OTA és WEB honlapos foglalások értékelő elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Harsányi Fanni |
---|---|
További közreműködők: | Csibi Sándor |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Web foglalások elemzése OTA |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/18341 |
Hasonló tételek
OTA vs direkt foglalások - Szállodai foglalások átfogó elemzése
: Pap Csaba István
: Pap Csaba István
Az OTA-s foglalások összehasonlítása az Up Hotel Budapest saját weblapos foglalási szokásaival
: Dankó Richárd
: Dankó Richárd
Az értékesítés és a foglalások komplex elemzése
: Varga Szabina
: Varga Szabina
Foglalások lemondásának előrejelzése mesterséges intelligencia alkalmazásával
: Somlai Blanka
: Somlai Blanka
Az Invia utazásközvetítő irodában történő foglalások feldolgozása és háttérfolyamatai
: Németh Brigitta
: Németh Brigitta
Japan in the Web of Integrations
: Majoros Pál
Megjelent: (2018)
: Majoros Pál
Megjelent: (2018)
A Müller Drogéria marketing stratégiájának értékelő elemzése
: Fónyad Zsuzsanna
: Fónyad Zsuzsanna
Hotel Historia Malomkert marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Szőke Rebeka
: Szőke Rebeka
Instant ramen értékelő webalkalmazás fejlesztése
: Bódi Bence Zoltán
: Bódi Bence Zoltán
Az Ofotért kereskedelmi hálózat marketing mixének értékelő elemzése
: Hegedűs Márta
: Hegedűs Márta
A Delta – Truck Kft direktmarketing – tevékenységének értékelő elemzése
: Zsarnóczai Zsanett
: Zsarnóczai Zsanett
A Delta-Truck Kft marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Boruzs Adrienn
: Boruzs Adrienn
A Lightning Shoes Kft. marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Nyári Kornél László
: Nyári Kornél László
Web elemzés - weboldalak teljesítménymutatói
: Tarr Károly
: Tarr Károly
Marketingkommunikációs eszközök értékelő elemzése az SSP Hungary Kft. esetében
: Lázár Tibor Árpád
: Lázár Tibor Árpád
Nestlé Hungaria Kft. gabonapehely üzletágának marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Osváth-Szakszon Dorina
: Osváth-Szakszon Dorina
Web alapú raktárkezelő alkalmazás fejlesztése
: Balassa Viktor
: Balassa Viktor
Bogács és Cserépfalu falusi turizmusának értékelő elemzése a hagyományok tükrében
: Bollók Éva
: Bollók Éva
A Globe Trans Cargo Kft. marketingkommunikációjának értékelő elemzése és fejlesztése
: Kristóf Zoltán
: Kristóf Zoltán
Egy működő vállalkozás üzleti tervének értékelő bemutatása
: Sárkány Anna
: Sárkány Anna
Az adott cég (Delta-Truck Kft) marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Boruzs Adrienn
: Boruzs Adrienn
A Biovanne szépségvitamin által használt online-megoldások értékelő elemzése és továbbfejlesztése
: Hevesi-Tóth Kata Eszter
: Hevesi-Tóth Kata Eszter
The development of Ukraine’s Web 2.0 diplomacy
: Derkach Nadiia
: Derkach Nadiia
Az OTA-k szerepe Magyarországon
: Bayer Roland
: Bayer Roland
Egy multinacionális termelő vállalat beszállító értékelő rendszerének fejlesztése
: Szabó Emese
Megjelent: (2014)
: Szabó Emese
Megjelent: (2014)
A Global Leading Conferences Kft. marketing tevékenysége, konferenciaszervező tevékenységének értékelő elemzése
: Lanczkor Nikolett
: Lanczkor Nikolett
Szállítói értékelő rendszer elemzése és fejlesztési lehetőségei az AQ Anton Kft.-nél
: Jakab Dóra
: Jakab Dóra
Választási kampányok a web 2.0 világában
: Kovács Nóra
: Kovács Nóra
Az internet sötétebb oldala - A dark web
: Matula János
: Matula János
A Globus VITAL WebAR termékbevezető kampánya
: Szép Barbara Evelin
: Szép Barbara Evelin
Web-to-print szolgáltatás bevezetése egy nyomda portfóliójába
: Horváth Miklós
Megjelent: (2014)
: Horváth Miklós
Megjelent: (2014)
Szenior marketing a Web 2.0 dimenzióban
: Ursz Janka
: Ursz Janka
Web fejlesztés a Google App Engine használatával
: Lammel Bence
: Lammel Bence
Hazai tervezők termékeit forgalmazó web shop bevezetése
: Budai Gréta
: Budai Gréta
Web2.0 és az online, offline személyiség
: Turóczi Eszter
: Turóczi Eszter
Registrant web rendszer és Kristal Coatings weboldal fordítás
: Pető Szilvia
: Pető Szilvia
A web 2.0 és a hosszú farok
: Szakál Dániel
: Szakál Dániel
A szállodai értékesítés általános tevékenységei, az egyéni foglalások kezelése a Novotel Budapest Centrum példáján keresztül
: Rauch Viktória
: Rauch Viktória
A Bosch kommunikációs és promóciós kampánystratégiájának értékelő elemzése a Bosch Football kampányon keresztül
: Pintér Adrienn
: Pintér Adrienn
Az utazási irodák jövőjének vizsgálata, az online foglalások népszerűsége és a személyes kiszolgálás háttérbe szorulásának vizsgálata
: Balogh Krisztina
: Balogh Krisztina
Hasonló tételek
-
OTA vs direkt foglalások - Szállodai foglalások átfogó elemzése
: Pap Csaba István -
Az OTA-s foglalások összehasonlítása az Up Hotel Budapest saját weblapos foglalási szokásaival
: Dankó Richárd -
Az értékesítés és a foglalások komplex elemzése
: Varga Szabina -
Foglalások lemondásának előrejelzése mesterséges intelligencia alkalmazásával
: Somlai Blanka -
Az Invia utazásközvetítő irodában történő foglalások feldolgozása és háttérfolyamatai
: Németh Brigitta