Szolgáltatásminőség és vendégelégedettség mérése a Hotel Ritz-Carlton-on keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fekete Roland Máté
További közreműködők: Krausz György
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:szolgáltatásminőség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/18043

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg18043
005 20190220155910.0
008 181122suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Fekete Roland Máté 
245 1 0 |a Szolgáltatásminőség és vendégelégedettség mérése a Hotel Ritz-Carlton-on keresztül  |c Fekete Roland Máté  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a szolgáltatásminőség 
700 1 |a Krausz György  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/18043/1/Fekete_Roland_DPHCRK.pdf  |z Dokumentum-elérés