A Szépművészeti Múzeum marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
Saved in:
Main Author: | Fülöp Krisztina |
---|---|
Other Authors: | Sasné Grósz Annamária |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketing Marketingkommunikáció Kulturális marketing Marketingstratégia Környezetelemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/1796 |
Similar Items
A Szépművészeti Múzeum marketing elemzése
: Andrássy Zsigó Anna
: Andrássy Zsigó Anna
A Petőfi Irodalmi Múzeum, mint költségvetési szerv pénzügyi elemzése
: Miklián Marietta
: Miklián Marietta
Magyar Nemzeti Múzeum Magyar Menyasszonyok kiállítást megelőző marketing tevékenység és annak hatása a fogyasztói magatartásra
: Neumann Kata Míra
: Neumann Kata Míra
Határon átnyúló tevékenységek adóztatásának kérdései (elvek és gyakorlat, problémák és megoldási lehetőségek a Szépművészeti Múzeumnál)
: Rácz Nikoletta
: Rácz Nikoletta
A múzeum, mint turisztikai attrakció szerepe és lehetőségei Magyarországon
: Mejlinger Dominika Dóra
: Mejlinger Dominika Dóra
A Decathlon marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Tóth Viktória
: Tóth Viktória
A Xiaomi marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Wágner Barbara
: Wágner Barbara
Az EOS integrált ügyviteli rendszer bevezetése egy múzeum gazdálkodásába
: Almádi Róbert
: Almádi Róbert
Dyson marketingkommunikációs tevékenységének az elemzése
: Kusev Angelov Márk
: Kusev Angelov Márk
A múzeum, mint újragondolt kulturális turisztikai termék, fókuszban a fiatalok
: Tihanyi Petra
: Tihanyi Petra
Múzeumi marketing a 21. században - Központban a Magyar Nemzeti Múzeum
: Varga Dorina Erzsébet
: Varga Dorina Erzsébet
"Múltba gyökerezik..." Szenna turizmusfejlesztése a Szabadtéri Néprajzi Múzeum interpretációján keresztül
: Berecz Andrea
: Berecz Andrea
Múzeumi logisztika – Kiállítás-szervezési folyamatok bemutatása a Ludwig Múzeum példáján
: Mészáros Zsófia
: Mészáros Zsófia
A Kulcs-Soft marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Sztanó Karolina
: Sztanó Karolina
A Pázmány ITK marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Vödrös Zsófia
: Vödrös Zsófia
A SorgenFrei marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Orbán Boglárka
: Orbán Boglárka
Formális és non-formális tanulási lehetőségek az Iparművészeti Múzeum példáján keresztül
: Kovács Mónika
: Kovács Mónika
A Starkey Laboratórium Kft. Marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Zakar Tünde
: Zakar Tünde
A Faurecia Clarion Electronics marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Brindzik Milán
: Brindzik Milán
A HUPX Zrt. marketingkommunikációs tevékenységének átfogó elemzése
: Mayer Viktória Dóra
: Mayer Viktória Dóra
Múzeumok marketingkommunikációs tevékenységének elemzése a szolgáltatások piacán
: Fleischmann Anna
: Fleischmann Anna
Az Iramko Kft. jelenlegi marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Tóth Mónika
: Tóth Mónika
Az ELEVEN Australia márka marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Biró Virág
: Biró Virág
Rossmann Magyarország marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése
: Osváth Eszter
: Osváth Eszter
Hotel Historia Malomkert marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Szőke Rebeka
: Szőke Rebeka
A Delta-Truck Kft marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Boruzs Adrienn
: Boruzs Adrienn
A Lightning Shoes Kft. marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Nyári Kornél László
: Nyári Kornél László
Az Év Homlokzata 2018 pályázat marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Uzsák-Tokai Anita
: Uzsák-Tokai Anita
A Magyar Mezőgazdasági Múzeum és Könyvtár beszerzési folyamatának ismertetése, szállítókkal történő kapcsolattartás bemutatása
: Mike-Domán Edit
: Mike-Domán Edit
Rendszerváltás a hazai múzeumoknál irány a látogatóbarát múzeumok kialakítása, fókuszban a Szépművészeti Múzeum
: Győrfi Boglárka
Published: (2007)
: Győrfi Boglárka
Published: (2007)
A Douglas- és a Marionnaud Parfümériák marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
A magyarországi Kempinski Hotel Corvinus Budapest marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Koncz Bence
: Koncz Bence
Nestlé Hungaria Kft. gabonapehely üzletágának marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Osváth-Szakszon Dorina
: Osváth-Szakszon Dorina
A Samsung televíziók marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata
: Szolyák Szilvia
: Szolyák Szilvia
A magyar kézilabdacsapatok marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata
: Kiss Anna
: Kiss Anna
A Shiseido magyarországi marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Mayercsin Zsófia
Published: (2013)
: Mayercsin Zsófia
Published: (2013)
Közösségi kommunikáció a művészet eszközeivel - "Mesélő házak - audivizuális térélmények, hangzó utcai múzeum" című projekt esettanulmányában
: Horkay László Márk
: Horkay László Márk
A Dove, mint kozmetikai márka bemutatása és marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Hujber Mónika
: Hujber Mónika
Az adott cég (Delta-Truck Kft) marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Boruzs Adrienn
: Boruzs Adrienn
A Hays Hungary Kft. marketingkommunikációs tevékenységének alakulása
: Hábl Nikolett
: Hábl Nikolett
Similar Items
-
A Szépművészeti Múzeum marketing elemzése
: Andrássy Zsigó Anna -
A Petőfi Irodalmi Múzeum, mint költségvetési szerv pénzügyi elemzése
: Miklián Marietta -
Magyar Nemzeti Múzeum Magyar Menyasszonyok kiállítást megelőző marketing tevékenység és annak hatása a fogyasztói magatartásra
: Neumann Kata Míra -
Határon átnyúló tevékenységek adóztatásának kérdései (elvek és gyakorlat, problémák és megoldási lehetőségek a Szépművészeti Múzeumnál)
: Rácz Nikoletta -
A múzeum, mint turisztikai attrakció szerepe és lehetőségei Magyarországon
: Mejlinger Dominika Dóra