Strategy in hotel branding and how it affects customer buying decision, in the case of Corinthia hotel brand

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nguyen Thao Trang
További közreműködők: Kormány Balázs
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Hotel branding
Corinthia Hotel
Brand strategy
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/17966

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg17966
005 20190228135128.0
008 181120suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Nguyen Thao Trang 
245 1 0 |a Strategy in hotel branding and how it affects customer buying decision, in the case of Corinthia hotel brand  |c Nguyen Thao Trang  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Hotel branding 
695 |a Corinthia Hotel 
695 |a Brand strategy 
700 1 |a Kormány Balázs  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/17966/1/dissertation2%20%20copy.pdf  |z Dokumentum-elérés