Critical analysis of the relation between sustainability and luxury in the event management of Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest
Elmentve itt :
Szerző: | Barcsay Vivien |
---|---|
További közreműködők: | Karakasné Dr. Morvay Klára |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Luxury Sustainability Event Management Best Practices |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/18155 |
Hasonló tételek
Comparative analysis of the Corinthia Hotel Budapest and Four Seasons Hotel Gresham Palace and their role in tourism
: Kovács Anna Sára
: Kovács Anna Sára
A Four Seasons luxusmárka bemutatása a Gresham Palace példáján keresztül
: Torma Ramóna
: Torma Ramóna
Koronavírus okozta változások a Four Seasons Hotel Gresham Palace üzemeltetésében
: Györkő Melinda
: Györkő Melinda
The importance, functions and role of a Guest Service Agent at Four Seasons Gresham Palace and other 5-star luxury hotels
: Molnár Máté
: Molnár Máté
Pénzügyi vezetés, pénzgazdálkodás a budapesti Four Seasons Hotel Gresham Palace pénzügy osztály szemszögéből
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
A szállodai marketing tevékenység értékelése a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest, a Four Seasons Hotel Singapore és a Four Seasons Resort Kuda Huraa összehasonlító példáján keresztül
: Hajtó Abigél
: Hajtó Abigél
A Four Seasons Gresham Palace és a Corinthia Hotel Budapest tevékenységének komplex, összehasonlító elemzése
: Major Noémi
: Major Noémi
Minőségbiztosítás a luxus hotelek esetében, a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest példáján keresztül
: Miseta Fanni
: Miseta Fanni
Rendezvényszervezés és a terület jövedelmezőségi faktorainak bemutatása a Four Seasons Gresham Palace szállodán keresztül
: Szabó Bence
: Szabó Bence
A piaci szegmentáció szerepe és hatása az árbevételre a Four Seasons Hotel Gresham Palace esetében
: Beer Márkó
: Beer Márkó
Az internet, mint kommunikációs eszköz a szállodai üzletágban, a Four Seasons Hotel Gresham Palace-on keresztül bemutatva
: Turák Ádám
: Turák Ádám
A Four Seasons Hotel Gresham Palota versenyképességének elemzése a rendezvénypiacon
: Mihály Patrícia
: Mihály Patrícia
Általános tevékenységek összehasonlító elemzése a Sofitel Budapest Chain Bridge és a Four Seasons Hotel Gresham Palace szállodák között
: Zwickl Dániel Zsolt
: Zwickl Dániel Zsolt
A Rezerváció részleg komplexitása és a vendégek szobafoglalási szokásainak alakulása a Four Seasons Hotel Gresham Palace példáján keresztül
: Ivanics Bettina
: Ivanics Bettina
A 2020-as COVID-19 egészségügyi válsághelyzet hatása a szállodaiparra a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest példáján keresztül
: Bugovics Dániel Péter
: Bugovics Dániel Péter
A szállodai szobafoglalás, az értékesítési csatornák, és a szobafoglalási szokások vizsgálata a Four Seasons Hotel Gresham Palace példáján
: Varga Dóra
: Varga Dóra
A szállodai minőségmérés, próbavásárlások módszerei és gyakorlata az Aria Hotel Budapest és a Four Seasons Hotel Budapest Gresham Palace példáján keresztül
: Zetkó Patrícia Emília
: Zetkó Patrícia Emília
Az értékrend és a vállalati felelősségvállalás a szállodaiparban az InterContinental Budapest és a Four Seasons Gresham Palace Budapest összehasonlításán keresztül
: Kovács Zsófia
: Kovács Zsófia
Critical Analysis of Managing the Room Service Department in The Broadmoor
: Cindel Andrea
: Cindel Andrea
The IMO, the SOLAS and the ISPS in light of critical events
: Takács Szilveszter
: Takács Szilveszter
Four Seasons in One Day The Different Shades of Organisational
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2015)
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2015)
A critical analysis of waste management and the level of food waste in the hospitality industry
: Zsigri Máté
: Zsigri Máté
The role of on-property organized events in luxury hotels in the United States and their effects on hotel management
: Ürögi Ákos Boldizsár
: Ürögi Ákos Boldizsár
Analysis of the sustainability of sporting events organized in the Mátra region based on the three pillars of sustainability
: Erdélyi Dóra
: Erdélyi Dóra
Critical analysis of the possibilities of the handicapped people in the catering industry
: Káró Regina
: Káró Regina
Panaszkezelés bemutatása a Four Seasons Front Desk példáján keresztül
: Juhász Mirella Vanda
: Juhász Mirella Vanda
Critical analysis of the Hungarian 'nightlife tourism' with special focus on Budapest
: Kovács Anita
: Kovács Anita
Procurement in pandemic conditions - Critical analysis and application of online sourcing strategies
: Varga Balázs
: Varga Balázs
The critical analysis of the trends of "Bergsommer" holiday type and its effect on the Austrian guesthouses
: Tarány Regina
: Tarány Regina
Analysis of the generational differences between first class hotel employees and management
: Tóth-Csák Máté
: Tóth-Csák Máté
Az olasz gasztronómia helyzete a Four Seasons Hotel Milánó F&B részlegén keresztül
: Németh Andrea
: Németh Andrea
Critical analysis and development of the current online marketing strategy of Jankovich Kúria Wellness Hotel****
: Varga Zsófia
: Varga Zsófia
Critical issues of marine insurance
: Burkus Roland
: Burkus Roland
Impact of organizational culture on organizational commitment in the luxury hotel segment A case study at Four Seasons Hotel
: Kabyl Yernar
: Kabyl Yernar
Touristic relation between Hungary and Spain
: Schuster Ramóna
: Schuster Ramóna
Economic relations between Taiwan and the EU
: Moldicz Csaba
Megjelent: (2016)
: Moldicz Csaba
Megjelent: (2016)
Relations between Australia and the European Union
: Kovács Gyöngyvér
: Kovács Gyöngyvér
Event management and organization during the coronavirus outbreak
: Horváth József
: Horváth József
A Forbes Travel Guide minősítés jelentősége egy szálloda életében, a Four Seasons Budapest példáján keresztül
: Darvas Nóra
: Darvas Nóra
Comprehensive analysis of health oriented sport events in Budapest
: Kozma Zsófia Eszter
: Kozma Zsófia Eszter
Hasonló tételek
-
Comparative analysis of the Corinthia Hotel Budapest and Four Seasons Hotel Gresham Palace and their role in tourism
: Kovács Anna Sára -
A Four Seasons luxusmárka bemutatása a Gresham Palace példáján keresztül
: Torma Ramóna -
Koronavírus okozta változások a Four Seasons Hotel Gresham Palace üzemeltetésében
: Györkő Melinda -
The importance, functions and role of a Guest Service Agent at Four Seasons Gresham Palace and other 5-star luxury hotels
: Molnár Máté -
Pénzügyi vezetés, pénzgazdálkodás a budapesti Four Seasons Hotel Gresham Palace pénzügy osztály szemszögéből
: Gulyás Krisztina