A szállodai vendégek lojalitásának elérése érzelmi kötődéssel
Elmentve itt :
Szerző: | Toldi Nóra |
---|---|
További közreműködők: | Karakasné Morvay Klára |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | vendégelégedettség, lojális, szálloda, emocionális, hűség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/18030 |
Hasonló tételek
A vendégek lojalitásának megőrzése érzelmi kötődéssel
: Pekola Máté
: Pekola Máté
A vezetés szerepe a munkatársak lojalitásának alakulásában
: Dobóczky Katalin
: Dobóczky Katalin
Az iPhone felhasználók elégedettségének és lojalitásának vizsgálata
: Óvári Viktória Katalin
: Óvári Viktória Katalin
Szállodai vendégek és dolgozók ösztönzésmenedzsmentje három budapesti luxus szálloda példáján keresztül
: But-Pálfi Brigitta
: But-Pálfi Brigitta
Vendégelégedettség és visszatérő vendégek
: Tomis Eszter
: Tomis Eszter
A szállodai éttermi személyzet ismeretei az ételérzékenység és ételallergia vonatkozásában – a vendégek véleménye alapján
: Pálmai Laura Szilvia
: Pálmai Laura Szilvia
SZINERGIA HATÁS ELÉRÉSE A KONFERENCIATURIZMUSBAN
: Jóka Alexa Viktória
: Jóka Alexa Viktória
Önérvényesítési célok elérése a coaching segítségével
: Berkes Patricia
: Berkes Patricia
A fiatal célcsoportok elérése digitális eszközökkel
: Tardi Katalin
: Tardi Katalin
Mikrovállalkozások magasabb színvonalú szolgáltatás nyújtásának elérése
: Ördög Katalin Ilona
: Ördög Katalin Ilona
Folyadékfogyasztás különböző országokból érkező szálloda vendégek körében
: Jávor Lili
: Jávor Lili
Budapest és a budapestiek felkészültsége külföldi vendégek fogadására
: Csörsz Lili
: Csörsz Lili
Egyéni cseh vendégek beutaztatása Magyarországra és annak marketingje
: Pénzes Melinda
: Pénzes Melinda
Közösségi média marketing - A Z generáció hatékony elérése
: Szőnyi Ágnes
: Szőnyi Ágnes
A külföldi és a magyar vendégek spa használati szokásainak összehasonlítása
: Lévay Dóra
: Lévay Dóra
A különleges diétán élő vendégek igényeinek megjelenése a budapesti vendéglátásban
: Molnár Emese
: Molnár Emese
A ****szállodák éttermeinek felkészültsége a speciális étrendet igénylő vendégek fogadására
: Megyesi Nytia Iloann
: Megyesi Nytia Iloann
A Z generáció fogyasztói magatartása, reklámmal kapcsolatos attitűdjei és elérése
: Pervai Luca
: Pervai Luca
Versenyelőny elérése a beszerzés és készletezés újratervezésével az Európa Cégcsoportnál
: FIGLER ZOLTÁN
: FIGLER ZOLTÁN
Az ételallergia és -intolerancia kezelése a vendéglátásban - a vendégek tapasztalatai alapján
: Beck Édua
: Beck Édua
Madarat tolláról, embert mobiljáról? – Avagy az Y-generáció elérése mobilon
: Fehér Anna
: Fehér Anna
Különleges felszolgálási módok elfogadása és megítélése vendégek és jövőbeli szakemberek körében
: Zólyomi Benjámin
: Zólyomi Benjámin
Az érzelmi intelligencia és az érzelmi munka
: Szappanos Vivien
: Szappanos Vivien
A szállodairányítási szoftverek hatásai, lehetőségei és korlátai a szállodák és vendégek szemszögéből
: Orbán Krisztina
: Orbán Krisztina
Budapesti rövidtávú lakáskiadás piaca a szállodák és a vendégek véleményének megítélése alapján
: Zaveczky Melinda
: Zaveczky Melinda
A képes illusztráció és a vendégek étlapról történő választása közötti összefüggések vizsgálata
: Nagy Vanessza
: Nagy Vanessza
A házi kedvencekkel rendelkező fogyasztók/vendégek/turisták viselkedési attitűdjeinek vizsgálata a turizmusban
: Nagy Laura
: Nagy Laura
Készpénzmentes társadalom elérése Magyarországon - Hitelkártya, avagy személyi kölcsön igénylése a fogyasztók körében
: Gaál-Tóth-Marinka Andrea
: Gaál-Tóth-Marinka Andrea
Pénzügyi szolgáltatások a portfolióban. Maximális ügyfélélmény és hűség elérése az e-kereskedelemben.
: Ritecz Kristóf Gábor
: Ritecz Kristóf Gábor
A Cinema City moziba járó vendégek fogyasztói magatartása a Covid-19 fertőzés következtében
: Tichov Sarolta
: Tichov Sarolta
A budapesti luxusszállodák közösségi média jelenléte és annak hatása a vendégek szállodafoglalási döntéshozatalára
: Schmidt Nicole
: Schmidt Nicole
Közösségi média és influencer marketing alkalmazása vállalati és értékesítési célok elérése érdekében
: Erdész Szabina Krisztina
: Erdész Szabina Krisztina
Az érzelmi intelligencia és az érzelmi munka az ügyfélkapcsolatokban
: Gombos Pálma Dóra
: Gombos Pálma Dóra
A teljesítménymenedzsment támogatása és a célkongruencia elérése mérőszámok segítségével a Flex zalaegerszegi üzemében
: Kránicz Mirjam Anna
: Kránicz Mirjam Anna
A vásárlói elégedettség elérése és fenntartása a MOL Nyrt. kiskereskedelmi és marketing tevékenységében
: Somogyi Dániel
: Somogyi Dániel
A hosszú farok jelenségre épülő vállalkozások, és a kereslet elérése modern webes eszközökkel
: Kovács Norbert
: Kovács Norbert
Üzleti sikerek elérése a közösségi média alkalmazásával - A Nike marketingstratégiájának és versenyképességének elemzése
: Csík Patrícia Nelli
: Csík Patrícia Nelli
A gerillamarketing és az alternatív marketingkommumikációs eszközök alkalmazása az z generáció elérése érdekében
: Takács Péter
: Takács Péter
Online marketing - hogyan fejleszthetőek egy turisztikai régió online marketingeszközei a sikeresség elérése érdekében?
: Vass Edit
Megjelent: (2014)
: Vass Edit
Megjelent: (2014)
Corporate vendégek és a személyzet kapcsolata a Hotel Presidentben a COVID-19 járvány idején
: Mátyás Noémi
: Mátyás Noémi
Hasonló tételek
-
A vendégek lojalitásának megőrzése érzelmi kötődéssel
: Pekola Máté -
A vezetés szerepe a munkatársak lojalitásának alakulásában
: Dobóczky Katalin -
Az iPhone felhasználók elégedettségének és lojalitásának vizsgálata
: Óvári Viktória Katalin -
Szállodai vendégek és dolgozók ösztönzésmenedzsmentje három budapesti luxus szálloda példáján keresztül
: But-Pálfi Brigitta -
Vendégelégedettség és visszatérő vendégek
: Tomis Eszter