A recepció technológiai fejlődése, középpontban a Mercure Budapest City Center open reception
Elmentve itt :
Szerző: | Hoffmann Laura Gabriella |
---|---|
További közreműködők: | Bártfai Endre |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Egy szálloda bemutatása, működésének elemzése Recepció Szálloda Accor Mercure Budapest City Center Mercure |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/18002 |
Hasonló tételek
A Mercure Budapest City Center open recepciója
: Poszlóczki Flóra
: Poszlóczki Flóra
Innovatív technológiai megoldások a Mercure City Center szálloda housekeeping területén
: Papp Anikó
: Papp Anikó
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest City Center Hotelben.
: Rákó Dávid Gábor
: Rákó Dávid Gábor
A Mercure Budapest City Center Housekeeping szervezetének bemutatása
: Zélity Katalin
: Zélity Katalin
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin
: Anga Evelin
Front Office tevékenységének elemzése és az Open Reception
: Kiss Klaudia Pálma
: Kiss Klaudia Pálma
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág
: Major Virág
A kommunikáció szerepe a Mercure Budapest City Center Front Office részlegén
: Ilyés Fanni
: Ilyés Fanni
A Mercure Budapest City Center F&B részlegének elemzése, szervezeti felépítése
: Boros Dóra
: Boros Dóra
A Mercure City Center Hotel Housekeeping tevékenységének elemzése
: Ványi Zsuzsanna
: Ványi Zsuzsanna
A Mercure Budapest City Center által működtetett F&B részleg feladatainak elemzése
: Forgács Réka
: Forgács Réka
A Mindennapi Front Office Tevékenységek Bemutatása Az Open Reception Koncepción Keresztül
: Frech Hajnalka Angéla
: Frech Hajnalka Angéla
A szállodák üzemelés alatti felújításának hatásvizsgálata a Mercure Budapest City Center példáján keresztül
: Urbanek Enikő
: Urbanek Enikő
A 4* Superior minősítés eléréséhez szükséges fejlesztések bemutatása a Mercure Budapest City Center szállodában
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
A Hotel Mercure Budapest City Center szálloda rendezvénytevékenységének bemutatása, kitelepüléssel járó partnerparti példáján keresztül bemutatva
: Kelemen Kinga
: Kelemen Kinga
A housekeeping tevékenysége a Mercure Budapest City Centerben
: Petró Nikolett
: Petró Nikolett
Vendéglátás-etika az elméletben és a gyakorlatban (a Mercure City Center példáján keresztül)
: Izing Orsolya
: Izing Orsolya
Emeleti munkaszervezés bemutatása a Courtyard Budapest City Center példája alapján
: Bekő Renáta
: Bekő Renáta
A szállodai értékesítés tevékenysége és szerepe a Mercure Budapest City Centerben
: Gubán Zsanett
: Gubán Zsanett
A recepciós munkakör helye a humánerőforrás-menedzsmentben és a forradalmi technológiai fejlesztések térhódítása a szálllodaiparban
: Budavári Brigitta Antónia
: Budavári Brigitta Antónia
The evolution of brand awareness in the receptive human mind
: Csapó Vanda Médea
: Csapó Vanda Médea
Accor szállodalánc hűségprogramjának elemzése a Mercure Budapest City Centerben gyűjtött tapasztalatok alapján
: Fodor Fanni
: Fodor Fanni
A Housekeeping szerepe a Courtyard by Marriott Budapest City Center 4 csillagos szállodájában
: Száraz Fanni
: Száraz Fanni
A recepció tevékenysége a szállodában
: Farkas Levente
: Farkas Levente
A WestEnd City Center Bevásárlóközpont marketingstratégiájának elemzése
: Novák Nikolett
: Novák Nikolett
Az Agro Business Center kft. tudás-és technológiai transzfer lehetőségei Kína alma-és cseresznyetermesztésében
: Nyéki Gabriella
: Nyéki Gabriella
A recepció szerepe a szállodai értékesítésben
: Otoltics Judit Katinka
: Otoltics Judit Katinka
Recepciós gyakornokként a Hotel Moments-ben
: Fitt Máté
: Fitt Máté
A Front Office tevékenységének és sajátosságainak bemutatása a Courtyard by Marriott Budapest City Center-ben
: Varga Kristóf
: Varga Kristóf
Front Office tevékenység működése, szerepe, bemutatása a Hilton Garden Inn Budapest City Center szállodában
: Lakatos Petra
: Lakatos Petra
Az okos város a jövő városa? - Középpontban Bécs és Budapest
: Kok Mira
: Kok Mira
Parfümerie Douglas Kft. innovációja és technológiai fejlődése
: Kovács Csenge
: Kovács Csenge
A szállodai recepció és a vendégelégedettség elemzése
: Gasparik Gergő
: Gasparik Gergő
Az ibis Styles márka bevezetése Magyarországon az ibis Styles Budapest Center szálloda példáján keresztül (a Mercure Budapest Metropol szálloda márkaváltása)
: Jakucska Nikoletta Csilla
: Jakucska Nikoletta Csilla
Recepció hatása a vendégélményre, valamint annak javítása
: Pribelszki Dorka Adrienn
: Pribelszki Dorka Adrienn
Corporate identity és a Westend City Center egyedi vállalati arculata
: Harmati Beáta
: Harmati Beáta
Open Science Paradigmaváltás a tudományban
: Udvardy András Barnabás
: Udvardy András Barnabás
Marketing a filmiparban - Középpontban a természetfilmek
: Pőcze Franciska
: Pőcze Franciska
Dél-Dunántúl fürdőturizmusa Középpontban Harkány szerepe
: Réti Nikolett
: Réti Nikolett
A berendezési tárgyak cseréjének hatása az Erzsébet Hotel City Center üzemeltetésére
: Muszti Anett
: Muszti Anett
Hasonló tételek
-
A Mercure Budapest City Center open recepciója
: Poszlóczki Flóra -
Innovatív technológiai megoldások a Mercure City Center szálloda housekeeping területén
: Papp Anikó -
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest City Center Hotelben.
: Rákó Dávid Gábor -
A Mercure Budapest City Center Housekeeping szervezetének bemutatása
: Zélity Katalin -
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin