Internetes impulzusvásárlásra való hajlandóság az Y és az X generáció függvényében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lajos Norbert
További közreműködők: Józsa László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Impulzusvásárlás
Y generáció
X generáció
Vásárlási szokások
Fogyasztói szokások
Online kereskedelem
Kérdőives felmérés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/18351

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg18351
005 20200406105908.0
008 181127suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Lajos Norbert 
245 1 0 |a Internetes impulzusvásárlásra való hajlandóság az Y és az X generáció függvényében  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Lajos Norbert 
520 3 |a Számtalan kutatás létezik az impulzusvásárlásról, azonban a mai napig korlátozott tudással rendelkezünk erről a nehezen megfogható jelenségről. Ez a kutatás ennek a meglévő tudáshalmaznak a kibővítésére hivatott, mely a kutatásban résztvevő alanyok fogyasztói szokásainak feltérképezésével az internetes impulzusvásárlásra való hajlandóságot fedi fel két fogyasztói generáció fényében. 
695 |a Impulzusvásárlás 
695 |a Y generáció 
695 |a X generáció 
695 |a Vásárlási szokások 
695 |a Fogyasztói szokások 
695 |a Online kereskedelem 
695 |a Kérdőives felmérés 
700 0 1 |a Józsa László  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/18351/7/lajos_norbert_szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés