Az Espresso Shop online megjelenéseinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
Elmentve itt :
Szerző: | Oláh Tímea Kinga |
---|---|
További közreműködők: | Kopcsay Dr. László |
Kulcsszavak: | Online Marketing Elektronikus kereskedelem Online marketingkommuikáció Honlapelemzés Facebook oldal elemzése |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/17555 |
Hasonló tételek
A NOVETEX Matrac Biomanufaktúra online megjelenéseinek vizsgálata és javaslattétel a fejlesztésre
: Hajdu Dávid Mihály
: Hajdu Dávid Mihály
A Profield Munkaerő-kölcsönző Kft. online és offline megjelenéseinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Nagy Krisztina
: Nagy Krisztina
Az Organiqa webáruház online kommunikációjának és megjelenéseinek vizsgálata
: Oláh Tímea Kinga
: Oláh Tímea Kinga
A Vatera kommunikációs tevékenységének vizsgálata, javaslattétel fejlesztésre
: Vári Vivien Viktória
: Vári Vivien Viktória
A Central Home online kommunikációs tevékenységeinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Tordai Eleonóra
: Tordai Eleonóra
A Media Markt online kommunikációjának vizsgálata és javaslattétel a fejlesztésre
: Báldogi Richárd
: Báldogi Richárd
A Békás Kft. rendezvényeinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Buchala Eszter Kira
: Buchala Eszter Kira
Egy adott cég belső kommunikációs tevékenységének vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Garad Kinga Bernadett
: Garad Kinga Bernadett
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs tevékenységének vizsgálata , javaslattétel a fejlesztésre.
: Vizi Kinga
: Vizi Kinga
Az Accent Hotels rendezvény sztenderdjeinek vizsgálata és javaslattétel a fejlesztésre
: Papp Bernadett
: Papp Bernadett
A Fehérvári Fesztivál Kft külső kommunikációja és javaslattétel fejlesztésre
: Gorisevszki Emerencia
: Gorisevszki Emerencia
A Raiffeisen Bank folyamatméréseire szolgáló alkalmazás részletes bemutatása és javaslattétel a fejlesztésre
: Báldogi Richárd
: Báldogi Richárd
A Mucius Scaevola Kft. online megjelenéseinek és online kommunikációjának vizsgálata
: Óbíró Kitti
: Óbíró Kitti
Fenntarthatóság vizsgálata kávézók körében az Espresso Embassy specialty kávézó példáján keresztül
: Pajger Ivett Gabriella
: Pajger Ivett Gabriella
Oney Magyarország Zrt. marketingkommunikációs tevékenységének elemzése egy kiemelt termékének vonatkozásában és javaslattétel a fejlesztésre
: Schlakker Evelin Emese
: Schlakker Evelin Emese
A Tricky Communications Kft. által képviselt márkák online megjelenéseinek vizsgálata.
: Buchala Edit Tamara
: Buchala Edit Tamara
A „VIRÁGGAL EGY MOSOLYÉRT” MOZGALOM ONLINE MEGJELENÉSEINEK VIZSGÁLATA (FACEBOOK, INSTAGRAM)
: Csoma Dániel
: Csoma Dániel
A "Virággal Egy Mosolyért" mozgalom online megjelenéseinek vizsgálata (Facebook, Instagram)
: Csoma Dániel
: Csoma Dániel
Shopping for Clothes Online in Hungary
: Göbölös Bálint Péter
: Göbölös Bálint Péter
A Menedzser Praxis Kiadó marketingkommunikációs megjelenéseinek elemzése
: Horváth Karina
: Horváth Karina
The future of shopping malls in the age of online shopping in term of consumer attitude measurements Shopping Behavior of Young Adults Consumers
: Losó Rebeka
: Losó Rebeka
Az Év Honlapja díj online megjelenésének vizsgálata, javaslattétel azok javítására
: Bak Andrea
: Bak Andrea
The Future of the Online Grocery Shopping in Germany and in Hungary
: Márton Bálint
: Márton Bálint
Consumer behavior towards online shopping of electronics in Hungary
: Völgyi Dániel
: Völgyi Dániel
E-commerce Retail & Online Shopping The Influence of Personality Traits & Satisfaction on Consumer Behavior & Preference
: Khashbat Anar
: Khashbat Anar
Research of online shopping services and decision making behaviour of customers
: Bayer Bertalan Mihály
: Bayer Bertalan Mihály
Corvinus Science Shop
: Csillag Sára
Megjelent: (2020)
: Csillag Sára
Megjelent: (2020)
Az online házhozszállítás marketingje megemlítve a Kifli.hu Shop KFT-t
: Baranyi Gabriella
: Baranyi Gabriella
Diszkont légitársaságok térnyerése és hatásuk a repülőtér fejlesztésre
: Bot Viktória
: Bot Viktória
History and development of E-commerce, Online shopping and the situation analysis in Hungary
: Varga Patricia
: Varga Patricia
Role of online marketing in popularization of sustainability, case sutdy on Ligeti Shop
: Besenyei Boglárka
: Besenyei Boglárka
Javaslattétel az Axiál Kft. kommunikációs csatornáinak fejlesztésére
: Pintér Kristóf
: Pintér Kristóf
Piacelemzésen alapuló javaslattétel fenntartható rendezvények szervezéséhez
: Dénes Míra Réka
: Dénes Míra Réka
A The Body Shop Társadalmi Felelősségvállalása
: Horváth Zsanett
: Horváth Zsanett
Increased value of online shopping and novel e-commerce trends in developed and developing countries
: Alili Faig
: Alili Faig
The Impact of COVID-19 on Online Shopping An Analysis of Consumer Behavior and E-commerce Strategies
: Sweis Sarah Hussam Kamel
: Sweis Sarah Hussam Kamel
PROCYCLING® Hungary fogyasztóinak vizsgálata és javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára
: Kanti Krisztina
: Kanti Krisztina
A Global Leading Conferences Kft. marketing tevékenységének bemutatása, javaslatok az esetleges fejlesztésre
: Bárány Krisztina Csilla
: Bárány Krisztina Csilla
A globalizáció gazdasági és társadalmi hatásai, különös tekintettel a kutatás-fejlesztésre
: Pándi Csilla
: Pándi Csilla
Az MnT Kft. fogyasztóinak vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs fejlesztésekre
: Budai Szabina
: Budai Szabina
Hasonló tételek
-
A NOVETEX Matrac Biomanufaktúra online megjelenéseinek vizsgálata és javaslattétel a fejlesztésre
: Hajdu Dávid Mihály -
A Profield Munkaerő-kölcsönző Kft. online és offline megjelenéseinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Nagy Krisztina -
Az Organiqa webáruház online kommunikációjának és megjelenéseinek vizsgálata
: Oláh Tímea Kinga -
A Vatera kommunikációs tevékenységének vizsgálata, javaslattétel fejlesztésre
: Vári Vivien Viktória -
A Central Home online kommunikációs tevékenységeinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Tordai Eleonóra