A szállodai minőségmérés, próbavásárlások módszerei és gyakorlata az Aria Hotel Budapest és a Four Seasons Hotel Budapest Gresham Palace példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Zetkó Patrícia Emília |
---|---|
Other Authors: | Krompaszky Gábor |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Minőségmérés Próbavásárlás Aria Hotel Four Seasons Mystery shopping |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/17909 |
Similar Items
Comparative analysis of the Corinthia Hotel Budapest and Four Seasons Hotel Gresham Palace and their role in tourism
: Kovács Anna Sára
: Kovács Anna Sára
A szállodai marketing tevékenység értékelése a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest, a Four Seasons Hotel Singapore és a Four Seasons Resort Kuda Huraa összehasonlító példáján keresztül
: Hajtó Abigél
: Hajtó Abigél
Koronavírus okozta változások a Four Seasons Hotel Gresham Palace üzemeltetésében
: Györkő Melinda
: Györkő Melinda
A Four Seasons Gresham Palace és a Corinthia Hotel Budapest tevékenységének komplex, összehasonlító elemzése
: Major Noémi
: Major Noémi
Minőségbiztosítás a luxus hotelek esetében, a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest példáján keresztül
: Miseta Fanni
: Miseta Fanni
Critical analysis of the relation between sustainability and luxury in the event management of Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest
: Barcsay Vivien
: Barcsay Vivien
Az internet, mint kommunikációs eszköz a szállodai üzletágban, a Four Seasons Hotel Gresham Palace-on keresztül bemutatva
: Turák Ádám
: Turák Ádám
Pénzügyi vezetés, pénzgazdálkodás a budapesti Four Seasons Hotel Gresham Palace pénzügy osztály szemszögéből
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
A Four Seasons Hotel Gresham Palota versenyképességének elemzése a rendezvénypiacon
: Mihály Patrícia
: Mihály Patrícia
A Four Seasons luxusmárka bemutatása a Gresham Palace példáján keresztül
: Torma Ramóna
: Torma Ramóna
Általános tevékenységek összehasonlító elemzése a Sofitel Budapest Chain Bridge és a Four Seasons Hotel Gresham Palace szállodák között
: Zwickl Dániel Zsolt
: Zwickl Dániel Zsolt
A 2020-as COVID-19 egészségügyi válsághelyzet hatása a szállodaiparra a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest példáján keresztül
: Bugovics Dániel Péter
: Bugovics Dániel Péter
A szállodai szobafoglalás, az értékesítési csatornák, és a szobafoglalási szokások vizsgálata a Four Seasons Hotel Gresham Palace példáján
: Varga Dóra
: Varga Dóra
A piaci szegmentáció szerepe és hatása az árbevételre a Four Seasons Hotel Gresham Palace esetében
: Beer Márkó
: Beer Márkó
The importance, functions and role of a Guest Service Agent at Four Seasons Gresham Palace and other 5-star luxury hotels
: Molnár Máté
: Molnár Máté
A Rezerváció részleg komplexitása és a vendégek szobafoglalási szokásainak alakulása a Four Seasons Hotel Gresham Palace példáján keresztül
: Ivanics Bettina
: Ivanics Bettina
Rendezvényszervezés és a terület jövedelmezőségi faktorainak bemutatása a Four Seasons Gresham Palace szállodán keresztül
: Szabó Bence
: Szabó Bence
Az értékrend és a vállalati felelősségvállalás a szállodaiparban az InterContinental Budapest és a Four Seasons Gresham Palace Budapest összehasonlításán keresztül
: Kovács Zsófia
: Kovács Zsófia
Az Aria Hotel Budapest bemutatása, valamint VIP vendégkezelésének ismertetése
: Nagy-Kovács Anna
: Nagy-Kovács Anna
Az Anantara New York Palace Budapest Hotel esettanulmánya
: Valentin Vivien
: Valentin Vivien
Four Seasons in One Day The Different Shades of Organisational
: Heidrich Balázs, et al.
