A "dual branding" szálloda fejlesztési koncepció bemutatása a Hotel Mercure Buda és a Corvin Hotel Budapest példája alapján

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lantos Péter
Other Authors: Csabáné Budea Ildikó
Format: Thesis
Kulcsszavak:dual-branding
szálloda fejlesztés
Mercure Budapest Buda
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/18183

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg18183
005 20190228160329.0
008 181122suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Lantos Péter 
245 1 2 |a A "dual branding" szálloda fejlesztési koncepció bemutatása a Hotel Mercure Buda és a Corvin Hotel Budapest példája alapján  |c Lantos Péter  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a A "dual branding" szálloda fejlesztési koncepció bemutatása a Hotel Mercure Buda és a Corvin Hotel Budapest példája alapján 
695 |a dual-branding 
695 |a szálloda fejlesztés 
695 |a Mercure Budapest Buda 
700 1 |a Csabáné Budea Ildikó  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/18183/1/Lantos%20P%C3%A9ter%20Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés