A reklámok hatása a Z generációra - A Z generáció, mint reklámcélcsoport

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Garamvölgyi Dániel
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Z generáció
generációkutatás
reklámhatásvizsgálat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/18397

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg18397
005 20190225151249.0
008 181129suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Garamvölgyi Dániel 
245 1 2 |a A reklámok hatása a Z generációra - A Z generáció, mint reklámcélcsoport  |c Garamvölgyi Dániel  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a A reklámok hatása a Z generációra - A Z generáció, mint reklámcélcsoport 
695 |a Z generáció 
695 |a generációkutatás 
695 |a reklámhatásvizsgálat 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/18397/1/Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés