Az ibis Styles, mint brand pozícionálása és piaci térhódítása a magyar turizmusban
Saved in:
Main Author: | Almási Teodóra |
---|---|
Other Authors: | Kormány Balázs |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | ibis Styles Márka AccorHotels |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/18026 |
Similar Items
Az Ibis Styles Budapest City
: Monoki Tímea
: Monoki Tímea
Az egyediség megjelenése és jelentősége a szállodaiparban az ibis Styles brand példáján keresztül
: Vezekényi Franciska
: Vezekényi Franciska
Az Ibis Styles Budapest Airport szállodai kommunikációjának vizsgálata
: Pataky András Ferenc
: Pataky András Ferenc
Az ibis Styles márka bevezetése Magyarországon az ibis Styles Budapest Center szálloda példáján keresztül (a Mercure Budapest Metropol szálloda márkaváltása)
: Jakucska Nikoletta Csilla
: Jakucska Nikoletta Csilla
Az ibis Styles Budapest Airport szálloda bemutatása és működése
: Halász Tünde
: Halász Tünde
Housekeeping tevékenység elemzése az Ibis Styles Budapest Centeren keresztül
: Karáth Anna
: Karáth Anna
Hangszer-S Kft. piaci pozicionálása
: Simon Márton
: Simon Márton
Arculat, márka és imázs az Ibis Styles Budapest City szállodában
: Csekő Tamara
: Csekő Tamara
A housekeeping bemutatása az ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül
: Faragó Virág Alexa
: Faragó Virág Alexa
A Front Office tevékenységének elemzése az Ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül
: Erczbrucker Viktória
: Erczbrucker Viktória
A zöld szállodák jelentősége napjainkban az Ibis Styles Budapest Center példája alapján
: Sziebig Gergely Sándor
: Sziebig Gergely Sándor
Szállodai nyitás üzemeltetési lépéseinek bemutatása az ibis Styles Budapest Airport-on keresztül bemutatva
: Juhász Eszter Zsófia
: Juhász Eszter Zsófia
A housekeeping kapcsolattartása és kommunikációs helyzetek az Ibis Styles Budapest City példáján keresztül
: Takács Kornél
: Takács Kornél
Stressz és megküzdés mentálhigiénés projektterv az ibis Styles Budapest Airport Hotel Housekeeping részlegén
: Cseh Zsuzsanna
: Cseh Zsuzsanna
A Front office működése, kiemelten az Ibis Styles Budapest City szálloda példáján keresztül
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
A szállodai Front Office tevékenység szerepének és fontosságának bemutatása az Ibis Styles Budapest City szállodán keresztül
: Rotár Bianka
: Rotár Bianka
Az Accor szállodalánc vizsgálata az Ibis brand példáján keresztül
: Mógor Laura
: Mógor Laura
Economy rebranding az Accor-Pannonia Hotels Zrt-nél - A Mercure Budapest Metropol átmárkázása ibis Styles Budapest Centerré
: Gábor Petra Vivien
: Gábor Petra Vivien
A Helia-D újra pozicionálása
: Mannheim Anett
: Mannheim Anett
A vízilabda pozícionálása és szponzorálási stratégiája
: Babós Gergely
: Babós Gergely
A luxus fodrászszalonok marketingeszközei és piaci pozicionálása a fogyasztói igények és trendek tükrében
: Magó Réka
: Magó Réka
Az Etyek-Budai borvidék pozícionálása az esküvők világában
: Szabó Dorina
: Szabó Dorina
A Housekeeping részleg elemzése az Accor szállodaláncon belül a Sofitel Budapest Chain Bridge és az Ibis Styles Budapest Liszt Ferenc International Airport példáján keresztül
: Antoni Andrea Alexa
: Antoni Andrea Alexa
Kína piaci térhódítása különös tekintettel a magyar gyógyászati segédeszközöket forgalmazó kis- és középvállalkozásokra
: Juhász Réka
: Juhász Réka
AppStyle Technology kommunikációs stratégiája
: Szász Levente
: Szász Levente
Az egészségturizmus wellness kínálatának bemutatása és pozícionálása hazai piacon
: Kuffer Anita
: Kuffer Anita
Jelzáloghitel újra pozícionálása, felfuttatása a magyar piacon és az ehhez kapcsolódó projekt bemutatása
: Mikó Levente Szabolcs
: Mikó Levente Szabolcs
Vendégszegmensek az Ibis Budapest Centrumban
: Kiss Nóra
: Kiss Nóra
A Miskolctapolca Barlangfürdő pozícionálása, a fogyasztói döntések vizsgálata
: Gombkötő Eszter
: Gombkötő Eszter
A telekommunikációs cégek üzeneteinek változásai - A Magyar Telekom pozícionálása az elmúlt 20 évben
: Jakab Cintia
: Jakab Cintia
A Global Leading Conferences konkurenciájának vizsgálata, elemzése, pozicionálása
: Jávorszki Dávid István
: Jávorszki Dávid István
Hungarikumok, mint gasztronómiai vonzerők szerepe a magyar turizmusban
: Ritz Noémi
: Ritz Noémi
Egyiptom mint kiemelkedő desztináció a magyar kiutazó turizmusban
: Tóth Lilla
: Tóth Lilla
Mercure Budapest Castle Hill és Ibis Budapest Castle Hill kombószálloda vizsgálata a brand építési stratégia tükrében
: Papp Éva Marianna
: Papp Éva Marianna
Az Instagram globális térhódítása
: Daróczi Mercédesz
: Daróczi Mercédesz
Az online marketing térhódítása
: Onita Márió Márk
: Onita Márió Márk
Az online marketing térhódítása
: Tóth Gábor
: Tóth Gábor
A vírusmarketing térhódítása
: Fodor Gergely
: Fodor Gergely
A befektetések térhódítása
: Csala Henrietta
: Csala Henrietta
A vendéglátóipari piaci pozícionálása, szolgáltatási háttér és felkészültség összehasonlító elemzése a budapesti agglomeráció néhány településén (Budaörs, Érd, Törökbálint)
: Buza Virág
: Buza Virág
Similar Items
-
Az Ibis Styles Budapest City
: Monoki Tímea -
Az egyediség megjelenése és jelentősége a szállodaiparban az ibis Styles brand példáján keresztül
: Vezekényi Franciska -
Az Ibis Styles Budapest Airport szállodai kommunikációjának vizsgálata
: Pataky András Ferenc -
Az ibis Styles márka bevezetése Magyarországon az ibis Styles Budapest Center szálloda példáján keresztül (a Mercure Budapest Metropol szálloda márkaváltása)
: Jakucska Nikoletta Csilla -
Az ibis Styles Budapest Airport szálloda bemutatása és működése
: Halász Tünde