Az online vásárlói döntési folyamat és az azt befolyásoló tényezők Magyarországon

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Krizsány Ádám
Other Authors: Józsa László
Format: Thesis
Kulcsszavak:Online Marketing
Fogyasztói magatartás
Magyarország
Primer kutatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/18350

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg18350
005 20200421045307.0
008 181127suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Krizsány Ádám 
245 1 3 |a Az online vásárlói döntési folyamat és az azt befolyásoló tényezők Magyarországon  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Krizsány Ádám 
246 1 0 |a Az online vásárlói döntési folyamat és az azt befolyásoló tényezők Magyarországon  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Online Marketing 
695 |a Fogyasztói magatartás 
695 |a Magyarország 
695 |a Primer kutatás 
700 0 1 |a Józsa László  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/18350/1/Szakdolgozat%20-%20Krizs%C3%A1ny%20%C3%81d%C3%A1m.pdf  |z Dokumentum-elérés