A bárok szerepe és jelentősége napjaink turizmusában

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Polgár Attila
Other Authors: Hegedűs Péter Flórián
Format: Project work
Kulcsszavak:Bárturizmus
Fogyasztói igények
koktéltrendek
Hungarikumok
Bármarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/17301

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg17301
005 20190122124623.0
008 180517suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Polgár Attila 
245 1 2 |a A bárok szerepe és jelentősége napjaink turizmusában  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Polgár Attila 
516 |a Project_work 
520 3 |a Szakdolgozatom témája a bárok kultúrája, hazai és nemzetközi helyzete, szerepük a vendéglátásban itthon és külföldön, külön kiemelve fővárosunk, Budapest helyzetét Dolgozatomban ismertetem a bárok típusait, és a köztük lévő különbségeket, a bárkultúrát, külön foglalkozom fővárosunk bárjainak helyzetével, illetve azzal a fejlődéssel, ami Budapesten végbement a vendéglátás, és a bárok terén is az elmúlt években. A nemzetközi helyzet elemzésével szeretném bemutatni, hol tartanak most a vendéglátásban, bárok üzemeltetésében élen járó országok/városok, mik a legújabb trendek, illetve hogyan reagáltak a vendéglátóhelyek a fogyasztói igények változására. Utóbbi mérésére egy kérdőív eredményei is a segítségemre lesznek. Mivel a Corinthia Hotel bárjában dolgozom, külön figyelmet fordítok dolgozatomban a szállodai bárok jellemzőire, szolgáltatásaira, működésére, valamint a koktélokra, azok változásaira, aktuális trendjeire is. Ezek azok a területek, melyekre nagyobb rálátásom van tapasztalatom, illetve személyes érdeklődésem okán is. A fentiek mellett bemutatom azokat a bárokat is, melyek egy adott vendéglátó egységben kiegészítő szerepet töltenek be. Érinteni fogom a vendéglátóhelyek marketing stratégiáit is, melyek szintén sokat változtak, fejlődtek az elmúlt években a kiélezett verseny, és az új technikai lehetőség miatt. Célom, hogy képet adjak ennek a kultúrának a fejlődéséről, helyzetéről, jellemzőiről, a koktélok és báritalok világáról, megmutatva a vendéglátás ezen területének sokrétűségét. 
695 |a Bárturizmus 
695 |a Fogyasztói igények 
695 |a koktéltrendek 
695 |a Hungarikumok 
695 |a Bármarketing 
700 0 1 |a Hegedűs Péter Flórián  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/17301/1/PROJEKTMUNKA%20-%20Polg%C3%A1r%20Attila%20-%20SKJEJQ%20-%20KVIK%20-%20TV%20-%20FOSZK%20-%20Levelez%C5%91.pdf  |z Dokumentum-elérés