat a magyar kosárlabda a nemzetközi szervezetek és ligák marketingkommunikációjából?
: Vörösházi Jázmin
: Vörösházi Jázmin
A Vision Express vevőkapcsolati menedzsmentjének elemző bemutatása
: Müller Zita
: Müller Zita
Az ALD Automotive Hungary ügyfélkapcsolati menedzsmentjének rendszere
: Mathes Krisztián
: Mathes Krisztián
Egy szupermarket értékesítés-menedzsmentjének elemzése és korszerűsítése
: Szántó Edina
: Szántó Edina
Egy KKV vállalat ellátási lánc menedzsmentjének elemzése
: Mesterházy Nikolett
: Mesterházy Nikolett
Környezettudatos élelmiszerfogyasztói magatartás bemutatása egy primer kutatáson keresztül
: Babus Krisztina
: Babus Krisztina
A primer szektori foglalkoztatottság alakulása a XXI. században
: Váradi Zsófia Csilla
: Váradi Zsófia Csilla
Az IPO globális piaca és vállalatokra gyakorolt hatása
: Varga Ákos
: Varga Ákos
Digitális fényképezőgépek piaca napjainkban
: Müller Dávid
: Müller Dávid
A devizaopciók hazai piaca
: Csillag Adrienn
Megjelent: (2008)
: Csillag Adrienn
Megjelent: (2008)
Az energiaitalok fogyasztói piaca
: Bognár Lilla
Megjelent: (2013)
: Bognár Lilla
Megjelent: (2013)
A gumicukor fogyasztói piaca
: Hajnal Dóra
: Hajnal Dóra
A futball átigazolási piaca
: Keskeny Richárd Gábor
: Keskeny Richárd Gábor
A hagyományos és fapados légitársaságok stratégiai menedzsmentjének összehasonlítása
: Bekecs Dorottya
: Bekecs Dorottya
A Tízpróba Magyarország KFT. Ügyfélkapcsolati Menedzsmentjének elemző bemutatása.
: Ecsedi-Papp Ádám
: Ecsedi-Papp Ádám
A Nanushka International Zrt. ellátási lánc menedzsmentjének vizsgálata
: Kovács Alexandra
: Kovács Alexandra
Sportegyesületek marketing tevékenységének elemezése, az Óbudai Kaszások Kosárlabda Klub példáján keresztül
: Tiba János
: Tiba János
A magyar védjegyekkel ellátható élemiszeripari termékek piaca
: Prill Dóra
Megjelent: (2013)
: Prill Dóra
Megjelent: (2013)
Fejér megye utazási irodai piaca
: Farkas Boglárka
: Farkas Boglárka
Az üzleti turizmus hazai piaca
: Kiss Bernadett
: Kiss Bernadett
Hasonló tételek
-
Lisztérzékenyek vásárlási szokásainak bemutatása egy primer kutatás alapján
: Mecsei Priszcilla -
Egészségtudatosság az élelmiszerfogyasztásban egy primer kutatás eredményei alapján
: Siklódy Zsófia -
Primer kutatás alapján a Porsche, Audi, Skoda márka megszemélyesítése
: Németh Bernadett -
A lakosság jelzálog hitelfelvételi kedvének feltérképezése egy primer kutatás alapján
: Váraljai György Tamás -
A digitális üzleti modellek szerepe, trendjei, lehetőségei és a fogyasztók elvárásai egy primer kutatás alapján
: Deák Norbert