A mesterséges intelligencia a vendéglátásban és a szállodaiparban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vedrődi Krisztina
További közreműködők: Karakasné Morvay Dr. Klára
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Mesterséges intelligencia
KViHotel
Front Office
Chatbot
Robot
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/18107

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg18107
005 20181122135312.0
008 181122suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Vedrődi Krisztina 
245 1 2 |a A mesterséges intelligencia a vendéglátásban és a szállodaiparban  |c Vedrődi Krisztina  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Mesterséges intelligencia 
695 |a KViHotel 
695 |a Front Office 
695 |a Chatbot 
695 |a Robot 
700 1 |a Karakasné Morvay Dr. Klára  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/18107/1/Vedr%C5%91di%20Krisztina%20Ildik%C3%B3_G6YUB4_TVvend.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/18107/7/Vedr%C5%91di%20Krisztina%20titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem.pdf  |z Dokumentum-elérés