A 68. számú Aldi élelmiszerdiszkont értékesítésének elemzése
Saved in:
Main Author: | Tóth Norbert Krisztián |
---|---|
Other Authors: | Katz György |
Kulcsszavak: | Aldi Magyarország |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/17263 |
Similar Items
A marketing szemlélete Magyarország első számú bankjánál
: Ferkel Miklós
: Ferkel Miklós
Az ALDI értékesítési stratégiája
: Bencze Balázs Imre
: Bencze Balázs Imre
A Zwack Unicum Nyrt. értékesítésének elemzése
: Tóth Luca
: Tóth Luca
Személyautók személyes értékesítésének elemzése
: Jónás Dominik
: Jónás Dominik
Első számú női vezetők a turizmusban, a vezetővé válás folyamata
: Kőszegváry Kinga
: Kőszegváry Kinga
Belső anyagáramlás a Grundfos Magyarország Gyártó Kft. IV. számú üzemében
: Márkosi Balázs
: Márkosi Balázs
A székesfehérvári Auchan hipermarket értékesítésének elemzése
: Sipos László
: Sipos László
A labdarúgó Európa-bajnokságok hatásainak vizsgálata különböző számú rendező országok esetében
: Oravecz Fábián
: Oravecz Fábián
Aldi Magyarország raktári folyamatainak vizsgálata és fejlesztése
: Földing Anikó
: Földing Anikó
A vállalkozási tevékenység hatékonyságának és jövedelmezőségének elemzése – ALDI Magyarország Bt.
: Kárpáti Kata
: Kárpáti Kata
A vállalatok telephelyválasztási aspektusainak bemutatása az ALDI Magyarország Élelmiszer Kereskedelmi Bt. példáján keresztül
: Kellner Krisztián
: Kellner Krisztián
Várkonyi étterem itallapján szereplő borok értékesítésének elemzése
: Gruda Miklós
: Gruda Miklós
A Tokaji aszú bemutatása és kereskedelmi értékesítésének elemzése
: Erős Zsófia Teréz
: Erős Zsófia Teréz
Családi házak értékesítésének marketing eszközei
: Magyar Dávid Kristóf
: Magyar Dávid Kristóf
Egy vállalkozás értékesítésének elemző bemutatása
: Barsi Szabina
: Barsi Szabina
A Hunor Coop Zrt. 157-es számú Kála áruház Európai Uniós támogatásból megvalósuló átalakításának jövedelmezőségi elemzése
: Forrai Réka Orsolya
: Forrai Réka Orsolya
Borok értékesítésének az elemzése Silvanus Hotel, Panoráma Étterem
: Fehér Tibor
: Fehér Tibor
Velence Resort & Spa itallapján szereplő borok értékesítésének elemzése
: Takács Péter
: Takács Péter
COVID-19 hatása az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. működésére
: Béres Bettina
: Béres Bettina
Aldi központi raktárának beszerzési és készletgazdálkodási tevékenységének elemző bemutatása
: Veszeli Szabina
: Veszeli Szabina
A Baumit Kft. vakolatgyárának átépítése következtében megnövekedett számú árufuvarozás a hazai és közösségi viszonylatokban
: Csapó Fanni
: Csapó Fanni
A Compocity értékesítésének és ügyfélmenedzsmentjének kapcsolata
: Papp Lilla
: Papp Lilla
AZ 1909. SZÁMÚ PROHÁSZKA OTTOKÁR CSERKÉSZCSAPAT ÉS EGY SZÁLLODAI RÉSZLEG MŰKÖDÉSÉNEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA MENEDZSMENT SZEMPONTBÓL
: Bechtold Jakab
: Bechtold Jakab
Az Old Erica étterem itallapján szereplő sörök értékesítésének elemzése
: Plaszkó Zsanett
: Plaszkó Zsanett
Hotel Veritas KFT. Budapest itallapján szereplő borok értékesítésének elemzése
: Fodor Balázs
: Fodor Balázs
Jamie Oliver’s Italian Restaurant itallapján szereplő borok értékesítésének elemzése
: Cseh Blanka
: Cseh Blanka
Vákuumcsomagolt matracok online értékesítésének problémái Svájcba
: Hrabovszki Dorottya
: Hrabovszki Dorottya
Az ALDI Magyarország üzleti környezetének elemzése és piaci pozíciója, különös tekintettel közvetlen versenytársaira
: Ihárosi Janka
: Ihárosi Janka
A kenyerek értékesítésének sajátosságai a Tesco tevékenységében
: Dede Gergely
: Dede Gergely
A sportcipők online értékesítésének hatásai a versenyhelyzetre
: Herzog Zsombor
: Herzog Zsombor
A Golden Granet márkatermékek értékesítésének fejlődési lehetőségei
: Pomper Kitti
: Pomper Kitti
A használtautó értékesítésének és vásárlásának legfontosabb szempontjai.
: Szabó Bence
: Szabó Bence
A H&M online értékesítésének adatvezérelt fejlesztése
: Kozák Luca
: Kozák Luca
Az ALDI márkamenedzsmentje és a saját márkák népszerűsége a fogyasztók körében
: Szabópál Zoltán Bence
: Szabópál Zoltán Bence
Az ALDI logisztikai központjának általános bemutatása és a kapacitásproblémák lehetséges megoldásai
: Lukács Márk
: Lukács Márk
Az automatizáció eszközei a logisztikában és azok alkalmazása az Aldi raktárában
: Nagy Olivér Bendegúz
: Nagy Olivér Bendegúz
Novo Parts Trade Kft. értékesítésének hatékonyság vizsgálata
: Dubai Gréta
: Dubai Gréta
A bor online értékesítésének szerepe a hazai piacon
: Horváth Klaudia
: Horváth Klaudia
Az IOT termékek értékesítésének kihívásai a magyar piacon.
: Hajdú Eszter Lili
: Hajdú Eszter Lili
A Stenders vállalat többcsatornás értékesítésének kialakulása és fejlődése
: Csánki Bence Csanád
: Csánki Bence Csanád
Similar Items
-
A marketing szemlélete Magyarország első számú bankjánál
: Ferkel Miklós -
Az ALDI értékesítési stratégiája
: Bencze Balázs Imre -
A Zwack Unicum Nyrt. értékesítésének elemzése
: Tóth Luca -
Személyautók személyes értékesítésének elemzése
: Jónás Dominik -
Első számú női vezetők a turizmusban, a vezetővé válás folyamata
: Kőszegváry Kinga