Published: (2015)
: Heidrich Balázs, et al.
Published: (2015)
A study of the influence of digital technologies on Budapest's four-star hotels
: Rabbi MD Abdur
: Rabbi MD Abdur
Az olasz gasztronómia helyzete a Four Seasons Hotel Milánó F&B részlegén keresztül
: Németh Andrea
: Németh Andrea
A vendégelégedettség növelési lehetőségei a Hotel Zenit Budapest Palace**** példáján
: Rudolf Katalin
: Rudolf Katalin
Anantara New York Palace Budapest Hotel ***** Rendezvényszervező munkakör felépítése, ismertetése
: Olaszka Dóra
: Olaszka Dóra
Az Anantara New York Palace Budapest Hotel reggeli kínálatának elemzése
: Gyulay Ákos
: Gyulay Ákos
Overview of the perception and attitude toward the competition of four-star hotels in Budapest through an example of Mamaison Hotel Andrassy
: Dunai Fruzsina
: Dunai Fruzsina
A housekeeping kihívásai és megoldásai az Aria Hotel példáján keresztül
: Varga Dorottya Edit
: Varga Dorottya Edit
A Forbes Travel Guide minősítés jelentősége egy szálloda életében, a Four Seasons Budapest példáján keresztül
: Darvas Nóra
: Darvas Nóra
SZÁLLODAI RÉSZLEGEK EGYÜTTTMŰKÖDÉSE A MUSEUM HOTEL BUDAPEST-BEN
: Németh Csilla
: Németh Csilla
Milyen módon befolyásolja az értékesítés sikerességét a szobatípusok mennyisége? - A lehetőségek és nehézségek vizsgálata az Aria Hotel Budapest by Library Hotel Collection példáján keresztül
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
Panaszkezelés bemutatása a Four Seasons Front Desk példáján keresztül
: Juhász Mirella Vanda
: Juhász Mirella Vanda
Szállodai árképzési módszerek a Corinthia Hotel Budapest példáján keresztül
: Deák Zsófia Janka
: Deák Zsófia Janka
"Please, make up my room"- A Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace és a Kempinski Hotel Corvinus Budapest emeleti tevékenységének összehasonlító elemzése
: Sztrunga Tünde
: Sztrunga Tünde
A Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace bemutatása, gasztronómiája és helye a magyar szállodaiparban
: Szilvási Zsófia
: Szilvási Zsófia
A szállodai üzemeltetés elemzése az OTP Hotel Budapest példáján keresztül
: Gyulai Henrietta
: Gyulai Henrietta
Minőségmérés a hivatalos statisztikában. A munkaerő-felmérés minősége
: Tajti Dóra
: Tajti Dóra
A Mellow Mood Hotels Atrium Fashion Hotel, Buda Castle Fashion Hotel és a Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace sales és marketing tevékenységének összehasonlító elemzése
: Andóczi-Balog Rita
: Andóczi-Balog Rita
Szállodai backoffice tevékenységek és a Museum Hotel Budapest elemzése marketing szemszögből
: Markovics Tamás
: Markovics Tamás
A szállodai vendégélmény és szolgáltatásminőség a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Sági Adél
: Sági Adél
Similar Items
-
Comparative analysis of the Corinthia Hotel Budapest and Four Seasons Hotel Gresham Palace and their role in tourism
: Kovács Anna Sára -
A szállodai marketing tevékenység értékelése a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest, a Four Seasons Hotel Singapore és a Four Seasons Resort Kuda Huraa összehasonlító példáján keresztül
: Hajtó Abigél -
Koronavírus okozta változások a Four Seasons Hotel Gresham Palace üzemeltetésében
: Györkő Melinda -
A Four Seasons Gresham Palace és a Corinthia Hotel Budapest tevékenységének komplex, összehasonlító elemzése
: Major Noémi -
Minőségbiztosítás a luxus hotelek esetében, a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest példáján keresztül
: Miseta Fanni