Boutique-hotel jelenség A boutique-hotelek termék- és árpolitikájának elmezése a Buddha-Bar Hotel Budapest példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Fekete Adrienn |
---|---|
További közreműködők: | Fabula László |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | boutique-hotel Buddha-Bar yield management szállodai árképzés usp |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/1786 |
Hasonló tételek
A Buddha-Bar Hotel Budapest marketingstratégiája
: Furák Fanni
: Furák Fanni
Customer Satisfaction in the Boutique Hotel A Case Study in Stories Hotel Budapest
: Dewantoro Ganang Bagus
: Dewantoro Ganang Bagus
Az influencer marketingben rejlő lehetőségek feltárása a budapesti boutique hotelek példáján keresztül
: Filipszki Dorottya
: Filipszki Dorottya
A Buddha-Bar Hotel Budapest ételválasztékának bemutatása, elemzése
: Magyar Zsófia
: Magyar Zsófia
Budapest ékszerdobozai A boutique, design és lifestyle hotelek kialakulása, elterjedése és népszerűsége
: Kiss Noémi
: Kiss Noémi
Investigation of Communication Skills of Front-Line Employees in Boutique Hotels
: Kocsor Nóra
: Kocsor Nóra
Boutique hotel sales strategies, with particular reference to Opera Garden Hotel & Apartments
: Helik Nóra
: Helik Nóra
Growing tendencies of boutique hotels on the tourism market, using Library Hotel Collection hotels as an example
: Schifferer Szilvia Viktória
: Schifferer Szilvia Viktória
Az online marketing térnyerése a Buddha-Bar Hotel és Restaurant példáján keresztül
: Kobela Lilla
: Kobela Lilla
Szállodaipar Magyarországon és a szállodában előforduló kommunikációs helyzetek a 22 Boutique Hotel példáján
: Spiegel Alexandra
: Spiegel Alexandra
A munkaerőhiány hatásai a budapesti szállodaiparban, különös tekintettel a Boutique Hotel Budapestre
: Juhász Dániel
: Juhász Dániel
A Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace bemutatása, gasztronómiája és helye a magyar szállodaiparban
: Szilvási Zsófia
: Szilvási Zsófia
Waste it or taste it… Analysis of attitude regarding food losses among Budapest boutique hotel employees and possibilities of awareness raising
: Vámos Letícia Anna
: Vámos Letícia Anna
Boutique- Hotellerie in Ungarn - Bildung, Entwicklung und Zukunft
: Seprenyi Adél Fanni
: Seprenyi Adél Fanni
"Please, make up my room"- A Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace és a Kempinski Hotel Corvinus Budapest emeleti tevékenységének összehasonlító elemzése
: Sztrunga Tünde
: Sztrunga Tünde
Buddha-Bar Hotel étlapjának elemzése a különböző ételallergiában/érzékenységben szenvedők részére kínált választék szempontjából.
: Szabó Bettina
: Szabó Bettina
A Mellow Mood Hotels Atrium Fashion Hotel, Buda Castle Fashion Hotel és a Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace sales és marketing tevékenységének összehasonlító elemzése
: Andóczi-Balog Rita
: Andóczi-Balog Rita
Budapest Museum Central elemzése, fókuszban termék és árpolitikájának vizsgálata
: Matisz Tibor
: Matisz Tibor
Front Office tevékenységek bemutatása a Covid-19 miatt történt bezárások előtti, alatti és utáni időszakában a Boutique Hotel Budapest szállodán keresztül
: Palenyik Noémi
: Palenyik Noémi
Brand vagy trend?- Szállodaláncok és boutique szállodák összehasonlítása vendégmotiváció tekintetében
: Mukli Zsófia
: Mukli Zsófia
Új trendek és személyre szabott szolgáltatások a budapesti boutique szállodák világában
: Rákos Ádám
: Rákos Ádám
Minőségbiztosítás a luxus hotelek esetében, a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest példáján keresztül
: Miseta Fanni
: Miseta Fanni
Hibrid hotelek üzemeltetésének bemutatása és elemzése a Meininger Hotel példáján keresztül
: Pinczker Benedek
: Pinczker Benedek
Az Uniworld Boutique River Cruise Collection housekeeping tevékenységének bemutatása és annak összehasonlítása a szállodai housekeeping részleggel
: Bata Bettina
: Bata Bettina
A Merida Kft. tevékenységének elemzése, fókuszban a termék- és árpolitikájának vizsgálata
: Gaszt Máté
: Gaszt Máté
Budapesti butik hotelek marketingtevékenységei
: Gulyás Adrienn Dóra
: Gulyás Adrienn Dóra
A butik hotelek sajátosságai
: Dósa Alexa Csilla
: Dósa Alexa Csilla
A Mercure Hotelek Borválasztéka
: Orosz Réka
: Orosz Réka
A PlayStation, Xbox és Nintendo marketingstratégiájának, árpolitikájának, valamint termék- és szolgáltatás-kínálatának összehasonlító elemzése
: Sipos Martin Roland
: Sipos Martin Roland
A Megatool Kft. árpolitikájának elemző bemutatása
: Osváth Krisztián
: Osváth Krisztián
Microsoft Dynamics CRM rendszer bevezetésének elmezése az XAPT Kft.-nél
: Bóka Bálint
: Bóka Bálint
Banqueting a Corinthia Hotel Budapest példáján
: Horváth Laura
: Horváth Laura
Budapesti apartman hotelek szerepe a turizmusban
: Hegyi Nikolett
: Hegyi Nikolett
Felnőttbarát hotelek és az esetleges diszkrimináció
: Vincze Tímea
: Vincze Tímea
Modern emeleti munkaszervezés a Budapest Marriott Hotel példáján keresztül
: Mihalovics Dóra
: Mihalovics Dóra
Szállodai árképzési módszerek a Corinthia Hotel Budapest példáján keresztül
: Deák Zsófia Janka
: Deák Zsófia Janka
Digitalizáció a turizmusban az UP Hotel Budapest példáján keresztül
: Sánta Krisztina
: Sánta Krisztina
Event Organization in Hungarian Hotels, focusing particularly on two five-star hotels, the Budapest Marriott Hotel and Kempinski Hotel Corvinus Budapest
: Masznik Dorina Angéla
: Masznik Dorina Angéla
Az A. Schulman Magyarország Kft. árpolitikájának elemző bemutatása
: Varga Éva Renáta
: Varga Éva Renáta
„Look good, pay less...” - A Primark árpolitikájának elemzése
: Szűcs Noémi
: Szűcs Noémi
Hasonló tételek
-
A Buddha-Bar Hotel Budapest marketingstratégiája
: Furák Fanni -
Customer Satisfaction in the Boutique Hotel A Case Study in Stories Hotel Budapest
: Dewantoro Ganang Bagus -
Az influencer marketingben rejlő lehetőségek feltárása a budapesti boutique hotelek példáján keresztül
: Filipszki Dorottya -
A Buddha-Bar Hotel Budapest ételválasztékának bemutatása, elemzése
: Magyar Zsófia -
Budapest ékszerdobozai A boutique, design és lifestyle hotelek kialakulása, elterjedése és népszerűsége
: Kiss Noémi