Személyzetfejlesztés, teljesítményértékelés és a szervezettervezés jellemzőinek összehasonlítása egy szálloda és egy utazási iroda alapján
Saved in:
Main Author: | Bakos Imola Borbála |
---|---|
Other Authors: | Halpern Péter |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Teljesítményértékelés Személyzetfejlesztés Szervezettervezés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/18242 |
Similar Items
Teljesítményértékelés és személyzetfejlesztés összefüggései egy multinacionális vállalatnál
: Füstös Tamás
: Füstös Tamás
Személyzetfejlesztés a Hilton Budapest szállodában
: Bátori Barbara
: Bátori Barbara
A fogyasztói magatartás jellemzőinek vizsgálata a kisgyermekes családok utazási szokásaiban
: Borics Kata
: Borics Kata
Egy fiatalokra fókuszáló (kitalált) utazási iroda marketingterve és kommunikációtervezése
: Oláh Márk Lajos
: Oláh Márk Lajos
Teljesítményértékelés egy kereskedelmi vállalatnál multinacionális környezetben
: Bakos Bianka Paulina
: Bakos Bianka Paulina
EGY UTAZÁS KÖZVETÍTŐ IRODA MÁRKAÉPÍTÉSE
: Bakos Beatrix
: Bakos Beatrix
Egy induló vállalkozás marketingtevékenységének bemutatása egy utazási iroda példáján szemléltetve
: Hunyadi Katalin Klára
: Hunyadi Katalin Klára
Travelorigo Utazási Iroda gazdasági elemzése
: Gyurkó Fruzsina
: Gyurkó Fruzsina
Utazási iroda belső és külső kommunikációja
: Bakonyi Zsombor
: Bakonyi Zsombor
A charterpiac változásai Magyarországon két utazási iroda gyakorlata alapján
: Molnár Kata
: Molnár Kata
Személyzetfejlesztés elmélete és gyakorlata a MÁV Szolgáltató Központ Zrt.-nél
: Pajor Henrietta Dóra
: Pajor Henrietta Dóra
Egy turisztikai kisvállalkozás életútja - Budatours Utazási Iroda működésének és gazdálkodásának elemzése
: Szabó Cintia Vivien
: Szabó Cintia Vivien
Weco-Travel utazási iroda tevékenységének elemzése
: Buriusz Gergő Olivér
: Buriusz Gergő Olivér
Az utazási iroda és az idegenvezető kapcsolata
: Veres Balázs
: Veres Balázs
Mauri Utazási Iroda működésének és tevékenységének bemutatása
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
Teljesítményértékelés egy multinacionális vállalatnál
: Czachesz Lili
: Czachesz Lili
Egy utazási iroda értékesítési módszerei és lehetőségei – Az Óbuda Travel működésének elemzése
: Tadler Fanni Csenge
: Tadler Fanni Csenge
Az Y és a Z generáció utazási szokásai és igényei az utazási irodák kínálatában, egy hagyományos és egy online magyar utazási iroda példáján keresztül
: Bachmann Alexandra
: Bachmann Alexandra
A vízum ügyintézés menete az 1000 Út Utazási Iroda példája alapján
: Dunavölgyi Csenge Sára
: Dunavölgyi Csenge Sára
Személyzetfejlesztés - a képzés szerepe a közigazgatásban a Magyar Államkincstár példáján keresztül
: Siró Vanda
: Siró Vanda
Versenytárselemzés a Passport Club Utazási Iroda gyakorlatában
: Miskolczi Martina
: Miskolczi Martina
Az Utazom.com utazási iroda tevékenységének elemzése
: Henzel Erik
: Henzel Erik
Az IBUSZ Utazási iroda Marketing Stratégiájának Elemzése
: Varga Lilla
: Varga Lilla
Az Anima Travel tematikus utazási iroda elemzése
: Kovács Réka
: Kovács Réka
Egy vidéki utazásközvetítő iroda sikeres tevékenysége a fogyasztói szokások figyelembe vételével, a Kancsár és Társai Utazási Iroda Kft. példáján
: Lőrinczki Renáta
: Lőrinczki Renáta
Online rendszerek alkalmazása a CRB Cityrama esetében - egy utazási iroda digitalizációs folyamata
: Rabakovszky Éva
: Rabakovszky Éva
Teljesítményértékelés egy középvállalat gyakorlatain keresztül
: Salamon Brigitta Anna
: Salamon Brigitta Anna
A magyarok utazási szokásai Olaszországba, a Studio Italia Utazási Iroda tükrében
: Méhes Éva Beatrix
: Méhes Éva Beatrix
Ösztönzésmenedzsment és személyzetfejlesztés nemzetközi szállodaláncoknál- Hilton Budapest City és Budapest Marriott összehasonlító elemzés
: Lendvay Szabolcs
: Lendvay Szabolcs
Könyvvizsgálói vagyonellenőri tevékenység jellemzőinek és végrehajtásának bemutatása
: Kovács János
: Kovács János
A teljesítményértékelés szerepe az emberi erőforrás menedzsmentben, teljesítményértékelés egy termelő vállalatnál
: Hernádi Tamás
: Hernádi Tamás
Értékpapír forgalmazás jellemzőinek értékelése egy értékpapír forgalmazó cég tőzsdei részvételén keresztül
: Kovács József Péter
: Kovács József Péter
A Párizs Tours Utazási Iroda múltja, jelene és jövője
: Táborosi Boglárka
: Táborosi Boglárka
Szálloda üzemeltetésének bemutatása egy konkrét példa alapján
: Vass Beáta
: Vass Beáta
AZ ONLINE UTAZÁSI IRODÁK ELTERJEDÉSE ÉS SZEREPE EGY BUDAPESTI 3 CSILLAGOS SZÁLLODA MŰKÖDÉSÉBEN
: Verebélyi Vivien
: Verebélyi Vivien
Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdő kialakulása, turisztikai jellemzőinek bemutatása
: Nagy Boglárka
: Nagy Boglárka
A koronavírus kezdeti hatása az utazásszervezésre egy vezető, magyar, beutaztató utazási iroda példáján keresztül
: Túri Emese
: Túri Emese
A NOMÁD TRAVEL Utazási Iroda marketingstartégiája és bevezetése a piacra
: Horváth Tamás
: Horváth Tamás
Készpénzkímélő fizetési eszközök használata és hatásuk az utazási iroda likviditására
: Molnár Márta
: Molnár Márta
Az Alfatours utazási iroda bemutatása és előrelátható jövőképe a turizmuspiacon
: Kicsid Ingrid
: Kicsid Ingrid
Similar Items
-
Teljesítményértékelés és személyzetfejlesztés összefüggései egy multinacionális vállalatnál
: Füstös Tamás -
Személyzetfejlesztés a Hilton Budapest szállodában
: Bátori Barbara -
A fogyasztói magatartás jellemzőinek vizsgálata a kisgyermekes családok utazási szokásaiban
: Borics Kata -
Egy fiatalokra fókuszáló (kitalált) utazási iroda marketingterve és kommunikációtervezése
: Oláh Márk Lajos -
Teljesítményértékelés egy kereskedelmi vállalatnál multinacionális környezetben
: Bakos Bianka Paulina