A Front Office részleg bemutatása, valamint a különböző szolgáltatásokat igénybevevő vendégek elemzése a Continental Hotel Budapest****superior-on belül
Elmentve itt :
Szerző: | Burján Henrietta |
---|---|
További közreműködők: | Bártfai Endre |
Dokumentumtípus: | Projektmunka |
Kulcsszavak: | Continental Hotel Budapest****superior Szálloda Recepció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/17372 |
Hasonló tételek
A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése
: Balázs Lili
: Balázs Lili
A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése
: Surányi Liza
: Surányi Liza
Front Office részleg működésének bemutatása a Grand Hotel Esztergomon keresztül
: Kurucz Brigitta
: Kurucz Brigitta
A Front Office részleg és a vendégkör kapcsolata
: Peitli Bálint
: Peitli Bálint
Szakmai gyakorlatom Front Office gyakornokként, valamint a Housekeeping és a Front Office részleg együttműködésének bemutatása és vizsgálata a Marriott apartmanszállodájában
: Deli Kíra
: Deli Kíra
A Front Office részleg újításának lehetőségei a Premium Apartmanházban
: Lukács Kristina
: Lukács Kristina
Folyadékfogyasztás különböző országokból érkező szálloda vendégek körében
: Jávor Lili
: Jávor Lili
A front office részleg szerepe a vendégelégedettségben, illetve az ehhez kapcsolódó problémák kezelésében
: Szabó Bettina
: Szabó Bettina
A FRONT OFFICE RÉSZLEG FELELŐSSÉGE A SZÁLLODA VENDÉGEINEK MEGTARTÁSÁBAN ÉS A VENDÉGELÉGEDETTSÉG ELŐMOZDÍTÁSÁBAN
: Mikóczi Attila
: Mikóczi Attila
A Hotel Albaida Nature*** szálloda üzemeltetésének bemutatása, a front office és a housekeeping részleg tevékenységének elemzése
: Stass Orsolya
: Stass Orsolya
A Front Office részleg működésének összehasonlító elemzése a Boscolo Residence, Danubius Hotel Arena, Novotel Budapest Centrum szállodákban
: Kohut Kinga
: Kohut Kinga
A Front Office működésének összehasonlítása az InterContinental Budapest és a Corinthia Budapest szállodákban
: Lakatos Mária
: Lakatos Mária
A Housekeeping, a Front Office és az Értékesítési részleg közötti kommunikáció bemutatása a Hotel City Inn szállodán keresztül
: Radnai Kitti
: Radnai Kitti
A Front Office és a Housekeeping részleg bemutatása, illetve a kettő közötti kommunikáció elemzése a Danubius Hotel Astoriában
: Aliczky Zsófia
: Aliczky Zsófia
Korunk ételallergiái - Valós betegség vagy csak hóbort? A vendégek változó igényei az Abacus Business & Wellness Hotel**** Superior szolgáltatásainak tükrében
: Jonácsik Renáta
: Jonácsik Renáta
Front Office elemzés
: Jónás Eszter
: Jónás Eszter
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita
: Havranek Zita
A Front Office tevékenységek elemzése a Mamaison Residence Izabella keretein belül
: Molnár Petra
: Molnár Petra
A Rezerváció részleg komplexitása és a vendégek szobafoglalási szokásainak alakulása a Four Seasons Hotel Gresham Palace példáján keresztül
: Ivanics Bettina
: Ivanics Bettina
Az InterContinental Hotel Budapest Food and Beverage részleg hatékonyságának elemzése minőség-vendégelégedettség-vezetői döntések kapcsolatában
: Tézli Cintia
: Tézli Cintia
Szálláshelyek bevételgazdálkodása - T62 Hotel *** Superior
: Dénes Eszter
: Dénes Eszter
A Big 4 és más azonos pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó cégek összehasonlítása, értékelése különböző nézőpontokból
: Kudlák Anna
: Kudlák Anna
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória
: Gábriel Viktória
Front office tevékenységei a Danubius Hotel Arenában
: Szabó Edina
: Szabó Edina
A Front Office tevékenységei
: Tóth Réka
: Tóth Réka
Szállodai Front Office tevékenység
: Susán Rebeka
: Susán Rebeka
A front office tevékenységei
: Kecskés Regina
: Kecskés Regina
A Front Office tevékenység bemutatása és szerepe a Boscolo Residence-en belül
: Petruska Judit Petra
: Petruska Judit Petra
A Front Office rendszerek bemutatása, konkrét szállodai példákon keresztül
: Kiss Henrietta
: Kiss Henrietta
Front Office tevékenység elemzése a Hotel Parlament****-ben
: Hamar Eszter
: Hamar Eszter
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta
: Baranyi Szimonetta
Problémakezelés a Front Office területen
: Tasi Klaudia
: Tasi Klaudia
Front Office működése és kommunikáció
: Majoros Gábor Gergő
: Majoros Gábor Gergő
Front Office tevékenységek a szálláshelyeken
: Kohutovics Bence
: Kohutovics Bence
Vendégelégedettség és visszatérő vendégek
: Tomis Eszter
: Tomis Eszter
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
A Front Office tevékenység elemzése; Kristály Imperial Hotel**** Tata
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
Front Office tevékenységek elemzése az Emerald Hotel & Suites szállodában
: Somogyi Lilla
: Somogyi Lilla
The impact of the integration of artificial intelligence at hotel front office on guest satisfaction
: Holdosi Alíz
: Holdosi Alíz
Hasonló tételek
-
A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése
: Balázs Lili -
A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése
: Surányi Liza -
Front Office részleg működésének bemutatása a Grand Hotel Esztergomon keresztül
: Kurucz Brigitta -
A Front Office részleg és a vendégkör kapcsolata
: Peitli Bálint -
Szakmai gyakorlatom Front Office gyakornokként, valamint a Housekeeping és a Front Office részleg együttműködésének bemutatása és vizsgálata a Marriott apartmanszállodájában
: Deli Kíra