Pálinka, mint hungarikum és népszerűségének növelési lehetőségei
Saved in:
Main Author: | Madar Gwendolin |
---|---|
Other Authors: | Hegedűs Péter Flórián |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Pálinka Hungarikum Turisztikai attrakció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/18101 |
Similar Items
A Pálinka, mint Hungarikum
: Dósa Alexandra
: Dósa Alexandra
A pálinka, mint hungarikum szerepe a magyar gasztronómiában
: Varga Viktória
: Varga Viktória
A pálinka, mint hungarikum turisztikai vonzerejének vizsgálata a Pálinka Experience Budapest alapján
: Weisz Regina Virág
: Weisz Regina Virág
A pálinka, mint hungarikum, avagy hogyan jelenik meg a pálinka turisztikai vonzerőként Magyarországon
: Hájer Hanna
: Hájer Hanna
Pálinka, mint hungarikum fogyasztási szokásai a fiatalok körében Fókuszban az Árpád Pálinka és a Városliget Café
: Sóvágó Éva Zsuzsanna
: Sóvágó Éva Zsuzsanna
A belvárosi éttermek forgalmának növelési lehetőségei
: Ekker Dorina
: Ekker Dorina
Hungarikumok - A zserbó, mint Hungarikum
: Török Csilla Anna
: Török Csilla Anna
Egy Igazi Hungarikum –A Hungarikum Fesztivál Szeged
: Formádi Katalin, et al.
Published: (2019)
: Formádi Katalin, et al.
Published: (2019)
Csabai kolbász, mint hungarikum értékesítési sajátosságai
: Bukris Gréta
: Bukris Gréta
A vendégelégedettség növelési lehetőségei a Hotel Zenit Budapest Palace**** példáján
: Rudolf Katalin
: Rudolf Katalin
A HELL ENERGY COFFEE márka sikerének növelési lehetőségei a fogyasztói preferenciák alapján
: Fürtös Eszter
: Fürtös Eszter
Hatékonyság növelési lehetőségek vizsgálata egy magyar vállalat raktáránál
: Ur Anett
: Ur Anett
Pálinka készítése, helye a vendéglátásban és a pálinka, mint turisztikai vonzerő hazánk turizmusában
: Szeghalmi Tamás Ferenc
: Szeghalmi Tamás Ferenc
A pálinka felhasználásának lehetőségei a csúcsgasztronómia italkínálatában
: Berecz Panna Viola
: Berecz Panna Viola
A PÁLINKA KÉSZÍTÉSE, A PÁLINKA KÍNÁLÁSA A VENDÉGLÁTÁSBAN
: Adorján Kinga
: Adorján Kinga
„Hungarikum” Fókusz alatt a magyar cafeteria rendszer
: Beke Leila
: Beke Leila
Múzeumok külső kommunikációja és népszerűségének vizsgálata
: Sipos Enikő
: Sipos Enikő
AZ ÁLTALÁNOS FORGALMI ADÓBÓL SZÁRMAZÓ BEVÉTELEK NÖVELÉSI LEHETŐSÉGEINEK VIZSGÁLATA NEMZETKÖZI ÜGYLETEK TEKINTETÉBEN
: Tomcsányi Tamás
: Tomcsányi Tamás
A kriptovaluták népszerűségének hatása a hardverárakra
: Urbán Dániel
: Urbán Dániel
A pálinka fogyasztási szokásai és felhasználási lehetőségei a gasztronómiában
: Gáspár Szilvia Margit
: Gáspár Szilvia Margit
A hungarikum, mint endogén erőforrás szerepe a helyi fejlesztésben, a Gönci barackpálinka példáján keresztül
: Ritter Krisztián
Published: (2019)
: Ritter Krisztián
Published: (2019)
Tematikus éttermek népszerűségének és működési sajátosságainak vizsgálata
: Benkő Dávid Márk
: Benkő Dávid Márk
A true crime műfaja és népszerűségének vizsgálata
: Szendrey Réka
: Szendrey Réka
Pálinka újratöltve A Panyolai Szilvórium Kft. marketingtevékenységének elemzése
: Végh Zsuzsanna Végh Zsuzsanna
: Végh Zsuzsanna Végh Zsuzsanna
A pálinka előállítása és értékesítése, a Békési Pálinka Zrt. példáján keresztül szemléltetve
: Hidvégi Nikolett
: Hidvégi Nikolett
Atombomba vagy csodafegyver? avagy az új hungarikum, az EKÁER bevezetése
: Harmati-Csontos Csilla
: Harmati-Csontos Csilla
Pálinkakészítés, pálinka szerepe a gasztronómiában
: Kalácska Áron
: Kalácska Áron
New trends in Hungarian Pálinka Market
: Mészáros Alexandra
: Mészáros Alexandra
CyberPálinka avagy A pálinka internetes megjelenése és a DKP Pálinkaház Kft fészek stratégiája
: Kovács Andrea
: Kovács Andrea
A Marketing újragondolása a közösségi média népszerűségének hatására
: Busa Tamás
: Busa Tamás
Élménykeresés a turizmusban Egyedi szálláshelyek népszerűségének vizsgálata Magyarországon
: Sidlovics Eszter
: Sidlovics Eszter
A pálinka készítése és fogyasztása napjainkban
: Czifra Bálint
: Czifra Bálint
Pálinkakészítés és a pálinka fogyasztási szokásai
: Piffkó Eszter
: Piffkó Eszter
A pálinka és a rendezvényszervezés kapcsolata
: Kovács Luca Fruzsina
: Kovács Luca Fruzsina
A teaházak népszerűségének okai és a szolgáltatásból fakadó jellemzők
: Szegedi Anikó
: Szegedi Anikó
A pálinka, mint nemzeti ital image-fejlődése 2000-től 2010-ig Magyarországon
: Győry Eszter
: Győry Eszter
Pálinkakészítés, a pálinka ajánlása a vendéglátásban
: Slajchó Valentin
: Slajchó Valentin
A pálinka hatása a magyar turizmusra
: Török Anita
: Török Anita
Az amerikai futball népszerűségének növekedése a televíziós közvetítés hatására
: Bencsics Márk
: Bencsics Márk
A sportrendezvények hatása a rendezvényszervezésben A sportrendezvények népszerűségének kulcsa
: Koós Sándor Levente
: Koós Sándor Levente
Similar Items
-
A Pálinka, mint Hungarikum
: Dósa Alexandra -
A pálinka, mint hungarikum szerepe a magyar gasztronómiában
: Varga Viktória -
A pálinka, mint hungarikum turisztikai vonzerejének vizsgálata a Pálinka Experience Budapest alapján
: Weisz Regina Virág -
A pálinka, mint hungarikum, avagy hogyan jelenik meg a pálinka turisztikai vonzerőként Magyarországon
: Hájer Hanna -
Pálinka, mint hungarikum fogyasztási szokásai a fiatalok körében Fókuszban az Árpád Pálinka és a Városliget Café
: Sóvágó Éva Zsuzsanna