A közösségi média szerepe a 4M Dance Company tevékenységében
Saved in:
Main Author: | Farkas Bálint |
---|---|
Other Authors: | Kopcsay Dr. László |
Kulcsszavak: | Közösségi média Marketingkommunikació YouTube |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/17538 |
Similar Items
A 4M Dance Company marketingstratégiájának elemzése
: Szabó Bianka
: Szabó Bianka
What does folk dance communicate? The changing impact of time on the message of folk-dance
: Betlendi Eszter Anikó
: Betlendi Eszter Anikó
What does folk-dance communicate? The changing impact of time on the message of folk-dance
: Betlendi Eszter Anikó
: Betlendi Eszter Anikó
A Broadway Dance Center marketingterve
: Csáki Adrienn
: Csáki Adrienn
A közösségi média szerepe a vállalatok márkaépítésre irányuló marketingkommunikációjában és public relations tevékenységében
: Árpád Sándor Levente
: Árpád Sándor Levente
Dance Tourism in Hungary An Evaluation of Future Growth Possibilities in the Lindy Hop Scene of Hungary /
: Matkó Árpád
: Matkó Árpád
Szakmai gyakorlatom az M4Sport csatornánál
: Balázs Mercédesz
: Balázs Mercédesz
A Best Dance tánciskola marketingkommunikációjának megtervezése
: Urbán Tamás
: Urbán Tamás
Az online és közösségi médiatevékenységek szerepe a szállodák marketing tevékenységében
: Jakab Gergely
: Jakab Gergely
Az Art Kingdom Dance Community és versenytársainak marketingkommunikációja
: Bakó Barbara
: Bakó Barbara
Digitalizálódás a képzőművészet közvetítésében és fogyasztásában - A közösségi média marketing szerepe a kortárs alkotók és a kiállítóterek tevékenységében
: Mihucz Brigitta Róza
: Mihucz Brigitta Róza
A közösségi média szerepe
: Puskás Enikő
: Puskás Enikő
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a Magyar Telekom marketing tevékenységében
: Váradi Gabriella
: Váradi Gabriella
A közösségi média által kínált lehetőségek a vállalatok szempontjából;A Coca-Cola Company megjelenése a közösségi médiában
: Lóber Alexandra
: Lóber Alexandra
M-learning
: Bódi Nikolett Ágnes
: Bódi Nikolett Ágnes
Közösségi média szerepe az értékesítésben
: Gebauer Orsolya Kíra
: Gebauer Orsolya Kíra
Közösségi média szerepe az értékesítésben
: Jacob Jázmin Zoé
: Jacob Jázmin Zoé
A Dance Lit Hip-Hop Tánciskola félévzáró gálaeseményének üzleti modellje és marketingstratégiája
: Domboróczki Lili Seila
: Domboróczki Lili Seila
A közösségi média szerepe az ingtalanértékesítésben
: Dobó-Kocsis Mónika Éva
: Dobó-Kocsis Mónika Éva
Ösztönzés és teljesítménymenedzsment szerepe a Vállalkozás tevékenységében
: Nagy Angéla
: Nagy Angéla
A 4M-97 Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Csehi Tünde Klára
: Csehi Tünde Klára
A közösségi média szerepe a toborzás eszköztárában
: Burus Klaudia
: Burus Klaudia
A közösségi média szerepe a munkáltatói márkaépítésben
: Pápai Bettina
: Pápai Bettina
A közösségi média szerepe a vállalkozások marketingtevékenységében
: Nádasdy Viktória
: Nádasdy Viktória
A közösségi média szerepe a fogyasztói döntésekben
: Sztyéhlik Dominika
: Sztyéhlik Dominika
A serdülőkor krízisei, a közösségi média szerepe
: Csaby Máté
: Csaby Máté
A közösségi média szerepe a kereskedelmi gyakorlatban
: Kacsó Ákos
: Kacsó Ákos
A közösségi média hatása a Z generációra
: Farkas Nikolett
: Farkas Nikolett
Üzleti elemzés döntéstámogató szerepe a Magyar Telekom tevékenységében
: Fülep István
: Fülep István
A közösségi média szerepe az étteremválasztási döntéseinkben
: Gutyán Emese Gréta
: Gutyán Emese Gréta
A közösségi média hatása, szerepe az önértékelésre
: Nagy Cintia Klaudia
: Nagy Cintia Klaudia
A közösségi média szerepe az iskolaszövetkezetek életében
: Szabó Balázs
: Szabó Balázs
A közösségi média marketing szerepe az értékesítésben
: Sövér Bettina Judit
: Sövér Bettina Judit
Közösségi média szerepe és hatása a marketingre
: Berta Klaudia
: Berta Klaudia
Social Media's role in the marketing strategy of fitness supplement companies
: Tarcsai Martin
: Tarcsai Martin
A közösségi média jelentősége a marketingben
: Falusi Bálint Károly
: Falusi Bálint Károly
A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája
: Farkas Alexandra Bianka
: Farkas Alexandra Bianka
M-commerce purchases in Hungary
: Kovács Máté
: Kovács Máté
A rendezvények szerepe a BalaBit IT Biztonságtechnikai Kft. tevékenységében
: Biró Erzsébet Hella
: Biró Erzsébet Hella
A vízumügyintézés szerepe a magyar kiutaztató utazás szervezők tevékenységében
: Molnár Rebeka
: Molnár Rebeka
Similar Items
-
A 4M Dance Company marketingstratégiájának elemzése
: Szabó Bianka -
What does folk dance communicate? The changing impact of time on the message of folk-dance
: Betlendi Eszter Anikó -
What does folk-dance communicate? The changing impact of time on the message of folk-dance
: Betlendi Eszter Anikó -
A Broadway Dance Center marketingterve
: Csáki Adrienn -
A közösségi média szerepe a vállalatok márkaépítésre irányuló marketingkommunikációjában és public relations tevékenységében
: Árpád Sándor Levente