A hazai Mercedes-Benz kis-és középvállalkozó márkaszervizeinek szolgáltatásminősége a SERVQUAL modell alapján

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szántó Júlia
További közreműködők: Brávácz Ibolya
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:szolgáltatásminőség
Mercedes-Benz
márkaszervizek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/17334

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg17334
005 20180516172634.0
008 180516suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Szántó Júlia 
245 1 2 |a A hazai Mercedes-Benz kis-és középvállalkozó márkaszervizeinek szolgáltatásminősége a SERVQUAL modell alapján  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Szántó Júlia 
695 |a szolgáltatásminőség 
695 |a Mercedes-Benz 
695 |a márkaszervizek 
700 0 1 |a Brávácz Ibolya  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/17334/1/Szakdolgozat%20-%20Sz%C3%A1nt%C3%B3%20J%C3%BAlia.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/17334/2/Titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem.pdf  |z Dokumentum-elérés