Generációk marketingkommunikációs eszköz használata - Bízhatunk bennük vagy visszaélnek a helyzettel?!
Elmentve itt :
| Szerző: | Kovács Edit |
|---|---|
| További közreműködők: | Zsigmond Száva |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | marketingkommunikációs eszközök Generációk GDPR |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/17345 |
Hasonló tételek
A rövid távú lakáskiadás (Airbnb) hazai helyzetének összehasonlító elemzése a mallorcai helyzettel
: Auner Gréta
: Auner Gréta
Érzékenyítés, mint marketingkommunikációs eszköz használata a nemzetközi és a hazai piacokon
: Hammer Clió Ágnes
: Hammer Clió Ágnes
A sülysápi turisztikai rendezvények fejlődése és a bennük rejlő lehetőségek
: Zemen Bernadett
: Zemen Bernadett
OBA és BEVA, mint védőhálók – vajon ismerik-e az ügyfelek a bennük rejlő lehetőségeket?
: Kovács Roland
: Kovács Roland
Marketingkommunikációs és digitális eszközök használata a filmforgalmazásban napjainkban
: Kovács Petra
: Kovács Petra
A bankkártya mint készpénzt helyettesítő fizetési eszköz használata
: Farkas Borbála
: Farkas Borbála
Érzelmek használata és hatása a marketingkommunikáció során
: Baán Nikoletta Erzsébet
: Baán Nikoletta Erzsébet
A motivációs térkép, mint eszköz használata a munkahelyi mentálhigiénés folyamatokban
: Jancsár Petra
: Jancsár Petra
Coaching – Divathullám új név alatt, vagy hiánypótló menedzsment eszköz?
: Ádám Anna
: Ádám Anna
A kisvállalkozások online marketing eszköz használata a web 2.0 korszakában
: Karczub Gyula
: Karczub Gyula
A blog, mint marketingkommunikációs eszköz A szépségblogokban rejlő reklámozás lehetőségei
: Bóna Katalin Emese
: Bóna Katalin Emese
A közösségi média - az online marketingkommunikáció eszköze
: Bata Bettina
: Bata Bettina
Egyéni kezdeményezések vagy a nemzetköziesítés hatékony eszköze? Nemzetközi együttműködési projektek intézményi szintű alkalmazása az üzleti tudományok területén
: Kóris Rita, et al.
Megjelent: (2023)
: Kóris Rita, et al.
Megjelent: (2023)
Online eladásösztönző eszközök használatának megtérülése és a bennük rejlő vállalatfejlesztési lehetőségek a Danubius Hotels Group-nál
: Ékes Barbara
: Ékes Barbara
Marketingkommunikációs eszközök használata a Kemma.hu online hírportálon 2019-2020
: Walczer Patrik Zsolt
: Walczer Patrik Zsolt
Hogyan befolyásolja a kereskedelmi televíziók nézettségét a bennük megjelenő tartalom? – Út a TV2 Csoport piacvezetővé válásához
: Vincze Zoltán Kristóf
: Vincze Zoltán Kristóf
Tehetségkutató, mint közvetett marketingkommunikációs eszköz egy énekes karrierjében
: Vass Viktória
: Vass Viktória
A chatbot, mint marketingkommunikációs eszköz hatása a fogyasztói döntésekre
: Karbovánecz Tamás Adrián
: Karbovánecz Tamás Adrián
Marketingkommunikációs eszközök használata és jelentősége a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft.-nél
: Gombkötő Ágnes
: Gombkötő Ágnes
Kiállítás, mint marketingkommunikációs eszköz, és egy szakmai kiállítás marketingterve
: Dudás Dávid
: Dudás Dávid
A szállodai éttermek szerepének fontossága, bennük rejlő lehetőségek felismerése és kapacitásuk növelése. Az Accor Pannónia magyarországi brandjein keresztül bemutatva.
: Krucsó Dániel
: Krucsó Dániel
Egyedi alkalmazás fejlesztése, és/vagy dokumentálása és/vagy bevezetése
: Kovács Konrád
: Kovács Konrád
"Bababarát" marketingkommunikáció
: Schellenberger Edit
: Schellenberger Edit
A televízió, mint marketingkommunikációs eszköz és a TV2 szponzorációs megoldásai
: Hoffmann Gabriella
: Hoffmann Gabriella
Generációk közötti tudásáramlás vizsgálata egy pénzügyi szervezetnél
: Weisz Nóra Edit
: Weisz Nóra Edit
A közösségi média, mint marketingkommunikációs eszköz bemutatása az elméletben és a gyakorlatban
: Munkácsi Péter
: Munkácsi Péter
Páko Kft. a Hangfoglalás kiállításon, mint a cég kiemelt fontosságú marketingkommunikációs eszköze
: Somogyi Róbert
: Somogyi Róbert
Generációk találkozása
: Járóné Kőházi-Kis Andrea
: Járóné Kőházi-Kis Andrea
Generációk jellemzése
: Dick Hajna
: Dick Hajna
Felhasználó által generált tartalom, mint hatékony marketingkommunikációs eszköz a Z generáció körében
: Molnár Anna
: Molnár Anna
Generációk a munka világában, X Y Z generációk
: Bogdán Lajos
: Bogdán Lajos
Praktikum vagy élmény? A mobil weboldal és a mobil alkalmazások összehasonlítása marketingkommunikációs szempontból
: Dániel Zsófia
: Dániel Zsófia
A közösségi média marketing, mint fő marketingkommunikációs eszköz, a mikro- és kisvállalkozások életében
: Mihu Krisztina
: Mihu Krisztina
Pilvax, Red Bull, A Szavak Forradalma Egy marketingkommunikációs eszköz hatása a magyar kultúrára
: Horogh Zoltán
: Horogh Zoltán
Édesítőszerek használata a cukrászdákban
: Stan Boglárka
: Stan Boglárka
B2C Rendezvények, mint marketingkommunikációs eszköz a Biotech USA kft. Példáján Keresztül
: Bellai Kinga
: Bellai Kinga
Hasonló tételek
-
A rövid távú lakáskiadás (Airbnb) hazai helyzetének összehasonlító elemzése a mallorcai helyzettel
: Auner Gréta -
Érzékenyítés, mint marketingkommunikációs eszköz használata a nemzetközi és a hazai piacokon
: Hammer Clió Ágnes -
A sülysápi turisztikai rendezvények fejlődése és a bennük rejlő lehetőségek
: Zemen Bernadett -
OBA és BEVA, mint védőhálók – vajon ismerik-e az ügyfelek a bennük rejlő lehetőségeket?
: Kovács Roland -
Marketingkommunikációs és digitális eszközök használata a filmforgalmazásban napjainkban
: Kovács Petra