A Tízpróba Magyarország Kft. kereskedelmi kommunikációs stratégiájának elemzése, értékelése, adaptálása a gazdasági környezet változásához 2015-re
Elmentve itt :
Szerző: | Poller Bence |
---|---|
További közreműködők: | Papp Judit |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Decathlon Tízpróba Magyarország Kft. Kommunikációs stratégia Stratégiai tervezés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/1787 |
Hasonló tételek
A Tízpróba Magyarország Kft. költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése
: Brait Nikolett
: Brait Nikolett
A Tízpróba Magyarország Kft. stratégiai szemléletének elemző bemutatása
: Nagy Attila Roland
: Nagy Attila Roland
A Tízpróba Magyarország KFT. Ügyfélkapcsolati Menedzsmentjének elemző bemutatása.
: Ecsedi-Papp Ádám
: Ecsedi-Papp Ádám
A controlling értelmezése a Tízpróba Magyarország Kft.-nél
: Lipták András
: Lipták András
Az Elektrodiszkont kereskedelmi stratégiájának értékelése
: Vizi János Gábor
: Vizi János Gábor
Ügyfélmenedzsment és ügyfélkapcsolatok szerepe a Tízpróba Magyarország Kft. gyakorlatánál
: Házi Renáta
: Házi Renáta
A Tízpróba Magyarország Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolója alapján
: Demeter Anita
: Demeter Anita
Vállalati stratégia kialakítása, elemzése a Tízpróba Magyarország Kft. példáján keresztül
: Czibolya Cintia
: Czibolya Cintia
Környezetbarát vállalatirányítás a Tízpróba Magyarország Kft-nél a fogyasztói szokások összefüggésében
: Stróbel Bettina
: Stróbel Bettina
A Globatel Kft. kereskedelmi és marketing stratégiájának értékelése
: Szebehelyi Róbert
: Szebehelyi Róbert
Az európai startup környezet és Magyarország vállalkozói környezete
: Lendvai Ákos Pál
: Lendvai Ákos Pál
A Balanced Scorecard szervezetirányítási módszer bevezetésének kidolgozása a Tízpróba Magyarország Kft. példáján keresztül
: Falusi Bettina Éva
: Falusi Bettina Éva
A stratégiai és operatív tervezés folyamatainak szemléltetése a Tízpróba Magyarország Kft. működésén keresztül
: Vörös Virág Tímea
: Vörös Virág Tímea
A Tízpróba Magyarország Kft. más néven Decathlon Omni-channel kereskedelmének kialakulása és piaci előnyszerzése
: Schulteisz Hallgató Bálint
: Schulteisz Hallgató Bálint
A turizmus és környezete Magyarország vonatkozásában
: Cselinácz Tímea
: Cselinácz Tímea
Magyarország befektetési környezete elemzés a főbb beruházók, FDI statisztikák és kiemelkedő projektek tükrében
: Czellér Kinga
: Czellér Kinga
Kommunikáció és ügyfélkapcsolat Magyarország legnagyobb kereskedelmi bankjánál
: Somi Alexandra
: Somi Alexandra
Magyarország európai uniós csatlakozásának hatása az EGIS Gyógyszergyár Rt-re
: Tábori Tamás Tivadar
: Tábori Tamás Tivadar
A Magyarországi Tízpróba Magyarország Kft. És A Brit Decathlon Uk Ltd. Cégek Összehasonlíthatóságának Biztosítása A Cégcsoporton Belül
: Demeter Ildikó
: Demeter Ildikó
A kapcsolati bankok adaptálása a fintech korszakában Navigálás a mesterséges intelligenciában, a távolságokban és a viselkedési torzításokban a pénzügyi szektor stabilitása érdekében
: Sakshi, Gupta, et al.
Megjelent: (2024)
: Sakshi, Gupta, et al.
Megjelent: (2024)
A Streamnet Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. piaci környezete
: Bölkei Erika
: Bölkei Erika
A külső környezet elemei Magyarország komplex jövőképében
: Gáspár Tamás
Megjelent: (2000)
: Gáspár Tamás
Megjelent: (2000)
A Dunamenti Erőmű költségstruktúrájának adaptálása a változó piaci környezethez, önköltségszámítási szabályzat frissítése
: Kiss Miklós
: Kiss Miklós
A vezetői kompetenciák adaptálása a járvány alatt és a távmunka során A siker új receptje?
: Csernák Csaba János
: Csernák Csaba János
Optimális ERP megoldás kiválasztása és adaptálása egy korszerű AV rendszerekkel foglalkozó cég számára
: Váraljai Liza
: Váraljai Liza
Az európai fenntarthatósági jelentéstételi szabványok adaptálása a MET Group vállalatcsoport példáján keresztül bemutatva
: Pataki Georgina
: Pataki Georgina
A kereskedelmi bankok üzletpolitikája a hazai makrogazdasági környezet változásának tükrében
: Lankó Laura
: Lankó Laura
A Skuba Hungária Kft. pénzügyi és számviteli elemzése és adaptálása egy környezetbarát technológia bevezetésére
: Bauer Vivien
: Bauer Vivien
A digitalizáció hatása a PR-re
: Juhász Orsolya
: Juhász Orsolya
Kisgyermekes anyák munkaerő-piaci re-integrációja
: Varga Nóra Bernadett
: Varga Nóra Bernadett
Egy túlkínálati piacon működő kereskedelmi vállalkozás marketing stratégiájának elemzése
: Erdélyi Petra
: Erdélyi Petra
Magyarország energiahelyzete különös tekintettel a Covid19-re és az orosz-ukrán háborúra
: Palkovics Kristóf
: Palkovics Kristóf
Magyarország keleti nyitás stratégiájának bemutatása, különös tekintettel Kínára
: Bodó Emese
: Bodó Emese
Nature Force Kft. webáruházának működése, marketing eszközeinek értékelése 2015-ben
: Papp Bertalan
: Papp Bertalan
ITIL alapú IT környezet
: Tóth Enikő Tímea
: Tóth Enikő Tímea
A modern technológiák CRM-re gyakorolt hatása
: Bonev Máté
: Bonev Máté
A ReGe Gyros & Burger kínálatának elemzése
: Hazafi Eszter
: Hazafi Eszter
ReGalaxy program bevezetése a Samsung Magyarországnál
: Ács Bianka
: Ács Bianka
Magyarország európai uniós csatlakozása és a szeszipar, különös tekintettel a Zwack Unicum Rt.-re
: Kotmajer Anikó
: Kotmajer Anikó
Egy 3600 fős vállalat tervezési folyamatának adaptálása egy saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerbe Szoftverbevezetés az IT Services Hungarynél
: Juhász Tünde
: Juhász Tünde
Hasonló tételek
-
A Tízpróba Magyarország Kft. költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése
: Brait Nikolett -
A Tízpróba Magyarország Kft. stratégiai szemléletének elemző bemutatása
: Nagy Attila Roland -
A Tízpróba Magyarország KFT. Ügyfélkapcsolati Menedzsmentjének elemző bemutatása.
: Ecsedi-Papp Ádám -
A controlling értelmezése a Tízpróba Magyarország Kft.-nél
: Lipták András -
Az Elektrodiszkont kereskedelmi stratégiájának értékelése
: Vizi János Gábor