Értékesítési technikák hatása vendégélmény elérésében, a Danubius szállodáin szemléltetve
Elmentve itt :
| Szerző: | Dongó Krisztián |
|---|---|
| További közreműködők: | Juhász László PhD |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | értékesítési csatornák vendégélmény Értékesítés fejlődése vendégértékelések szervezett kezelése szállodaüzemeltetés sikeressége |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/17937 |
Hasonló tételek
Vendégélmény a vendéglátásban
: Kertész Henriett
: Kertész Henriett
Szállodai értékesítési technikák fejlődése az elmúlt 10 év során, a modern értékesítési technikák bemutatása a Boscolo Budapest Hotel példáján keresztül
: Romics Tiffany
: Romics Tiffany
Szállodai illatterek vendégélmény dimenziója
: Fauszt Márk Ede
: Fauszt Márk Ede
Értékesítési technikák használatának elemzése egy piacvezető terméknél a UPC Magyarország Kft.-nél
: Dira Zsanett
: Dira Zsanett
A Danubius Hotel Helia értékesítési politikájának és lehetőségeinek elemzése
: Lovas Ágnes
: Lovas Ágnes
Három eltérő kategóriájú szálloda jövedelmezőségének vizsgálata, a Mellow Mood csoport szállodáin keresztül
: Farkas Balázs
: Farkas Balázs
Szállodai részlegek működésének bemutatása a The Three Corners Hotels & Resorts magyarországi szállodáin keresztül
: Kupcsok Veronika
: Kupcsok Veronika
Női vezetők. Akadályok a felső vezetői posztok elérésében A munka és a család összeegyeztetése
: Jaczina Daniella
: Jaczina Daniella
A gamification hatékonysága a Z generáció eléréseben az online marketingen keresztül
: Könnyű Sarolta
: Könnyű Sarolta
Az értékesítési csatorna változása a szállodaiparban, a Danubius szállodacsoport példáján keresztül
: Lőrincz Anna
: Lőrincz Anna
Érzékszervi marketing és a vendégélmény kapcsolata a Barack Thermal Resortban
: Baranyi Nikolett
: Baranyi Nikolett
Ügyfélkapcsolatok építése és tárgyalási technikák
: Győri Barbara Viktória
: Győri Barbara Viktória
Pénzmosási technikák, módszerek és eszközök
: Lázár Csaba
: Lázár Csaba
Az üzleti intelligencia szerepe a nemzetközi vállalatok fenntarthatósági stratégiáiban és céljaik elérésében
: Németh Fanni Mara
: Németh Fanni Mara
A housekeeping szerepe a vendégélmény növelésében a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Polyák Adrienn
Megjelent: (2018)
: Polyák Adrienn
Megjelent: (2018)
A szállodai vendégélmény és szolgáltatásminőség a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Sági Adél
: Sági Adél
Modern technikák beépülése a turizmus üzletágaiba
: Bán Aletta
: Bán Aletta
Szorongásoldó technikák ajánlása a különböző személyiségjegyűeknek
: Szilágyi Fruzsina
: Szilágyi Fruzsina
Elektronikus kereskedési technikák a nemzetközi tőkepiacokon
: Pittner Beatrix
: Pittner Beatrix
Önkormányzatok gazdálkodásainak kockázatai, eladósodásuk. Konkrét önkormányzattal szemléltetve
: Beutl Barbara
: Beutl Barbara
Import vámeljárási folyamatok és fejlesztési technikák
: Rakoviczki Beatrix
: Rakoviczki Beatrix
Válságkezelési technikák az Európai Unió országaiban
: Sümegi Anna Zsófia
: Sümegi Anna Zsófia
Rejtett gazdaság, adócsalás és adóelkerülési technikák
: Nick Rebeka
: Nick Rebeka
A dolgozói elégedettség fontossága a szervezeti célok elérésében, az AFT Hungary Kft.-nél
: Kovács Anikó
: Kovács Anikó
A COVID-19-világjárvány által okozott gazdasági nehézségek kezelése a The Three Corners Hotels & Resorts budapesti szállodáinál
: Hertelendy Mátyás
: Hertelendy Mátyás
VÁLTOZIK A VILÁG – VÁLTOZZON AZ ETIKA IS? (korunk vendéglátás-etikai sajátosságai az Accor Hotels budapesti szállodáin keresztül)
: Izing Orsolya Zita
: Izing Orsolya Zita
Vendégélmény kialakítása gálavacsora rendezvényeken rendezvénytechnológia segítségével a Special Effects Zrt. példáján keresztül
: Köbli Enikő
: Köbli Enikő
Pénzügyi átvilágítás a gyakorlatban egy vállalati példán szemléltetve
: Nyikes Dávid
: Nyikes Dávid
A cash flow tervezés folyamata vállalati példán szemléltetve
: Tóth Katalin
: Tóth Katalin
Adómorál - adóelkerülés, adócsalási technikák, adóellenőrzés a gyakorlatban
: Rákóczi Vivien
Megjelent: (2019)
: Rákóczi Vivien
Megjelent: (2019)
Folyamatjavítási technikák alkalmazása a lean menedzsment felhasználásával
: Pozsonyi Judit
Megjelent: (2014)
: Pozsonyi Judit
Megjelent: (2014)
Termék nyomon követési technikák a XXI. században
: Deák Orsolya
: Deák Orsolya
Felhasználói élmény az innovatív adatvizualizációs technikák fényében
: Kiss János
: Kiss János
Motivációs technikák és flow-élmény vállalati környezetben
: Dózsa Éva Anna
: Dózsa Éva Anna
A vendégélmény szerepe a guest relation részleg alapján a Novotel Budapest Centrum szállodában
: Csécs Szonja Ildikó
: Csécs Szonja Ildikó
A Magyar Olimpiai Bizottság költségvetésének alakulása és marketing tevékenységeinek szerepe a hosszú távú célok elérésében
: Implom Soma
: Implom Soma
A KIS-ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁSOK FINANSZÍROZÁSA RAIFFEISEN BANKON KERESZTÜL SZEMLÉLTETVE
: Luzsicza Lilla
: Luzsicza Lilla
A cash flow tervezés folyamata egy vállalati példán szemléltetve
: Dobai Tünde
: Dobai Tünde
Az online értékesítési csatornák összehasonlítása és hatásuk a szállodai árpolitikára a Danubius Hotels példáján keresztül
: Kosztka Bernadett
: Kosztka Bernadett
Meggyőzési technikák az egyéni értékesítésben a pénzügyi piacon
: Szentpéteri Fanni Réka
: Szentpéteri Fanni Réka
Hasonló tételek
-
Vendégélmény a vendéglátásban
: Kertész Henriett -
Szállodai értékesítési technikák fejlődése az elmúlt 10 év során, a modern értékesítési technikák bemutatása a Boscolo Budapest Hotel példáján keresztül
: Romics Tiffany -
Szállodai illatterek vendégélmény dimenziója
: Fauszt Márk Ede -
Értékesítési technikák használatának elemzése egy piacvezető terméknél a UPC Magyarország Kft.-nél
: Dira Zsanett -
A Danubius Hotel Helia értékesítési politikájának és lehetőségeinek elemzése
: Lovas Ágnes