Az arizonai Red Rock Country turizmusának jellemzői és sajátosságai
Elmentve itt :
Szerző: | Szekér Mátyás István |
---|---|
További közreműködők: | Sipos Erika |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Red Rock Country Turizmus Kereslet-kínálat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/18277 |
Hasonló tételek
Thaiföld turizmusának jellemzői
: Szalók Csilla
Megjelent: (2000)
: Szalók Csilla
Megjelent: (2000)
Rock Climbing in Hungary The potential of rock climbing as an adventure tourism product
: Bundula Klára
: Bundula Klára
A Hard Rock Cafe márkaépítése online eszközökkel
: Galántai Gréta
: Galántai Gréta
A Hard Rock márkaépítése és marketing eszközeinek elemzése
: Lajtos Laura
: Lajtos Laura
A munkahelyi képzések jellemzői, sajátosságai
: Kun Dávid Dániel
: Kun Dávid Dániel
Marketingstratégia eszközeinek gyakorlati alkalmazása a Hard Rock Cafe Budapestnél
: Fekete Róbert
: Fekete Róbert
A Red Bull Labdarúgócsapatainak Brandépítése
: Hegedűs Patrik
: Hegedűs Patrik
Japán turizmusának keresleti, kínálati jellemzői és a poszt-Covid időszak trendjei
: Hajagos Levente
: Hajagos Levente
Transforming Rock Salt Mining into a Sustainable Tourist Attraction in Savannakhet, Laos.
: Xoumphonphakdy Soudachanh
: Xoumphonphakdy Soudachanh
Chinese Investments in Hungary and in the CEE countries
: Sebestyén Mátyás
: Sebestyén Mátyás
A Red Bull megjelenése a kereskedelemben.
: Boros Péter
: Boros Péter
Hogyan népszerűsítsünk egy alternatív pop rock együttest? Egy zenekar marketingkommunikációjának kialakítása
: Cseh Ildikó
: Cseh Ildikó
A Red Bull online megjelenése és tevékenysége
: Megyik Enikő
: Megyik Enikő
Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül
: Lakner Csenge
: Lakner Csenge
The Implementation of Country by Country Reporting in Central Europe
: Gúthy Eszter
: Gúthy Eszter
A magyar energiaital piac bemutatása a Red Bull marketing tevékenységén keresztül
: Horváth András István
Megjelent: (2013)
: Horváth András István
Megjelent: (2013)
A Red Bull globális és lokális marketingstratégiájának elemzése
: Mika Vivien
: Mika Vivien
Red Angus Bt. készletleltárainak és leltározási gyakorlatának ellenőrzése
: Takács Tímea
: Takács Tímea
A RedBull marketingkommunikációjának vizsgálata az extrém sportok területén
: Réti Rafael
: Réti Rafael
A Red Bull limitált szériás energiaitalának környezetbarát megsemmisítése.
: Molnár Patrícia
: Molnár Patrícia
Corporate marketing strategy and pricing from Red Bull’s perspective
: Németh Petra Gabriella
: Németh Petra Gabriella
Red Bull rendezvények érvényesülése külföldön az anya országban és Magyarországon
: Repei Júlia
: Repei Júlia
Impact of the EU on founding country Germany and accession country Greece
: Hofmann Jana
: Hofmann Jana
Red Bull Air Race World Series technical regulations ; Visszaszámlálás: a 2010-es büdzsé tervezete : fordítás
: Hajdu Edit
: Hajdu Edit
Az egyetlen márka, ami szárnyakat ad - A Red Bull marketingstratégiája
: Nyul Andrea
: Nyul Andrea
A Red Bull limitált nyári szériás energiaitalának környezetbarát megsemmisítése.
: Molnár Patrícia
: Molnár Patrícia
A Red Bull Hungária Kft. pénzügyi tervének összeállítási folyamata
: Barabás Laura
: Barabás Laura
Analysis of sports marketing and sponsorship activities – Red Bull Hungary Ltd.
: Repa Orsolya
: Repa Orsolya
A Red Bull marketingstratégiája és az SBM rendszer egyetemistákra gyakorolt hatása
: Takács Péter
: Takács Péter
Mi a szerepe a zeneipar dolgozóinak és lesz-e ,,matyó hímzéses” műfaj a rock and roll?
: Matyi-Szabó Nóra
: Matyi-Szabó Nóra
A Red Bull Air Race országimázsra és turizmusra gyakorolt hatása
: Erdős Dóra
: Erdős Dóra
Populism in developed countries
: Zurita Victor
: Zurita Victor
A hazai financial technology vállalatok marketingkommunikációjának jellemzői
: Ertl Mátyás
: Ertl Mátyás
Magyarország, valamint Budapest turizmusának statisztikai vizsgálata Bécs turizmusának összehasonlításával
: Németh Laura
: Németh Laura
Egyiptom turizmusának elemzése
: Makai Beáta
: Makai Beáta
Korfu turizmusának elemzése
: Tamás Zsanett
: Tamás Zsanett
Hasonló tételek
-
Thaiföld turizmusának jellemzői
: Szalók Csilla
Megjelent: (2000) -
Rock Climbing in Hungary The potential of rock climbing as an adventure tourism product
: Bundula Klára -
A Hard Rock Cafe márkaépítése online eszközökkel
: Galántai Gréta -
A Hard Rock márkaépítése és marketing eszközeinek elemzése
: Lajtos Laura -
A munkahelyi képzések jellemzői, sajátosságai
: Kun Dávid Dániel